Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin sinkuksi ja selluliittini estävät tapailun

Vierailija
21.07.2018 |

Vaatteet päällä näytän todella hyvältä mutta kun ne ottaa pois niin suonikohjut ja selluliitti on näky. Olen 33v, lapseton nainen ja 20 v viimeksi tapaillut ketään eikä sillon ollut selluliittia. Häiritseekö se miehiä tai miten voisin etukäteen jo varoittaa miestä epämiellyttävästä näkymästä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuupa surulliselta lukea, että 50-vuotiaatkin ihanat naiset pelkää ihmissuhteita jonkun (omasta mielestään) fyysisen esteettisyyshaitan takia ja jarruttelevat elämää! Aivan kamalaa :(

Mulla itsellä on koko keho (jalat eniten) täynnä vanhoja viiltelyarpia. Mun mielestä mun perse on tosi löysä ja nään reiteni selluliitit todella näkyvinä. Vatsassa, reisissä, lanteilla jne on ylimääräistä. Pienet rinnatkin roikkuu (mun mielestä) vaikka ikää on vasta 30. 

Olen ollut vuosia kestävissä ja muutaman kuukauden kestäneissä suhteissa. Ikinä yksikään mies ei ole mitään säikähtänyt niin paljon, että olisi esteenä suhteelle tai seksin harrastamiselle ja läheisyydelle. Kukaan ei ole maininnut mistään, mitä itse häpeän, oon kuullut vaan hyvää. Olen oppinut, että se pelko ja täysin turha epäily omasta kehosta on täysin turhaa ja oman pään sisässä. Todennäköisimmin se toinen ei edes huomaa, ja jos kertoisit häpeileväsi niin hän olisi ihan ihmeissään eikä tajuaisi mistä höpiset.

On tietenkin niitä pinnallisia ja ilkeitä, kusipäisiä miehiä jotka laukovat omiaan ja lyttäävät toista. (Löytyy niitä kyllä naisistakin) mutta ne jätetään omaan arvoonsa.

Tuo M43 kiteytti asian todella hyvin :)

Älkää antako elämän jäädä elämättä noin pinnallisen ja turhan asian takia! Aina löytyy jonkun mielestä kauniimpia ja rumempia ihmisiä, ja jokaisella on kehossaan joku asia mistä ei pidä. 

Rohkeasti uskaltamaan, koita luottaa ja mieti olisko parempi uskaltaa, vai antaa mahdollisuuksien mennä ohi turhaan.

Vierailija
22/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava otsikko :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Jos ne ovat ovella esteenä, niin minkäs teet?

Monilla miehillä suhteet päättyvät pikkujuttuihin. Heidän.

Vierailija
24/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Jos ne ovat ovella esteenä, niin minkäs teet?

Monilla miehillä suhteet päättyvät pikkujuttuihin. Heidän.

Voihan se tietysti olla, enpäs tullu ajatelleeks.

Vierailija
25/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana  (n25v) nain aina sellaisia 50v naisia aina kun pystyin . Osalla oli selluliittia, ja suurin osa oli hieman pyöreitä. Älä välitä, ei niitä selluliittejä kukaan katsele. 

Vierailija
26/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista naista olekaan jolla ei ole jotain muhkuraa tai sellaria. Ei se miehiä haittaa.

Vierailija
27/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma onkin juuri se, että näyttää vaatteet päällä hyvältä ja sitten ilman vaatteita ei hyvältä. Tuntuu että aiheuttaa hirveän pettymyksen. Minäkin olen samanlainen omaan napaani tuijottaja kuin ap ja joku muukin täällä kirjoittaja.  Muiden ihmisten "vioille" olen hyvinkin armelias. 

Naisena on helppo peitellä pieniä ja isompiakin vikoja - eli sama ongelma monilla.  Ja tosiaan on niin, että muiden vikoja ei tule tuomittua, mutta omat kylläkin ja rankemman kautta.

Lisäksi jos on kehujakin saava pikkunätti, niin tuntuu, että muut hämmästyvät - kun onkin jostain kohtaa rumempi kuin olisivat luulleet.

Aloittaja voi esim. suonikohjuihin saada apua, tuskin on kovin kallistakaan nykyiset ruiskutushoidot.

Ja muistaa, ettei rakastunut mies tuomitse.

Vierailija
28/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma onkin juuri se, että näyttää vaatteet päällä hyvältä ja sitten ilman vaatteita ei hyvältä. Tuntuu että aiheuttaa hirveän pettymyksen. Minäkin olen samanlainen omaan napaani tuijottaja kuin ap ja joku muukin täällä kirjoittaja.  Muiden ihmisten "vioille" olen hyvinkin armelias. 

Just tämä että aiheuttaa pettymyksen! Vähän ku pesee meikit pois että mikä on toisen reaktio. T. Ap

Vierailija
29/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että te kauniimmat pikkuvikaiset naiset jääväätte itsenne pois markkinoilta niin minunlaisillenikin jää kumppaneita :D 

Itse olen 165 cm, 102 kg, ikää yli 40. Naama läskipallero kaksoisleualla, iso kaljamaha, lattana mutta leveä lahnaperse. Raskausarpia tissit, maha, takamus ja yläreidet täynnä, kunnon sinipunaisia "repeämiä". Toisessa jalassa paksu sinertävä suonikohjun kiemura. Lisäksi mulla on couperosa ihosairaus joten ilman meikkiä olen sinipunainen naaman keskiosasta. Ai niin ja tummanruskeita, karvaisia luomia on kropassani satoja. 

Koskaan en ole silti itseäni häpeillyt vaan ajatellut että niinhän niissä miehissäkin on ihan taviksia, joille riittää tämmöinen tavis. Mitään nuoria komeita en toki edes yritä, vaan semmoisia rentoja tavallisia tyyppejä, ikäisiäni tai vanhempia. Nykyään en halua enää lainkaan vakisuhteita vaan haen vaan seksiä baarista kun siltä tuntuu. Viimeksi eilen ;) Eipä ole koskaan ilman seuraa tarvinnut jäädä vaikka tosiaan en ole kauniimmasta päästä baaria ikinä ollut. Olen vaan avoin, iloinen, haluan jutella enkä nyrpistele ja nirsoile,  annan ymmärtää että mun kanssa on tsäänssit saadakin, ja seuraa löytyy (ja todella monet olisivat halunneet jatkaa tapailua enemmänkin).

Vierailija
30/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehiä ei kiinnosta selluliitti pätkän vertaa.

Vierailija
31/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut murrosiästä lähtien selluliittia ja häpesin sitä. Mieheni ei edes huomannut sitä! Ja nyt sanoo (62 veenä) että olen kaunein nainen, olen aina ollut kaunein nainen. Minulla on psoriasis, maksaläiskiä, selluliittia, 30 cm pitkä keisarinleikkausarpi, vatsa ja kyljet täynnä raskausarpia  ja yhä enemmän ryppyjä. Ajatelkaa, silti olen hänelle kaunein nainen.

Viestisi sai mut itkemään. Sulla on aivan ihana mies. <3 Olet todella onnekas. :)

Vierailija
32/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättyikö suhteesi siksi, että sinulle tuli selluliittia? Jos ei, miksi se estäisi muidenkaan miesten tapailun?

Vierailija
33/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 30v alotettiin miehen kanssa seurustelu, niin mulla oli toi selluliittiongelma ja sitten kun se ensimmäinen sänkykerta oli tulossa, niin se hävetyksen määrä. Mies ei kommentoinu tietenkään mitään ja meni muutama kuukausi ja sanoin et mulla on selluliittia ja mieheni vastas. Vai niin. Kysyin eikö häiritse, niin enpä ole ajatellut koko asiaa. Nyt kun ollaan 43 vuotiaita ja on tullut muutamia kiloja,  sanoin että vtuttaa kun on lihonnu. Aha, no mee lenkille jos on niin kauheeta. Kysyin eikö häiritse, kun tuntuu että miehet haluaa fitness naisia vaan. Mies sanoi, että luetko sä vähän liikaa naistenlehtiä. Lukisit taas kirjoja ja keskittyisit tärkeämpiin asioihin. Ei ainakaan minun miestä häiritse selluliitit ja ylimääräiset kilot.

