Miten vastata kohteliaasti, että toinen on vain liian lihava, ei muuta vikaa?
Ihan perusjuttu, eli ravintolailta pienessä huppelista. Rupesin siinä juttelemaan yhden naisen kanssa ja siinä vierähti samantien noin 3 tuntia tanssien ym. illan viettoa. En nyt mitenkään ollut erikoisemmin kiinnostunut, mutta ihan kivaa seuraa. Menin kuitenkin illan aikana vaihtamaan facessa hänen kanssa kaveritietoja. Heivasin hänet aamupäivällä kavereista pois, kun pää selvisi. Katselin hänen kuvia ja totesin ääneen, että läski mikä läski. Illalla näytti vähän pullealta, mutta ny selvinpäin liian (noin 10 kg). Nyt hän pistää viestiä, että "voi ei, heivasit mut pois kavereista. Miksi? Olinko jotenkin ilkeä?".
Pitäisikö tähän vaan jättää vastaamatta, vastata rehellisesti, että ole liian pullukka minun makuun, vai keksiä jotain ympäripyöreää, että nyt ei ole sopiva ajankohta mihinkään seurustelujutskuihin ym. että ei johdu susta yms?
Kommentit (78)
Kerrot olevasi ulkonäkörasisti. Nainen ymmärtää pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on kait parin haussa sukupuolesta riippumatta ulkonäkörasisti?
AP
Oliko ihan tuore kuva?
Mikset voinut pitää kaverina? Vai seurusteletko kaikkien kavereidesi kanssa?
Riippuu siitä haluatko aiheuttaa naiselle pahan mielen. Ylipainostaan hän on varmasti jo tietoinen, ei ole sun ilmoituksesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on kait parin haussa sukupuolesta riippumatta ulkonäkörasisti?
AP
Tavallaan, mutta 10 kg ylipainoa on melko vähän syyksi heivata nainen, mikäli hän oli muuten mukava, eli toisille ulkonäkö on se tärkein. Kuten tässä tapauksessa.
Älä vastaa mitään mihinkään viestiin vaan tapa pikku hiljaa. Kyllä luuska tajuaa pian poistaa sinut kavereista.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan tuore kuva?
Minä pidän kavereina vain miehiä tai nättejä ja hyvävartaloisia naisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset arvostavat rehellisyyttä, eli kerrot vain totuuden.
Kohteliaasti toki.
Eli oli tosi kiva ilta ja olet mukava. Olin aika kännissä, kuten huomasit :D ja nyt on sellainen tilanne, että en voi nähdä enää.
t.X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan tuore kuva?
Ap
Ai olitkin pelkkä onneton ihminen, eli provo.
Ei sitten mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan tuore kuva?
Ap
Toivoisin että kuolet yksinäisenä. Silloin tulisi ikävä jopa tätä "pullukkaa" tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä haluatko aiheuttaa naiselle pahan mielen. Ylipainostaan hän on varmasti jo tietoinen, ei ole sun ilmoituksesta kiinni.
Tuota samaa juuri mietin. Alkuvastauksissa kuitenkin sanottiin, että nainen arvostaa rehellisyyttä. En oikein tiedä mitä vastata. Varmaan parempi jättää kokonaan vastaamatta
AP
Vierailija kirjoitti:
Mikä edes on ulkonäkörasisti? Ei pidä tummaihoisista?
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa mitään mihinkään viestiin vaan tapa pikku hiljaa. Kyllä luuska tajuaa pian poistaa sinut kavereista.
Miten se voi poistaa kavereista kun se on jo poistettu kavereista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan tuore kuva?
Ap
Ai olitkin pelkkä onneton ihminen, eli provo.
Ei sitten mitään.
Toki siis pulleita naisiakin on kavereina, mutta ne ovat sukua tai työkavereita. Ei mulla mitään naispuolisia ystäviä ole. Naispuoliseksi ystäväksi riittää kumppani. Miesten kanssa voi sitten kaveerata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaasti toki.
Eli oli tosi kiva ilta ja olet mukava. Olin aika kännissä, kuten huomasit :D ja nyt on sellainen tilanne, että en voi nähdä enää.
t.X
Eli kehotat minua valehtelemaan?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaasti toki.
t.X
AP
Ei tarvitse olla äärirehellinen vain siksi, että pääsisi pahoittamaan toisen mielen. Jos tilanne on se, ettet halua olla toisen kanssa tekemisissä, niin tuollainen vastaus ajaa asiansa paremmin kuin toisen vikojen tarkoituksellinen osoittelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä edes on ulkonäkörasisti? Ei pidä tummaihoisista?
Rasismi tarkoittaa stereotyyppistä syrjintää biologisten syiden perusteella. Rotu, etninen tausta, muut biologiset tekijät, eli myös ulkonäkö, kuuluvat näihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaasti toki.
t.X
AP
Mikä osa tossa on valetta? Olit kännissä, et tajunnut todellisuutta, nyt on tilanne, ettet pysty etenemään. Tottahan toi kaikki oli?
Olen itse tällä hetkellä viitisen kiloa ylipainon puolella, ja jos minut sen vuoksi dumpattaisiin, niin kyllä se satuttaisi. Kaikki kuulemani ulkonäkökritiikki on satuttanut, vaikka tiedän, että makuja on monia, enkä voi vaatia kaikkia pitämään ulkonäöstäni. Keksisin siis jonkin tekosyyn.
Olen ollut vähän vastaavassa tilanteessa niin, että kun erään miehen kanssa seksi tuli ajankohtaiseksi muutaman viikon tapailun jälkeen, kävi ilmi, että hänellä on tosi pieni. Seksi oli onnetonta nysväämistä, josta en usko olleen iloa kummallekaan. Yritimme muutaman kerran myöhemmin uudestaan, mutta ei siitä oikein mitään tullut. Lopulta minuakin alkoi koko seksi ahdistaa, kun ei saatu hommaa toimimaan. En halunnut jatkaa tapailua, ja kyllä hän varmasti arvasi, mistä kiikastaa, mutta päätin kuitenkin säästää hänen tunteitaan ja jättää mainitsematta koko-ongelmasta.