Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Kaija Koo ja Kaija Kärkinen. Kauan ihmettelin, miten se lihoo ja laihtuu tuota tahtia, kunnes selvisi, että näähän on kaks eri tyyppiä.
Monet iskelmälaulajat ja tangokuninkaalliset, kuten Tarja Lunnas ja Sonja Lumme, Tomi Markkola ja Tommi Soidinmäki, Petri Munck ja Tony Montana, jne.
Martin Sheen ja Michael Douglas. Meni hetkeksi aivot jumiin kun telkkarissa oli mainos leffasta, jossa kumpikin näyttelee :D
Yhdellä ihmisellä meni sekaisin ranttu ja narttu :D
Rakkaus ja seksi. Olen ollut vuosia sinkkuna enkä ole löytänyt miestä joka rakastaisi minua. Moni sen sijaan haluaa minulta seksiä, on kuitenkin hyvä treenattu hoikka kroppa. Ja sitten menen rakastumaan johonkin mieheen ja päädymme vällyjen väliin, muutama kuukausi kuherrellaan ja mies sanoo löytäneensä jonkun vakavamman suhteen ja minä jään ruikuttamaan...
Sukupolvenvaihdos ja sukupuolenvaihdos. Eivät mene sekaisin käsitteinä, mutta aina pelkään, että sanon sukupuolenvaihdos, kun pitää sanoa sukupolvenvaihdos.
Johanna Pakonen ja Heidi Pakarinen. En ikinä muista kumpi oli sen keski-ikäisenä syntyneen Pohjolan exä.
Anjovis ja artisokka. Ennen sekoitin vielä avokadonkin näiden kanssa.
Väli-ilmansuunnat. Pakko käydä aina koko loru läpi.
Flashlight ja fleshlight. Pelkään sitä hetkeä kun sönkkään tankeroenglannillani tuon väärin päin.
Toinen ammatipuolelta on minimelf. Joku päivä töksytän että manymilf.
Vierailija kirjoitti:
Olette kyllä tyh.miä.
Samaa mieltä, itselläni vain kaksi ulkomaan kielistä sanaa, joita joskus arvon, muutoin mitään mitä täällä kerrottu ei tuota mitään ongelmia.
Noilta jotka tunnustavat sekoittavansa oikean ja vasemman tulisi vähintäänkin ottaa ajokortti pois.
Vierailija kirjoitti:
Johanna Pakonen ja Heidi Pakarinen. En ikinä muista kumpi oli sen keski-ikäisenä syntyneen Pohjolan exä.
Hitto, se onkin PohjoNEN. No ihan sama, vastenmielinen ilmestys joka tapauksessa
Vaimo ja anoppi menee välillä sekaisin jos on lasit pois päästä.