Jäin sinkuksi ja selluliittini estävät tapailun
Vaatteet päällä näytän todella hyvältä mutta kun ne ottaa pois niin suonikohjut ja selluliitti on näky. Olen 33v, lapseton nainen ja 20 v viimeksi tapaillut ketään eikä sillon ollut selluliittia. Häiritseekö se miehiä tai miten voisin etukäteen jo varoittaa miestä epämiellyttävästä näkymästä?
Kommentit (38)
Riippuu miehestä, jotkut ovat nirppanokkia naisten suhteen.
Mulla on selluliittiä, jenkkakahvat, riipputissit, suonikohjuja, psoriasis ja viiltelyarpia. En usko että tilanteesi on omaa tilannettani huonompi.
Ihmisen kuoleminen alkaa siitä kun syntyy. Varmasti kaikilla on täysi-ikäisenä jo jotain naarmua.
Vika on vain itseluottamuksessasi.
Voit lisätä itseluottamusta vaikka liikunnalla.
Olen 50 v. nainen, enkä ole uskaltanut edes katsoa miehiin 10 vuoteen. Nyt eräs ulkomaalainen, komea mies teki tuttavuutta kanssani, mutta en voinut jatkaa asiaa, koska kuolisin häpeästä riisutuessani. Häpeän löysiä rintojani, löysää persettäni. Häpeän koko kroppaani. Kuten yllä, vaatteet päällä näytän aika hyvältä.
Nyt on kesä. Ei tarvitse varoittaa, kun menet ekoille treffeille lyhyessä hameessa tai shortseissa.
No jos miestä haittaa selluliitti, sitten se jää ilman. Jos selluliitti haittaa itseäsi, käytä itseruskettajaa niin selluliitti ei erotu selvästi.
Liikunta auttaa. Ja suonikohjutkin saa hoidettua, se vaan maksaa. Korjattua saa jos vaan raastii käyttää rahaa ja nähdä vaivaa.
Selluliitti on n. 100 kertaa isompi ongelma naisten omissa kuvitelmissa kuin miesten mielissä.
Minulla on ollut murrosiästä lähtien selluliittia ja häpesin sitä. Mieheni ei edes huomannut sitä! Ja nyt sanoo (62 veenä) että olen kaunein nainen, olen aina ollut kaunein nainen. Minulla on psoriasis, maksaläiskiä, selluliittia, 30 cm pitkä keisarinleikkausarpi, vatsa ja kyljet täynnä raskausarpia ja yhä enemmän ryppyjä. Ajatelkaa, silti olen hänelle kaunein nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on selluliittiä, jenkkakahvat, riipputissit, suonikohjuja, psoriasis ja viiltelyarpia. En usko että tilanteesi on omaa tilannettani huonompi.
Mullon nää kaikki, paitsi psorin tilalla muu ihottuma. Lisäksi lievä epämuodostuma kasvoissa. Mutta on myös poikaystävä ja muita kavereita, arvaa miksi? No kun en yhtään välitä. Peseydyn ja pesen vaatteet, mutta muuten en välitä yhtään ulkonäöstäni. Rupattelen ihmisten kanssa ja myös kuuntelen muita. En ole kuuro enkä sokea. Pitää myös olla kiitollinen siitä mikä on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut murrosiästä lähtien selluliittia ja häpesin sitä. Mieheni ei edes huomannut sitä! Ja nyt sanoo (62 veenä) että olen kaunein nainen, olen aina ollut kaunein nainen. Minulla on psoriasis, maksaläiskiä, selluliittia, 30 cm pitkä keisarinleikkausarpi, vatsa ja kyljet täynnä raskausarpia ja yhä enemmän ryppyjä. Ajatelkaa, silti olen hänelle kaunein nainen.
Toivottavasti aloittaja lukee kirjoituksesi. 😊
Vierailija kirjoitti:
Liikunta auttaa. Ja suonikohjutkin saa hoidettua, se vaan maksaa. Korjattua saa jos vaan raastii käyttää rahaa ja nähdä vaivaa.
Lisään vielä: puhun omasta kokemuksesta. Vaivaa piti nähdä, mutta halusin olla "vielä kerran kaunis" ennenkuin naama rupsahtaa. Suonikohjut kannattaa hoitaa ennenkuin ne oikeasti tekee kipeää ja vaiva maksaa jo maltaita. Laihdutus on se halvin keino.
Vierailija kirjoitti:
No jos miestä haittaa selluliitti, sitten se jää ilman.
Jos miestä haittaa selluliitti, niin se jää ilman selluliittiä. Ihan loogista. Ja mies voi jopa saada selluliitittömän naisen.
Ongelma onkin juuri se, että näyttää vaatteet päällä hyvältä ja sitten ilman vaatteita ei hyvältä. Tuntuu että aiheuttaa hirveän pettymyksen. Minäkin olen samanlainen omaan napaani tuijottaja kuin ap ja joku muukin täällä kirjoittaja. Muiden ihmisten "vioille" olen hyvinkin armelias.
Luuletko miesten olevan täydellisiä?
Vinkki: jokaisella ihmisellä on virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko miesten olevan täydellisiä?
Vinkki: jokaisella ihmisellä on virheitä.
Ja miehetkin voivat pelätä riisuutumista. Pelätä kelpaako, onko tarpeeksi timmi ja onko pikkuveikka tarpeeksi iso ja oikeanlainen.
Miten sitä itsevarmuutta saisi kasvatettua, että voisi vielä löytää kumppanin? Oudosti vaatteet päällä vientiä olisi vielä näin 50 vuotiaanakin, mutta pelkkä ajatuskin riisuuntumisesta on täysin mahdotonta. Pelkään miehen lähtevän huutaen karkuun. Miksi kukaan haluaisi 50vuotiasta akkaa, kun tarjolla on kauniita nuorempia naisia?
Nyt leuka pystyyn ja itseluottamus kuntoon! Jos aikuinen mies on teistä kiinnostunut vaatteet päällä, niin hyvin todennäköisesti te kelpaatte myös ilman vaatteita. Ja jos ei kelpaa ilman vaatteita, niin se on vika miehessä, ei teissä.
M43
Mulla on taatusti enemmän selluliittia ja läskiä kuin sulla eikä mulla ole mitään ongelmia tapailla ketään. Itseluottamuksesta se lähtee.