En voinut arvostaa miestäni
Ja syy oli yksinkertaisimmillaan se että koin mieheni käyttävän minua hyväkseen. Vuodesta toiseen minä pesin ukonki vaatteet, tiskasin tiskit siivosin jopa ukon roskat.
V
Mitä teki mies kun olin lopulta niin loppu sekä siihen kuinka epäreilu tilanne oli että siihen kun oon vuosia raatanu, niin mies otti ja lähti.
Kusipäästä tuli superkusipää, sen sijaan että ois vihdoin kasvanut mieheksi!
Kommentit (6)
kerran olin 2 viikkoo pesemättä pyykkei, mies tuli kysyy multa missä on puhtaat t-paidat, vastadin erittäin ylimielisellä äänellä :kulta, missä luulet niiden olevan, jos et oo niitä pessyt. No pesikö mies edes omat pyykkinsä?
Ei!! Kaikki homehtu ja lopulta heitin oari jätesäkillistä roskiin vaatteet (miehen, omani,ja lasten 😣).
Niin kauan suomalaisten miesten on turha ihmetellä miksi akat valittaa kun tämä on se yleisin syy! Itsekkyys ja laiskuus!!
Totta, mutta ei voi ku ihmetellä millä nää ukot oikeuttaa toimintansa?
En mä pystyis käyttää ketään tolleen hyväksi 😢
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan tavallinen tarina. No, pärjäät paremmin ilman häntä.
Vierailija kirjoitti:
kerran olin 2 viikkoo pesemättä pyykkei, mies tuli kysyy multa missä on puhtaat t-paidat, vastadin erittäin ylimielisellä äänellä :kulta, missä luulet niiden olevan, jos et oo niitä pessyt. No pesikö mies edes omat pyykkinsä?
Ei!! Kaikki homehtu ja lopulta heitin oari jätesäkillistä roskiin vaatteet (miehen, omani,ja lasten 😣).Niin kauan suomalaisten miesten on turha ihmetellä miksi akat valittaa kun tämä on se yleisin syy! Itsekkyys ja laiskuus!!
Ihan sama on valitus, vaikka pesee omat pyykkinsä ja siinä samalla myös naisen, käy kaupassa, laittaa ruokaa, hoitaa tiskit ja siivoa ja katsoo lapsen ja koirien perään. Lisäksi maksaa vielä suurimman osan perheen kuluista.
Mäkätystä tuli, kun ”ei ymmärrä, kuinka vaikeaa on elämä ja tuntuu pahalta ja ahdistaa” Onneksi nainen tuli siihen tulokseen, ettei ole onnellinen ja haluaa jotain muuta.
Nyt on hyvä. (Ja hyvä nainen)
No joo lisäksi olisin halunnut seksiä paljon enemmän ja esileikkien kanssa, mutta miehen halut ja kyvyt riitti 5min edes-takas aiemmin kerran viikossa, myöhemmin kerran kuukaudessa. Nainen ei saa siitä mitään itselleen.
Olisin halunnut seksiä joka päivä ja hellyyttä.
Niin on vähän liian iso ero jos mies halusi kerran kuussa. Mitään se ei tälle ongelmalleen tehnyt.
Ei myöskään lohduttanu jos oli pahaolla, eikä antanut hellyyttä (et ehkä sun edellisessä suhteessa oli enemmän kyse näistä asioista).
Mutta meillä mies ajo mut loppuun käyttämällä mua piikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei!! Kaikki homehtu ja lopulta heitin oari jätesäkillistä roskiin vaatteet (miehen, omani,ja lasten 😣).Niin kauan suomalaisten miesten on turha ihmetellä miksi akat valittaa kun tämä on se yleisin syy! Itsekkyys ja laiskuus!!
Ihan sama on valitus, vaikka pesee omat pyykkinsä ja siinä samalla myös naisen, käy kaupassa, laittaa ruokaa, hoitaa tiskit ja siivoa ja katsoo lapsen ja koirien perään. Lisäksi maksaa vielä suurimman osan perheen kuluista.
Mäkätystä tuli, kun ”ei ymmärrä, kuinka vaikeaa on elämä ja tuntuu pahalta ja ahdistaa” Onneksi nainen tuli siihen tulokseen, ettei ole onnellinen ja haluaa jotain muuta.
Nyt on hyvä. (Ja hyvä nainen)
Miehellä pitäisi olla vähintään 3 naista. Vaimo, palvelija ja rakastajatar.
Valitettavan tavallinen tarina. No, pärjäät paremmin ilman häntä.