Opetin kissalle antiikin Rooman historiaa.
Se ei tajunnut ilmeisesti siitä yhtään mitään! :(
Kommentit (8)
Meidän kissa on vain kiinnostunut sähköjutuista ja kaikenlaisesta puuhailusta. On enemmän sellainen käytännönläheinen ja käsillä (suulla) tekevä tyyppi.
Kaadoitko hiekkaa ja tuhkaa sen päälle, niinkuin sen lajitovereille kävi Pompeijin tulivuoren purkauksessa ? (En usko, että kissasi jaksaisi kuitenkaan kovin pitkillä luennoillasi istua)
Älä silti välitä 'höpömaineesta', itsekin näin kerran unen, jossa Elsa-kissani muuttui moponi kyydissä istuessaan vähitellen teinitytöksi ja loikkasi perille kauppakeskukseen päästyämme kyydistä ,juoksi farkkuliikkeeseen ja varasti sieltä itselleen alta aikayksikön unelman lailla sille istuvat timmit farkut.
Kotiin päästyämme juoksimme sisään talooni ja rakastelimme tietysti kiihkeästi.
Sitten heräsin ja sen pituiseksi se uni jäi, mutta avatessani sille aamulla taas tavanomaiseen tapaan Whiskas-purkkia, näin jotain hyvin kaunista ja kiitollista sen silmissä, kun ... hän katsoi minua kohti niillä silmillään . Dear, Elsa, my darling pet... Elsa, Elsa, Elsa...
Minun kissani pitävät Egyptin historiasta, varsinkin siitä kohdasta että niitä palvottiin jumalina... :)
Minun kissani tietää kaiken Persian historiasta onhan per siin alainen.
Hah, voit olla varma, että tajusi. Kuunteli vain huvittuneena, miten väärin sinä olet kaiken ymmärtänyt.