Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omantunnon kysymys naisille

Vierailija
22.07.2018 |

Pystytkö myöntämään ikinä nähneesi pariskuntaa, jossa naisella on selkeästi itseään parempi mies?
Itsehän näen näitä pariskuntia jatkuvasti, mutta naisten mukaan se ei ole totta.

Jos olet jostain ihmeen syystä nähnyt tällaisen pariskunnan, niin mitä ajattelit?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitähän näkee vaikka kuin paljon. Lihaksikkailla komeilla miehillä on sellasia hyvinhyvin tavallisen näkösiä naisia. Tai hyvännäkösillä keski-ikäsillä miehillä itseään paljon vanhemman näkösiä, ylipainosia naisia.

Ulkonäöstähän tässä oli kyse? Muutahan en tuntemattomista ihmisistä pysty arvioimaan, kuka täällä nyt on ketäkin parempi ja missä suhteessa.

-Nainen

Miksi mielestäsi naiset mieluummin ottavat huonon suhteen itseään paremman miehen kanssa kuin hyvintoimivan suhteen omantasoisensa miehen kanssa?

Olipa kumma kysymys. En minä tiedä toisten suhteen laadusta, onko se nyt hyvä vai huono. Ehkä näillä "eritasoisilla" onkin aivan mahtava suhde?

Epäilemättä joillain heistä onkin. Tyypillisempää tällaista haluttu mies/ huonompi nainen -pariskuntaa edustaa kuitenkin suhteet, joissa mies tavalla tai toisella hyväksikäyttää tai alistaa naista, tai on muuten vain täysin välinpitämätön naista kohtaan. Koska eihän se nainen siitä mihinkään lähde, vaikka kävisi vieraissa tai teettäisi naisella kaikki kotityöt. Kun nainen tietää kyllä sisimmässään itsekin että se on se hinta minkä itseään paremman miehen kanssa suhteessa oleminen maksaa.

Mihin perustat väitteen?

Vierailija
22/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on parempi palkkakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitähän näkee vaikka kuin paljon. Lihaksikkailla komeilla miehillä on sellasia hyvinhyvin tavallisen näkösiä naisia. Tai hyvännäkösillä keski-ikäsillä miehillä itseään paljon vanhemman näkösiä, ylipainosia naisia.

Ulkonäöstähän tässä oli kyse? Muutahan en tuntemattomista ihmisistä pysty arvioimaan, kuka täällä nyt on ketäkin parempi ja missä suhteessa.

-Nainen

Miksi mielestäsi naiset mieluummin ottavat huonon suhteen itseään paremman miehen kanssa kuin hyvintoimivan suhteen omantasoisensa miehen kanssa?

Olipa kumma kysymys. En minä tiedä toisten suhteen laadusta, onko se nyt hyvä vai huono. Ehkä näillä "eritasoisilla" onkin aivan mahtava suhde?

Epäilemättä joillain heistä onkin. Tyypillisempää tällaista haluttu mies/ huonompi nainen -pariskuntaa edustaa kuitenkin suhteet, joissa mies tavalla tai toisella hyväksikäyttää tai alistaa naista, tai on muuten vain täysin välinpitämätön naista kohtaan. Koska eihän se nainen siitä mihinkään lähde, vaikka kävisi vieraissa tai teettäisi naisella kaikki kotityöt. Kun nainen tietää kyllä sisimmässään itsekin että se on se hinta minkä itseään paremman miehen kanssa suhteessa oleminen maksaa.

Minun miesystäväni on ap:n kriteerein minua laadukkaampi ja minähän olen vähän ylipainoisena ja rumana epänainen. En silti todellakaan niele mitään epämääräistä ja kun monivuotinen hyvä suhteemme joutui syvään kriisiin, se olin kyllä minä, joka teki lähtöä ja mies alkoi paikata aiheuttamiaan ongelmia.

Niin, tällaisia suhteita löytyy myös. Näissä se tasokkaampi mies on usein vähän ujo, ja naisosapuoli on syöjätär. Sitten tällainen monien naisten haluama mutta ujohko mies päätyy elämässään kerta toisensa jälkeen jonkun syöjättären kynsiin, kun nämä syöjättäret tekevät aloitteita aktiivisetsi mutta erityisesti ja ainoastaan itseään huomattavasti tasokkaammille miehille. Tällaisiakin tarinoita olen nähnyt kyllä kaveripiireissänikin.

Vierailija
24/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on kyse siis ihmisten ulkonäöstä. Jos kaupassa tuijotan pariskuntia vaikka 10 sekunnin ajan (se on oikeasti pitkä aika tuijottaa jotain), niin en siitä voi tehdä mitään johtopäätöksiä kenenkään paremmuudesta. Eikä kenestäkään voi olla varma, onko siinä pariskunta vai ei. En itsekään ole pari veljeni kanssa vaikka monesti kaupassa liikummekin yhdessä.