Vierailija
34/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm enemmän on kyse just itseluottamuksest. :D Esim kerran yhen mun exän kanssa mul oli selluu, mä ite en ees huomannu asiaa ja mieski oli tyytyväinen ku olin ilonen yms. Ja mies rakasti kaikkee mitä mulla oli perseessä ja lantiolla, eli suurimmaks osaks rasvaa. :D Ja sillon mä rakastin myös itteeni.

Sit joskus 15 vuotiaana muistan ku yks Poika oli silleen "vitsi sul on paljon tota selluu :OO" :D Sillonkaan en ollu ite edes tajunnu et mul on sitä mut sit aattelin et hmmm, kai oli jtn vikaa sen silmis? :D Ja sen nykyiset onki ollu suht hoikkia.

Ku taas ton mun toisen exän kumppanit ei oo koskaa ollu mitää hoikkii, se tykkääki pyöreemmistä. :)

Ja mul ei oo selluu yhtää jos paino on tarpeeks matala. Enemmän puhuisin jostai ruumiinrakenteest ku nimenomaa sellusta. Ei se perse näytä kovin paljoo erilaiselt jos selluu ei oo , jos on sama kilomäärä jne. Ei se sellu oo se juttu joka pilaa kaiken.... Ehkä jonkun homon mielestä voi olla mut ei muuten... Tosi monilla naisilla tulee selluu jopa hoikkina, etenki jos kerää yhtää rasvaa alakroppaan. Kyse on ihon kudoksista jotka on ohuemmat ku miehillä. Mun se exä jota ei kiinnostanu sellut, niii se oli just sellane et jos se näki vaik jonkun atleetti kroppa tyypin omaavan naisen nii ei sitä kiinnostanu yhtään sellaset... Se tykkäs pehmeydestä..

Vierailija
35/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös karseat sellut koko alakropassa. Hieman olen saanut hävitettyä Hypoxissa. Olen myös kokeillut Cryo21 hoitoa. Tämäkin vaikuttaa hyvältä. On vain hieman liian kallista mun tuloille.

Vierailija
36/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selluliitti häiritsee sinua itseäsi niin suosittelen liikuntaa ja laihtumista ruokavalion avulla. Ei siitä täysin eroon pääse, mutta itsetunto kasvaa kun ulkonäkö muuten paranee. Puhun kokemuksesta. Itselläni oli tuo tunne että näytin vaatteet päällä hyvältä mutta ilman vaatteita en niin... Eron ei tarvitse edes olla huima, jo muutama kilo rasvaa pois ja vähän lihasta lisää niin a vot, kiinteydyt nähtävästi. Selluliittiä on melkein kaikilla naisilla. Jos mies tosiaan pitää sinusta ei se välitä selluliitista p:n vertaa. 

p.s. Tapailin miestä, itseäni useita vuosia nuorempaa, joka oli epävarma kropastaan, kun ensimmäisen kerran riisuuduttiin pyyteli melkein anteeksi että vaatteet päällä onnistuu näyttämään hoikemmalta mutta ilman paitaa ylimääräiset näkyy! Ja siitä toisestakin asiasta sillä oli epävarmuutta... Yllätyin, koska olin itse mielestäni se epävarma. Eikä se mies ihan ns. täydellinen ollutkaan, mutta kummasti meillä vaan oli kuitenkin aivan ihanaa sängyssä. :-) 

Vierailija
37/38 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sellusta pääsee täysin eroon. : ) Ainaki itelläni on sillee et ku on tarpeeks alhanen paino nii selluu ei oo. :D Itelläni se on niinku 163 cm ja 55 kg ei oo yhtä ainutta selluu tos painossa. :D

mut hassuu on myös se et sillon ku oon ollu tosi urheilullinen nii mun sellut on erottunu helpommi. xD

Vierailija
38/38 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani (50v) on selluliittia, raskausarpia ja hiukan ylipainoa. Ei haittaa pätkääkään. Hän on minusta maailman viehättävin ja haluttavin nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme