Jättäisittekö 10- ja 8-vuotiaat viikoksi keskenään?
Pitäisi saada kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa ja nyt olisi edullinen viikko tarjolla elokuun alkuun Rodoksella.
Lapset ovat fiksuja ja itsenäisiä. Kännyköitä käyttävät ahkerasti. Itse asiassa varattiin jo matka. Miehen sisko alkoi kauhistella. Mutta yksi viikko. Miksi isot lapset ei pärjäisi.
Kommentit (59)
En. Edesvastuutonta käytöstä sellainen, senkin trolli. Kukaan täysjärkinen vastuuntuntoinen vanhempi ei edes mieti moista.
Totta kai, Porvoossa jo 1-vuotiaat konttaavat yksin hoitomatkansa.
Jättäkää vaan. Runsaasti kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa tarjolla sen jälkeen.
Ei herrajumala ei. Sitten kun palaatte, odottaakin kotona vähän pitempi lapsivapaa :)
Onhan trollipeikko liikenteessä? Huono vielä
Aivan varmasti voivat jäädä viikoksi kotiin. Älä sitten hämmästy, kun tulet kotiin ja lapset on otettu huostaan. Toivottavasti on provo.
Millä tavalla tämä on trolli?
t. lapsena viikon kotona yksin kesälomalla 11-vuotiaana viettänyt
Minkä ikäisenä sitten olette jättäneet lapsia keskenään? Kyllä nämä meidän tytöt ovat selvinneet kesäkuunkin ja heinäkuun alun, kun oltiin miehen kanssa kumpikin töissä. Keskenäänhän lapset joutuu silloinkin päivät olemaan. Hyvin sujui.
Ap
No jos samoilla kulmilla asuvat lasten isovanhemmat, sukulaisia tai muita luotettavia perhetuttuja, joiden luona lapset voivat vierailla tai jotka vierailevat lasten luona niin miksi ei... Riippuu toki lapsistakin, ovatko tottuneet olemaan kahdestaan? Itse olen lama-ajan lapsi ja yh-vanhempani joitui ottamaan vastaan homman kuin homman. Olin varmaan jotain 8-v, kun olin viikot yksin kotona, koska vanhempani duunimatka oli n. 300 km ja tuli vain vklo kotiin. Vuoden tuota kai jatkui, ja ihan hyvin mulla meni.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tämä on trolli?
t. lapsena viikon kotona yksin kesälomalla 11-vuotiaana viettänyt
Kiitos. Ja meillä tosiaan tytöistä on toisilleen seuraa. Ihmettelen vähän noin jyrkkiä vastauksia mitä muilta sain. Kuinka lapset ikinä oppivat itsenäisiksi, jos eivät pikkuhiljaa.
Et sovi äidiksi. Toivottavasti lapset huostaanotetaan pian.
Muistatte vaan jättää heille tarpeeksi rahaa viinaan. Kyllä se siittä.
Vierailija kirjoitti:
No jos samoilla kulmilla asuvat lasten isovanhemmat, sukulaisia tai muita luotettavia perhetuttuja, joiden luona lapset voivat vierailla tai jotka vierailevat lasten luona niin miksi ei... Riippuu toki lapsistakin, ovatko tottuneet olemaan kahdestaan? Itse olen lama-ajan lapsi ja yh-vanhempani joitui ottamaan vastaan homman kuin homman. Olin varmaan jotain 8-v, kun olin viikot yksin kotona, koska vanhempani duunimatka oli n. 300 km ja tuli vain vklo kotiin. Vuoden tuota kai jatkui, ja ihan hyvin mulla meni.
Turussa asuu tuo miehen sisko. Itse asutaan Raisiossa, eli ei olisi pitkä matka. Mutta miehen siskolta ei nyt sattuneesta syystä viitsitäkään pyytää apua. :D
Hyvin pärjää. Limsaa, sipsejä, karkkia, nuudeleita ja muuta helposti valmistettavaa ruokaa kun jättää tarpeeksi niin miksi ei. Saavat lapsetkin vähän laatuaikaa erossa vanhempien nalkutukselta.
Tämän on pakko olla vitsi. Huono sellainen.
Huono trolli mutta ei, 10- ja 8-v. lasten jättäminen keskenään viikoksi EI ole sallittua, on lasten heitteillejättöä ja johtaisi kiireelliseen huostaanottoon. Tyhmä nyt edes kysellä tällaista mutta kai joku tästäkin jotain hupia saa.
Vierailija kirjoitti:
Huono trolli mutta ei, 10- ja 8-v. lasten jättäminen keskenään viikoksi EI ole sallittua, on lasten heitteillejättöä ja johtaisi kiireelliseen huostaanottoon. Tyhmä nyt edes kysellä tällaista mutta kai joku tästäkin jotain hupia saa.
Onko tuo muka määrätty jossain laissa? Riippuu ehkä lapsista, kuinka kypsiä ovat. Onhan tässä ketjussakin ollut jo useampi, jotka ovat onnistuneet kasvamaan terveiksi aikuisiksi, vaikka ovatkin saaneet olla yksin pidempiäkin aikoja lapsena.
Nimenomaan heitteillejättö ja lopputulemana huostaanotto. Aika kallis hinta Rodoksen reissusta. Mutta ehkä lastenne onkin parempi ilman teitä.
Kertokaa nyt te huostaanotolla uhkaavat, kuka sen ilmoituksen tekisi? Lapsetko, jotka ovat ajatuksesta ihan iloisia? Miehen siskolle ei asiaa tämän enempää mainostettaisi. Eikä tämä olisi kuin yksi viikko ja ruokaa kaapit täynnä ja herkkuja kanssa. Mikä teitä tuossa ahdistaa.
Ap
:D