Vierailija
25/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten sen näkee ulospäin ja miten ollaan parempia kuin toinen????

Tai millainen toisten suhde on???

Vierailija
26/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on MT.

Vierailija
27/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on komea, erittäin fiksu, hyvin tienaava ja hyväkroppainen, minä taas ensin opistotasolta valmistunut ja myöhemmin ammattikoulutuksen käynyt 15 kg ylipainoinen ja ei niin nätti ja fiksu nainen. Tienestini ovat myös vähäiset. Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta ja hyvin menee. :)

Vierailija
28/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa on kyse siis ihmisten ulkonäöstä. Jos kaupassa tuijotan pariskuntia vaikka 10 sekunnin ajan (se on oikeasti pitkä aika tuijottaa jotain), niin en siitä voi tehdä mitään johtopäätöksiä kenenkään paremmuudesta. Eikä kenestäkään voi olla varma, onko siinä pariskunta vai ei. En itsekään ole pari veljeni kanssa vaikka monesti kaupassa liikummekin yhdessä.

Aloituksessa on kyse ensisijaisesti ulkonäöstä, mutta myös siitä kuinka tradenomi/ hoitsu vaatii maisterin, kuinka epäliikunnallinen nainen vaatii jonkun kakkosdivarissa lätkää harrastuksenaan pelaavan huippukuntoisen urheilijan, ja kuinka epäsosiaalinen ja epäkarismaattinen nainen vaatii miehen joka on kaveripiirien keskipiste.

Vierailija
29/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on komea, erittäin fiksu, hyvin tienaava ja hyväkroppainen, minä taas ensin opistotasolta valmistunut ja myöhemmin ammattikoulutuksen käynyt 15 kg ylipainoinen ja ei niin nätti ja fiksu nainen. Tienestini ovat myös vähäiset. Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta ja hyvin menee. :)

Nämä on sellaisia suhteita, joissa keskimäärin mies jahtaa poikien illoissa naisia muna 70 asteen kulmassa.

Vierailija
30/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Nainen

Minun miesystäväni on ap:n kriteerein minua laadukkaampi ja minähän olen vähän ylipainoisena ja rumana epänainen. En silti todellakaan niele mitään epämääräistä ja kun monivuotinen hyvä suhteemme joutui syvään kriisiin, se olin kyllä minä, joka teki lähtöä ja mies alkoi paikata aiheuttamiaan ongelmia.

Niin, tällaisia suhteita löytyy myös. Näissä se tasokkaampi mies on usein vähän ujo, ja naisosapuoli on syöjätär. Sitten tällainen monien naisten haluama mutta ujohko mies päätyy elämässään kerta toisensa jälkeen jonkun syöjättären kynsiin, kun nämä syöjättäret tekevät aloitteita aktiivisetsi mutta erityisesti ja ainoastaan itseään huomattavasti tasokkaammille miehille. Tällaisiakin tarinoita olen nähnyt kyllä kaveripiireissänikin.

Mitä sekoilet? Mies on itse ollut se aktiivinen, joka teki alkuun ison työn, että tajuttiin olevamme toisillemme erityiset sielunkumppanit. Hän on äärimmäisen ulospäinsuuntautunut, hänestä pitävät miehet sekä naiset 0-100 v. Ilman seuraa hän ei jäisi hetkeksikään. Hän on myös hyvätuloinen ja työssään ja sosiaalisissa piireissä arvostettu.

Itestänihän en kertonut mitään muuta kuin sinun kriteereisi huonon ulkonäön,

Vierailija
31/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää apn sattunut on jo tylsiä. Voisitko keksiä uusia? Kuuluuko tähänkin ketjuun jotenkin k*ullikaruselli? Pettäjämiehet tuli jo.

Hei haluaako joku pelata bingoa tällä ketjulla?

Vierailija
32/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää apn sattunut on jo tylsiä. Voisitko keksiä uusia? Kuuluuko tähänkin ketjuun jotenkin k*ullikaruselli? Pettäjämiehet tuli jo.

Satuilut

Vierailija
33/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen muutaman parin, jossa mies on omaan silmääni aika keskiverto ja nainen on miestä huomattavasti vanhempi yh. Kyse on kuitenkin molemmissa tapauksissa miehistä, joilla ei reilusti yli kolmekymppisenä ollut minkäänlaista seurustelukokemusta. Tasoeron määrittely on siten aika vaikeaa. Vai millä perusteella joku sanoo toista tasokkaammaksi ihmistä, joka ei ole 20 vuoteen kelvannut kenellekään muulle? Eikös hän silloin määritelmän mukaan ole jo aika ATM?

Ehkä nämä ovat niitä pareja joita ap:kin kauppareissuillaan katselee. Mies on nuorehko, ihan ok näköinen ja mukavan oloinenkin, mutta kysyntä omanikäisten naisten keskuudessa on pyöreä nolla. Ei sitä aina päältä päin näe.

Vierailija
34/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kiki karuselli alkaa usein naisella pyörimään, jos liian kovasti tavoittelee itseään parempia miehiä.

Vierailija
35/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa on kyse ensisijaisesti ulkonäöstä, mutta myös siitä kuinka tradenomi/ hoitsu vaatii maisterin, kuinka epäliikunnallinen nainen vaatii jonkun kakkosdivarissa lätkää harrastuksenaan pelaavan huippukuntoisen urheilijan, ja kuinka epäsosiaalinen ja epäkarismaattinen nainen vaatii miehen joka on kaveripiirien keskipiste.

Naiset saavat vaatia ihan mitä tahansa. He saavat valita kumppanin ihan itse. He kykenevät tekemään valintansa ihan itse. Se että joku nainen ei valitsisikaan jotain kakkosdivarin pelaajaa, ei tee sinusta yhtään suositumpaa naisrintamalla.

Vierailija
36/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

raisaryhteiskunta kirjoitti:

mikset voi mennä pois palstalta. et ole nainen ja tuskin sulla lapsiakaan on.

tämä palsta on käsitykseni mukaan lapsista kiinnostuneille äideille / heidän kavereilleen tai tuliville äideille jotka miettivät sisariensa kanssa asioita.

tiedän että elämässäsi ei varmaankaan ole naisia ja tänne on helppo purkaa turhautumistaan mutta levität negativiisuuttasi vain täällä joka lopulta saa kivat ihmiset siirtymään täältäkin pois.

itsekkään en tavallaan kuulu tänne, mutta joudun vahtimaan sinunlaisia hylkiöitä että käyttäytyisitte asiallisesti ja muita kunnioittavasti, se vain on ikävä velvollisuuteni elämässä.

Olet vapautettu velvollisuudestasi sananvapaudenrajoittajana, johon kukaan ei sinua ole velvoittanut.

Vierailija
37/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen muutaman parin, jossa mies on omaan silmääni aika keskiverto ja nainen on miestä huomattavasti vanhempi yh. Kyse on kuitenkin molemmissa tapauksissa miehistä, joilla ei reilusti yli kolmekymppisenä ollut minkäänlaista seurustelukokemusta. Tasoeron määrittely on siten aika vaikeaa. Vai millä perusteella joku sanoo toista tasokkaammaksi ihmistä, joka ei ole 20 vuoteen kelvannut kenellekään muulle? Eikös hän silloin määritelmän mukaan ole jo aika ATM?

Ehkä nämä ovat niitä pareja joita ap:kin kauppareissuillaan katselee. Mies on nuorehko, ihan ok näköinen ja mukavan oloinenkin, mutta kysyntä omanikäisten naisten keskuudessa on pyöreä nolla. Ei sitä aina päältä päin näe.

Mua kiinnostaisi, että miksi ihmeessä tuollaisen miehen kysyntä on pyöreä nolla, kun kaikenlaisilla luusereillakin on kysyntää. Mikä sen voi selittää?

Vierailija
38/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutelen tähän nyt sivusta sen verran, että naisen tasoa ei voi laskea sen perusteella onko pilu kelvannut vai ei. Nainen kuin nainen saa seksiä. Vai onko mielestäsi joku sadan miehen kanssa ollut yh hyvä esimerkki hyvästä naisesta?

Vierailija
39/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin vähän hyvännäköisiä molemmissa sukupuolissa, joten jatkuvasti tuollaisia pariskuntia näkee joissa toinen on selvästi paremman näköinen. Joskus ero on niin hämmästyttävän suuri että ihmetyttää kuinka ovat päätyneet yhteen, voi tietenkin olla että toinen on lakannut huolehtimasta itsestään mm hyvin runsas ylipaino, sairaus tms. Eihän ulkonäkö tietenkään ole pelkästään se mikä saa ihmiset alunperin yhteen, mutta täytyy sanoa että kyllä sitä joskus ihmettelee näkemäänsä.

Vierailija
40/59 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vaatiiko joku näitä kaikkia? Jos vaatii vain jotain näistä, niin oletko huomioinut sen, että usein näissä suhteissa on tasoero toiseen suuntaan jossain toisessa asiassa? Esim. perinteinen rikas mies - nuorempi nainen -asetelma, mutta on tästä variaatoitakin. Meillä mies on sosiaalisempi ja paremmannäköinen, mutta minä koulutetumpi ja huomattavasti paremmin tienaava. Ei meillä minusta lopulta hirveästi tasoeroa ole, mutta ehkä me ulkopuolisen silmiin näytetään juuri sellaiselta ap:n tarkoittamalta parilta. Komea mies ja tavisakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi