Elämäsi paras ratkaisu
Mikä on ollut tähänastisen elämäsi paras ratkaisu?
Nyt ei luetella onnenkantamoisia, vaan nimenomaan valintoja.
Hyvää lauantai-iltaa kaikille! 💚
Kommentit (24)
Otin vastaan opiskelupaikan jonka vastaanottamista ensin epäilin suuresti, sillä ajattelin etten soveltuisi alalle.
Parhain päätös ikinä, nyt hieno ammatti ja jopa päivä töissä yhtä hymyä<3
Lakkasin paapomasta elämäänsä systemaattisesti tuhoavaa ihmistä, minkä johdosta hän kävi täysin pohjalla ja pääsi edes jonkinlaisen avun piiriin.
En mennyt tiettyyn leikkaukseen.
Lääkärit olivat erimielisiä, miten todennäköistä olisi että saisin komplikaatioita. Päätin olla menemättä.
Ero exästä. En olisi koskaan ollut hänen kanssaan niin onnellinen kuin nyt olen.
Vierailija kirjoitti:
Katkaisin välit tiettyyn henkilöön.
Olen katunut vain sitä, etten tehnyt niin aiemmin jo.Vinkki: on parempi lopettaa ihmissuhde, kuin pilata oma elämänsä ja sairastua.
Vaikka kyseessä olisi lähisukulainen.Toinen: vein koirani viimein lopetettavaksi, koska se oli vaarallinen. Tuskallinen päätös, mutta ainoa oikea. Kannoin vastuuni, vaikka se oli surullista.
Millä lailla vaarallinen?
Nuorena nilkastani katkesi nivelside.
Lääkäri tarjosi hoidoksi liimasidettä tai leikkausta (niin, se oli vielä sitä aikaa).
Valitsin leikkauksen.
Jalasta tuli hyvä. Nivelsiteen venähtely loppui siihen.
Rupesin vegaaniksi. Terveysongelmat loppuivat siihen paikkaan, ja tunnen itseni 10 vuotta nuoremmaksi.
Otin töistä vuorotteluvapaata ja muutin ulkomaille. Opin kieltä, sain uusia kavereita, elämänkokemusta ja kaikki viimein löysin vaimon itselleni.
Dna testi onko lapsi minun.. Ei ollut, joten kivuton ero. Ei tullut sillä kertaa minun nimeä. Olin ottamassa eroa muutenkin ja silloin sain sen ilman vastuuta.
Alkoholin käytön lopettaminen + päivittäisen liikunnan aloittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Dna testi onko lapsi minun.. Ei ollut, joten kivuton ero. Ei tullut sillä kertaa minun nimeä. Olin ottamassa eroa muutenkin ja silloin sain sen ilman vastuuta.
Sillä kertaa - joudutko useinkin noihin tilanteisiin...?
Vierailija kirjoitti:
Turrrmio, tuonela? Viiina vie kylllä etttä ei sitä voii kiistää.
See on piru merrassa. Autiooita saaria siellä täällä, ussvaa ja sumuaa.
Olen Vanhoillislestadiolainen.
Se on minulle tärkein asia elämässä, että olen elävässä Uskossa.
Rukoukseni on, että säilyn loppuun saakka uskomassa ja, että mahdollisemman moni tästä uskosta osaton pääsisi sisälle Jumalan valtakuntaan parannuksen armon kautta.
Katkaisin välit tiettyyn henkilöön.
Olen katunut vain sitä, etten tehnyt niin aiemmin jo.
Vinkki: on parempi lopettaa ihmissuhde, kuin pilata oma elämänsä ja sairastua.
Vaikka kyseessä olisi lähisukulainen.
Toinen: vein koirani viimein lopetettavaksi, koska se oli vaarallinen. Tuskallinen päätös, mutta ainoa oikea. Kannoin vastuuni, vaikka se oli surullista.