Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seksiseuraa naimisissa olevalle miehelle?

Vierailija
21.07.2018 |

Nyt tuli mitta täyteen, lukuisista keskusteluista huolimatta meillä harrastetaan seksiä tasan silloin kun vaimon sattuu tekemään mieli eli n. Joka seitsemän viikko. Olen normaalivartaloinen 38-vuotias ja seksuaalisesti olisin hyvinkin aktiivinen, mutta kun toinen sanoo että ei vain tee mieli minua eikä muitakaan niin jotenkin tämä tilanne on korjattava. Suhdetta takana 10 vuotta joten olen hieman pudonnut kärryiltä, mistä siis lähden etsimään itselleni vakituista seksiseuraa, vinkkejä kiitos!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi jättää tuollaista naista?

Vierailija
2/29 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla kuin ennenkin sivusuhteisiin on ruvettu. Baarista, töistä, harrastuksista ja toki nykyään myös netin deittipalstalta.

Ota vaan huomioon että pelkkää harmitonta seksisuhdetta et tule herkästi löytämään mistään. Ihmisillä kun on tunteita, mustasukkaisuutta, ihastusta ja rakkauttakin. Kiinnijäämisenkin riski on, ja siitäkös vasta helvetti repeää.

Helpommalla pääset kun menet maksullisiin, tai mieluummin eroat ja otat seuraavaksi kumppaniksi sellasen joka ei ole seksuaalisesti pakastekala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olla ihan nuoria, tilanne on vähintäänkin hankala. On lapset, vaikka jo aikuisetkin ja yhteinen perheen elämä koettuna, monesti iso omaisuus, voi olla miljoonia kiinteistöissä, ja yleensä toisen suurilla tuloilla hankkimaa, ei ollenkaan tavatonta että toinen tienaa 30 ja toinen 150 donaa vuodessa. Ja ei ole avioehtoa. Kyllä siinä melkoisen petetty olo on jos tuossa se vähempi yhteiseen pesään tuonut on se pihtari, on sitten nainen tai mies.

Nm. Kokee tulleensa petetyksi:(

Vierailija
4/29 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, mistä saisi ja kehtaisiko sitä edes, haluja kyllä olisi. Edellisestä kerrasta yli 1v. Meillä siis mies se haluton osapuoli.

Vierailija
5/29 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol tinderissä noita varattuja ainakin on. Säälittäviä.

Vierailija
6/29 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa, miksi pitää ruveta pettämään? Ja tuliko se toisen haluttomuus jotenkin yllätyksenä? Miten suhteen alkuaikoina oikein meni?

Vierailija
7/29 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, mistä saisi ja kehtaisiko sitä edes, haluja kyllä olisi. Edellisestä kerrasta yli 1v. Meillä siis mies se haluton osapuoli.

Ja meillä nainen...Uusimaa, pks alue...kokeiltaisiinko pystymmekö tuomaan nautinnon toisillemme paremmin kuin puolisomme.

Vierailija
8/29 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja meillä nainen...Uusimaa, pks alue...kokeiltaisiinko pystymmekö tuomaan nautinnon toisillemme paremmin kuin puolisomme.

Harkinnan arvoinen asia..

Millaisista naisista pidät, millainen itse olet?

-4-

Vierailija
9/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkinnan arvoinen asia..

Millaisista naisista pidät, millainen itse olet?

-4-

Kannattaa harkita molempien eduksi:)

Pidän hauskoista naisista, saa olla puhelias, toki tunteellinen..ulkomuodoilla ei oikein muuta väliä mutta 70-75 kg alkaa olla raja, pieni sopii myös hyvin.

Itse olen 5-kymppinen, raitis, tupakoimaton ja raikas urheilullinen mies. Aina siisti ja hyvin pukeutunut.

Kiinnostaa...

Vierailija
10/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman tarkennusta, asia on siis keskusteltu ja ihan luvan kanssa tässä seksiseuraa lähden hakemaan. Arki muutoin ihan ok eikä mitään tarvetta erota.

-AP-

Vierailija
11/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varatun miehen on vaikeeta saada seksi seuraa ainakin suomi...2..kautta...

Hyvin harva vastaa viesteihin....

Jotkut ns isot naiset on vaatanneet mutt siihen en ole lähtenyt..

Ite olen solakka ..en juo..en käryy..

Miks en eroo..siihen on omat syynsä..

Vierailija
12/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotkaa, miksi pitää ruveta pettämään? Ja tuliko se toisen haluttomuus jotenkin yllätyksenä? Miten suhteen alkuaikoina oikein meni?

Eikai se automaattisesti pettämistä ole jos asiasta sopii ensin. Miksi erota jos muut jutut toimii hyvin?

Vierailija
13/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ongelman kanssa täälläkin kamppaillaan.

Olisihan se helppo erota. Ainakin teoriassa, mutta käytännössä se ei niin yksinkertaista ole. Talous, lapset jne jne

Ei todellakaan ole helppoa näin miehenä löytää seuraa... :(

Vierailija
14/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ap on luvan kanssa liikkeellä, kannattanee ihan painella netin ääreen. Suomi24 on roskalaari, mutta maksullisissa deittipalstoissa on jo asiallisempaa väkeä.

Varatuille on omakin, Victoria Milan ja jäsenmäärän perusteella siellä aika kuhina käy. En ole itse kokeillut miten toimii kun en tartte eikä tuosta kyllä kukaan tuttukaan ole huudellu että käyttää, ymmärrettävistä syistä, heh. Jotain se maksaa niinkuin kaikki nykypäivänä.

Ainakin itse ajattelisin että varatun kannattaa seksitapailla varattua, eipähän tule sitten mitään kolmiodraamakuvioita ja molemilla on sama diskreetti ja luottamus asiassa.

Vierailija
15/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani sun puolesta ap. Seksitön suhde ei mun mielestä enää ole rakkaussuhde vaan kaverisuhde. Kannattaa varautua myös siihen omallakin kohdalla, että ne tunteet saattaa tulla peliin..

Itse olen nainen ja mulla oli suomi24 profiili. Siellä on tosi paljon naimisissa olevia miehiä, mutta uskon, että sieltäkin löytää seksiseuraa. Ilmoituksen pitää vaan erottua muista!

Tinderissä en ainakaan itse painanut sydäntä niiden kohdalla kenellä ei ollut kuvaa.

Minkalaista naista etsit ap? Millaisesta seksistä tykkäät?

Vierailija
16/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero ensin vireille, sitten voit tehdä mitä lystäät.

Vierailija
17/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakusessa avoin ja kokeilunhaluinen nainen, normaalivartaloinen ja ikää 30-40 välissä. Itse ehkä eniten tykkään hieman määrätä, niin että nainen tietää että nyt mennään eikä meinata, henpeilyt ja halailut voi hoitaa sitten homman päätteeksi. Asennoilla tai paikalla missä seksiä harrastaa ei niin väliä,kaikki käy. Pääasia että molemmat keskittyy nauttimaan ja ajatukset on läsnä.

-AP-

Vierailija
18/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakusessa avoin ja kokeilunhaluinen nainen, normaalivartaloinen ja ikää 30-40 välissä. Itse ehkä eniten tykkään hieman määrätä, niin että nainen tietää että nyt mennään eikä meinata, henpeilyt ja halailut voi hoitaa sitten homman päätteeksi. Asennoilla tai paikalla missä seksiä harrastaa ei niin väliä,kaikki käy. Pääasia että molemmat keskittyy nauttimaan ja ajatukset on läsnä.

-AP-

Mites suutelu? Mulle suutelu on ainakin se, mistä oon huomannut onko tunteet pelissä..uskallatko ottaa riskin?

Vierailija
19/29 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän kaikki hyökkää heti ap kimppuun ?? Jos tää alotus ois naimisissa olevan naisen aloitus siitä miten saa seksiä muualta ois vastaukset aivan eri planeetalta... Miten se on aina jotenkin paha ja eri jos mies on tilanteessa ja sitä ei hyväksytä. Mielestäni oli mies tai nainen niin pettäminen on aina väärin mutta on myös ymmärrettävää että mikäli seksiä ei saa ja seksittä ei halua elää niin alkaa sitä jostain muualta hakemaan varsinkin jos esim lasten takia pitää olla yhdesä

Vierailija
20/29 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varmaan mitää järkee olla suhteessa jos arvostaa seksin nii korkeelle että ne ei yhtää kohtaa. Tuliko yllätyksenä, että ootki petturi sisimmissäs? Ei kenenkään kannata olla suhteessa jossa ei ole tyytyväinen.

Sehän on iha hirveetä elämää jos on joku "kumppani" / kaveri ja sit satoja muita.. :D Ei sitä kumppanuutta sillon voi ainakaa mun mielestä ottaa vakavasti. :D

Ite ainaki otan suhteen jossa viihdyn, jos en viihdy 100% ja oikeesti niin eroan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä