En jaksa lukea facebookista valituksia "viimeinen ilta lomamalla ulkomailla". Mitäs lähditte reissuun? Tuosta syystä en matkaile
En mene reissuille, enkä juuri soita kenellekään.
On aika absurdia alkaa kitisemään sosiaalisessa mediassa kuvia ladaten, että nyyhnyyh, kun loma loppuu. ollaan ulkomailla ja huomenna paluu kylmään suomeen ja valivali vittu ja vali.
Mitä lähdette ulkomaille valittamaan?
Minä en mene tuollaisille matkoille, ettei tarvitse tuntea sitä surkeutta, että joskus loma loppuu ja pitää palata kotiin.
Koti on paras paikka.
Kommentit (6)
No nyt ei tarvitse palata kylmään suomeen.
Lomailu on aina kivaa, samoin matkustelu. Toisaalta kiva palata aina kotiinkin.
Kuka pakottaa lukemaan FB:sta tuollaisia? Älä lue, niin saat elämäsi tasapainoon, eikä tarvitse kirjoittaa tänne tuollaisia valituksia.
mä jaksan hyvin. Mutta jos reissulta tulee 50 kuvaa vajaassa viikossa jostain uima-altaalta niin en enää jaksa jokaisesta kuvasta tykätä, vaikka yleensä innokas tykkäilemään olenkin.
Ja ymmärrän kyllä siis ihan hyvin, että ihmiset mielellään laittavat muutaman kuvan, tai useammankin, mutta toista sataa samanlaisista tilanteista.
Minä taas ajattelin muuttaa jonnekin lämpimään niin ei vituta ainakaan kylmyys. Se on lomailussa huono juttu että jos arki on paskaa niin loman jälkeen se tuntuu vielä paskemmalta.
Ap on kateellinen, kun ei itse pääse mihinkään
Kylmään Suomeen? :)