Keksitään hauskoja tekstejä työtä välttelevän paitaan, jota käytetään ainoastaan työhaastatteluissa.
Aloitan:
Saikuttamalla voi juoda sunnuntainakin.
Kommentit (124)
Murhainfosta luettu motto: Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen raskaana.
Tämä! "Laskettu aika xx.xx.xx" juuri sopivasti tulevaisuudessa.
Kyllä tuollainen paita varmaan asiansa ajaisi miehenkin päällä.
Minusta tuollaisella paidalla nimenomaan mies voisikin saada töitä. Antaa heti vastuuntuntoisen vaikutelman ihmisestä, eikä varmasti myöskään ryyppää viikonloppujaan.
Jos minä tahtoisin jäädä ilman töitä, vetäisin haastatteluun päälle ammattiliiton t-paidan.
Hampun lehden kuvia ja tekstinä lailliseksi. Työhaastattelussa kannattaa ensimmäisenä tiedustella voiko pitää pari päivää vapaata kun on kiireellistä puutarhan hoitoa.
"Puhtaus on puoli ruokaa."
Ei itse teksti, vaan se tahra siinä vieressä.
Kokiksi haettaessa.
Kaulaan jengitatskalta näyttävä hennatatska/meikkaus, sekä myös pari tappokyyneltä silmäkulmaan. Väsää päällensä tarkan kopion esimerkiksi Bandidosin jengiliivistä. Laittaa haastattelussa tupakaksi, haluttiin sitä tai ei. Suostuu toki sammuttamaan pyydettäessä, mutta sitä ennen vedetään tottakai parit pakolliset viimeiset savut. Eiköhän se työhaastattelu siitä rullaa luontevasti loppuun asti. Saa käyttää.
Haluaisin Street Fighter -paidan jotta työkaverit eivät uskaltaisi aukoa päätään, mutta meillä ei saa käyttää omia vaatteita.
Jaettu herpes on kaksinkertainen ilo
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin Street Fighter -paidan jotta työkaverit eivät uskaltaisi aukoa päätään, mutta meillä ei saa käyttää omia vaatteita.
Miten olisi joku Street Fighter -vyösolki?
Vierailija kirjoitti:
Eli olette alasti tai toistenne vaatteissa 😂
Sponsored by Kela (nähty oikeasti)
Minulla 5 päiväkoti-ikäistä lasta.
Kyllä tuollainen paita varmaan asiansa ajaisi miehenkin päällä.