Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
YRITÄN ETSIÄ YHTÄ LAULUA!
21.07.2018 |
Jossa lauletaan jotain "youuu, i sing for youuu"... Vanha laulu, jossa käytetty paljon autotunea, ääntä muokattu, oisko jostain 90-luvulta, en muista muita sanoja, mutta kovasti haluaisin löytää tän laulun! Tietääkö kukaan laulun nimeä? :)
Kommentit (35)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainoat mitä siitä laulusta muistan: kertosäkeen lopussa "you-uu-uu-uu"<--tuossa kohdassa käytettiin autotunea, hieman surullinen melodia, ääni kuulostaa muokatulta, jossain kohdassa laulettiin jotain "me and you" ... tai jotain sinne päin, laulu on ns. "rakkauslaulu..."
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koska et tiedä onko mies vai nainen ja puhut autotunesta ehdotan jo ehdotettua:
Cher; Believe
Alue: Aihe vapaa
Ei ollut);