Tuttavalla ollut yli 80 miestä ja hänen mielestä ei
Ole hänen vikansa ettei ole löytänyt pysyvää suhdetta !?
Kyllä tuosta otannasta luulisi löytyvän. Hänhän ne on valinnut.
Eipä taida ikinä löytää kun asenne on tuo.
Kommentit (24)
Meinaatko, että maailmassa ei ole 80 miestä, jotka eivät halua parisuhdetta tämän kaverisi kanssa?
Kukaan järkevä mies ei huoli moista jakorasiaa.
Mulla oli hurja nuoruus ja osa aikuisuuttakin, miehiä oli kuin meren mutaa..
Mutta sitten napsahti! Nyt ollaan oltu 18 vuotta yhdessä, uskollisina ja onnellisina.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli hurja nuoruus ja osa aikuisuuttakin, miehiä oli kuin meren mutaa..
Mutta sitten napsahti! Nyt ollaan oltu 18 vuotta yhdessä, uskollisina ja onnellisina.
Tuo oikeastaan sama asia kuin jos kaikkia aiempia naisiaan hakannut mies sanoisi, että ei ole nykyistä kumppaniaan vielä hakannut.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järkevä mies ei huoli moista jakorasiaa.
Suomeksi pikku pilin omaavaa ahdistaa että nainen on saanut parempaakin.
Tuollainen nainen tuskin huolisi tällaista kokematonta kilttiä miestä! =(
M27
Vierailija kirjoitti:
M27
Höpsistä, tuollainen nainenhan se juuri huoliikin. Ei miehellä väliä, kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
M27
Miksi edes haluaisit tuollaista
So? Niin oli mullakin ennen kuin Se Oikea löytyi ollessani 36v. Minkäs sille voi jos vientiä piisas.
Vierailija kirjoitti:
So? Niin oli mullakin ennen kuin Se Oikea löytyi ollessani 36v. Minkäs sille voi jos vientiä piisas.
Ai ”voi”? Ilman tahtoako ne sut on raahannut mukaansa :D
Ei toi ole paljoa. Jossain isossa firmassa voi olla tuo määrä miehiä töissiä joista ei kukaan napppaa.
Ohhoh.
Mun miehet on laskettavissa kahden käden sormilla, enkä juuri nyt ole pysyvässä suhteessa.
Auttaiskohan moinen ympäriinsä nussiminen?
Vierailija kirjoitti:
Ei toi ole paljoa. Jossain isossa firmassa voi olla tuo määrä miehiä töissiä joista ei kukaan napppaa.
Vaikka kaikkia kuitenkin panisi?
Papilloomapesä. Jos tuosta aromipesästä joskus tulisi lapsi olisi sillä varmasti syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kaikkia kuitenkin panisi?
Niin silti. Ei paneminen tarkoita että toinen olisi kiinnostava persoona. Kiinnostavia on niin vähän ettei niitä montaa mahdu edes pariin sataan.
Kyllä naisen pitää vähän katsastella ympäriinsä ennen kuin vakiintuu. Mistäpä muuten tietää, millaisen miehen haluaa, jos ei ole kokeillut ketään.
Sun tuttavan pitää vaan jatkaa etsimistä.
Psykat luettu kirjoitti:
Kyllä huåra saa olla, mutta ei tyhmä huåra joka itseään ilmaiseksi jakaa. Kokemuksen perusteella itseään ympäriinsä jakavalla naisella tai miehellä on psyykkisiä ongelmia, lähtöisin lapsuudesta ja sukupuolikumppaneiden määrä ei todellakaan korreloi seksitaitoja, riittää kun ottaa pikkarit pois ja avaa haaransa levälleen. Sitten aktin jälkeen kysyy "Rakastatko sä mua?"
No aika monella rocktähdellä tai muuten alfamiehellä on ollut satoja naisia. Onko niillä kaikilla mt-ongelmia? Tuota määrää ei vain sallita naisille.
Psykat luettu kirjoitti:
Kyllä huåra saa olla, mutta ei tyhmä huåra joka itseään ilmaiseksi jakaa. Kokemuksen perusteella itseään ympäriinsä jakavalla naisella tai miehellä on psyykkisiä ongelmia, lähtöisin lapsuudesta ja sukupuolikumppaneiden määrä ei todellakaan korreloi seksitaitoja, riittää kun ottaa pikkarit pois ja avaa haaransa levälleen. Sitten aktin jälkeen kysyy "Rakastatko sä mua?"
Mitä höpiset, kokenut mies tai nainen on aina parempi kuin kokematon. Kokenut nainen ei tyydy vain makaamaan alallaan.
ei välttis.