Miten vastata kohteliaasti, että toinen on vain liian lihava, ei muuta vikaa?
Ihan perusjuttu, eli ravintolailta pienessä huppelista. Rupesin siinä juttelemaan yhden naisen kanssa ja siinä vierähti samantien noin 3 tuntia tanssien ym. illan viettoa. En nyt mitenkään ollut erikoisemmin kiinnostunut, mutta ihan kivaa seuraa. Menin kuitenkin illan aikana vaihtamaan facessa hänen kanssa kaveritietoja. Heivasin hänet aamupäivällä kavereista pois, kun pää selvisi. Katselin hänen kuvia ja totesin ääneen, että läski mikä läski. Illalla näytti vähän pullealta, mutta ny selvinpäin liian (noin 10 kg). Nyt hän pistää viestiä, että "voi ei, heivasit mut pois kavereista. Miksi? Olinko jotenkin ilkeä?".
Pitäisikö tähän vaan jättää vastaamatta, vastata rehellisesti, että ole liian pullukka minun makuun, vai keksiä jotain ympäripyöreää, että nyt ei ole sopiva ajankohta mihinkään seurustelujutskuihin ym. että ei johdu susta yms?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset arvostavat rehellisyyttä, eli kerrot vain totuuden.
Kohteliaasti toki.
Eli oli tosi kiva ilta ja olet mukava. Olin aika kännissä, kuten huomasit :D ja nyt on sellainen tilanne, että en voi nähdä enää.
t.X
Eli kehotat minua valehtelemaan?
AP
Mikä osa tossa on valetta? Olit kännissä, et tajunnut todellisuutta, nyt on tilanne, ettet pysty etenemään. Tottahan toi kaikki oli?
En nyt niin kännissä ollut. Pikemmin sopivassa huppelissa kuten alussa mainitsit. Toi voisi kyllä toimia. Toivottavasti häneltä ei sitten tule jatkokysymystä, että "mitä todellisuutta et tajunnut ja miksi et pysty etenemään?"
Silloin olisi melkein pakko vastata, että join sinut kauniiksi ja hoikemmaksi kuin olet. Todellisuus on se, että olet n. 10 kiloa liian pulska minulle ja sen vuoksi en pysty etenemään.
Ap
Ilman muuta kannattaa laittaa.
Niin minä joudun tekemään päivittäin lukemattomille miehille. Yleensä mainitsen painon lisäksi myös miehen iän, kaljuuden ja rumuuden.
Olisit vastannut, että ollaan vain kavereita, en halua vakavampaa.
Sanoitko sä EI chattiemmille??! Omg!!
Yleensä miehet voivat olla kännissä kusipäisiä mutta ap on kännissä mukava, sitten selvinpäin kusipää :D mitä jos kertoisit naiselle tämän totuuden?
Että yleensä arvostelet ihmisiä heidän ulkonäkönsä mukaan ja nyt kännissä olit yhden illan rento, ei pääse toistumaan ja nainen pääsee helpommalla kun ei ole tekemisissä kaltaisesi kusipään kanssa. Muistuta samalla, että 10 kilon ylipainosta pääsee eroon 3-6 kuukaudessa, ja nainen pääsee jopa kusipäästä eroon nopeammin, ihan hetkessä - sinä taas joudut kärsimään omasta kusipäisyydestäsi koko lopun ikäsi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset arvostavat rehellisyyttä, eli kerrot vain totuuden.
Kohteliaasti toki.
Eli oli tosi kiva ilta ja olet mukava. Olin aika kännissä, kuten huomasit :D ja nyt on sellainen tilanne, että en voi nähdä enää.
t.X
Eli kehotat minua valehtelemaan?
AP
Mikä osa tossa on valetta? Olit kännissä, et tajunnut todellisuutta, nyt on tilanne, ettet pysty etenemään. Tottahan toi kaikki oli?
En nyt niin kännissä ollut. Pikemmin sopivassa huppelissa kuten alussa mainitsit. Toi voisi kyllä toimia. Toivottavasti häneltä ei sitten tule jatkokysymystä, että "mitä todellisuutta et tajunnut ja miksi et pysty etenemään?"
Silloin olisi melkein pakko vastata, että join sinut kauniiksi ja hoikemmaksi kuin olet. Todellisuus on se, että olet n. 10 kiloa liian pulska minulle ja sen vuoksi en pysty etenemään.
Ap
No kyl sä aika kännissä olet ollut, jos et ollut tajunnut, miltä näytti ihminen, jonka kanssa olit tunteja!
"Anteeksi, olin eilen niin kännissä, että lihavuutesi ei tullut minulle selväksi. Nyt selvänä huomaan, että olet liian lihava, jotta kelpaisit minulle."
Vierailija kirjoitti:
Kerrot olevasi ulkonäkörasisti. Nainen ymmärtää pysyä kaukana.
Ulkonäkörotusyrjintä? Mitä se tarkoittaa? Mahdatko itse ymmärtää yhtään mitään juuri mistään?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet voivat olla kännissä kusipäisiä mutta ap on kännissä mukava, sitten selvinpäin kusipää :D mitä jos kertoisit naiselle tämän totuuden?
Että yleensä arvostelet ihmisiä heidän ulkonäkönsä mukaan ja nyt kännissä olit yhden illan rento, ei pääse toistumaan ja nainen pääsee helpommalla kun ei ole tekemisissä kaltaisesi kusipään kanssa. Muistuta samalla, että 10 kilon ylipainosta pääsee eroon 3-6 kuukaudessa, ja nainen pääsee jopa kusipäästä eroon nopeammin, ihan hetkessä - sinä taas joudut kärsimään omasta kusipäisyydestäsi koko lopun ikäsi :D
En ole mielestäni kusipää, mutta satun pitämään hoikista naisista. Olen vain rehellinen itselleni. Sitä paitsi, jos lihava ihminen laihduttaa sanotaan, esim. 10-20 kg, niin se on oikeasti vain ajan kysymys kun kilot tulevat takaisin. Mielummin otan hoikan. Sellaisen josta näkee päällepäin, että tuosta ei tule helposti lihavaa. Nyt satuin vain jäämään suustani kiinni, alkoholi + seura ihan ok.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta kannattaa laittaa.
Niin minä joudun tekemään päivittäin lukemattomille miehille. Yleensä mainitsen painon lisäksi myös miehen iän, kaljuuden ja rumuuden.
Unohdit vielä köyhyyden. ;)
Kertoisin yhden asian. Mä oon kiva ihminen ja liikun paljon, olen normaalisti hoikka ja nättikin. Mutta viime vuodet olen ollut yksinäinen ja on ollut suruja. Olen lohduttautunut syömällä ja juomalla, kun ei ole juuri muita iloja ollut elämässä. Tämä ei poista sitä, että liikun paljon. Olen lihonut silti ja nyt olen ylipainoinen.
Myönnän, etten ole tämän asian suhteen erittäin tasapainoinen. Muuten kyllä ja elämässäni on tosiaan sattunut paljon viime vuosina. Painoni on vaihdellut sen mukaan. Onnellisena, jos on seuraa ja jopa hyvä parisuhde, syön normaalisti ja laihdun ja olen ihan missimitoissa. Yksinäisyys masentaa enkä välitä niin paljoa ulkonäöstäni, lihon kilon kuussa - ei ole paljoa ennen kuin menee pari vuotta...
Tämä vaan pointtina miehille. Jotkut sinkut pitää itsensä timminä löytääkseen suhteen, jotkut nauttii muista asioista vaikka mieluummin valitsisin esim. hyvän seuran, seksin ja hellyyden. Mutta tosiaan pari viime vuotta olen ollut todella yksinäinen, kun on ollut avioero, ystävät ovat pariutuneet ja kiireisiä ja lemmikkikin kuoli.
Pointti siis, että toisilla paino tulee ja menee, tila on väliaikainen. Mielelläni söisin hyvässä seurassa, tekisin hyvää ruokaa jonkun kanssa ja lopun ajan käyttäisin ihan muuhun. Rakkauden puutteeseen suus syö... Aloitin jo entistä kovemman kuntoilun ja aion myös laihtua paljon, se ei ole ollut minulle vaikeaa ennenkään. Joten jos painoni olisi nyt este, todennäköisesti se on syksymmällä poissa ja vielä enemmän menisi, jos olisi nyt tuki ja tsemppi.... Mutta ei siis kiinnosta painorajoitteiset miehet, joten hyvä vaan. Musta on vaan ok, jos miehestäkin näkyy elämästä nauttiminen. Yksin kärsiminen on tietenkin eri asia eikä sellaista pitäisi olla, mutta en olisi turhan ennakkoluuloinen.
Minulla oli viimeksi tosi hoikka mies. Aika ruma ja ilkeä. Joi liikaa ja poltti tupakkaa ja söi mitä vaan roskaa. Olin itse silloin ihan nätti, silti nyppi olemattomia läskejä. Ei kiitos enää. Oma takapuolensa oli kuopalla ja rypyssä laihuuttaan, ei kiihottanut...
Naiset tuntuvat kovin loukkaantuvan tuosta että mies ei tykkää ylipainoisesta naisesta.
Onko miehillä samanlainen oikeus nimitellä naisia kusipäiksi kun nainen ei viehäty miehen pituudesta, naamasta tai työstatuksesta?
Olen minäkin lopettanut tapailun pienen munan vuoksi, mutten todellakaan kertonut sitä sille miehelle. Ihan yhtä loukkaavaa olisi ollut.
Jos nainen ei napannut muutenkaan, vaan oli vain kivaa seuraa silloin, niin mitä sitä nyt enempiä selvittämään. Tuskin nainenkaan mieltään kovasti pahoittaa, jos ap ei hänen kaverilistalleen jää. Tai joku epätoivoinen naikkonen ehkä, mutta normaali fiksu nainen unohtaa tyypin nopeasti.
Sitä paitsi, onko joku vielä oikeasti nykyään jossakin Facebookissa...? Minä en ole ainakaan käynyt siellä enää vuosiin ja en tiedä yhtään fiksua mestä, joka siellä olisi enää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuntuvat kovin loukkaantuvan tuosta että mies ei tykkää ylipainoisesta naisesta.
Onko miehillä samanlainen oikeus nimitellä naisia kusipäiksi kun nainen ei viehäty miehen pituudesta, naamasta tai työstatuksesta?
Ei tarvii ap:n tuosta naisesta tykätä. Mutta jos eilen nainen sopi tuntien jutteluun kaveriksi, miksi tänään hänelle pitäisi olla ilkeä? Jos ei nappaa, voi asian ilmausta sen kummemmin yksityiskohtia ruotimatta. Mutta sehän ei käy ap:lle, jonka olis ihan pakko päästä sanomaan että naisessa on jotain vikaa.
Ei ap kärsi omasta kusipäisyydestään, hän on siihen tottunut. Jotkut ihmiset vain ovat ajatusmaailmaltaan rajoittuneita, osa jopa sen lisäksi tavattoman itsekkäitä.
Ohimennen niitä tyyppejä näkee nyt kesälomareissulla silloin tällöin, porhaltavat vaikka kauppaan niin, että päästävät oven toisten nenille. Ihan kauheata katseltavaa kun tyypin ulkonäkö ja asenne huutaa "OLEN ÄÄLIÖ!!" ja kassajonossa nostelevat housujaan ja ajatuksissaan raapivat persettään. Löysät muotikuteet tietysti ja sellainen kaupallinen outdoor style. Mutta jos tämä tyyppi joutuisi selvitytymään omilla taidoillaan erämaassa niin hommasta ei tulisi mitään. Itkevät jo ötököitä. Tyypistä paistaa tietynlainen avuttomuus ja massassa rypeneminen itsetunnon tehosteena. Jos parkkiin ajaa joku tyyppi ja stereot raikaa täysillä niin katsomattakin tietää ai taas joku kusipää näyttää kuinka tyhjäpää on. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mielestäni kusipää, mutta satun pitämään hoikista naisista. Olen vain rehellinen itselleni. Sitä paitsi, jos lihava ihminen laihduttaa sanotaan, esim. 10-20 kg, niin se on oikeasti vain ajan kysymys kun kilot tulevat takaisin. Mielummin otan hoikan. Sellaisen josta näkee päällepäin, että tuosta ei tule helposti lihavaa. Nyt satuin vain jäämään suustani kiinni, alkoholi + seura ihan ok.
ap
Otat hoikan? No miksi et ole jo ottanut vai mitä oikein jahkailet? Ovatko muuten kaverisi laihoja? Entä vanhempasi, sisaruksesi ja isovanhempasi? Jos eivät ole, niin saarnaako heille ylipainosta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olen aina kuvitellut, että kaltaisesi miehet ovat vain urbaani legenda - mutta ei hemmeeti teitä on oikeasti olemassa. Pyydän, älä lisäänny.
No voi luoja. Sanot, että taisit olla eilen aika kovassa humalassa ja nyt selvinpäin olet muuttanut mielesi. Ei klikannut. Varmaan turhaa alkaa selitellä mitään muuta.
Miehet joilla ei ole yhtään naispuolista ystävää ovat epäilyttäviä. Kertoo minulle siitä, ettei mies osaa suhtautua naisiin ihmisyksilöinä vaan vain seksin kautta.