Kutsuin tutun miehen mökille koska _olin_ kiinnostunut, mies heitti mökillä pienen sammakon seinään ja nauroi
Mies on ollut puheidensa ja tähänastisen käytöksensä mukaan normaali ja mukava. Kutsuin miehen (luvalla tietysti) vanhempieni mökille. Kaikki meni alkuun hyvin, saunottiin, uitiin, grillattiin. Kun piti kantaa halkoja sisään niin halkopinon välissä oli pieni sammakko.
Mies otti sen kouraansa ja heitti kovaa seinään. Yritti olla hauska ja osua tikkatauluun. "höhöhö ei tullu napakymppiä" Sammakko parka ei enää juuri siinä maassa liikkunut, vähän sätkytti jalkaansa. Jouduin lopettamaan sen lyömällä halolla, mikä ei todellakaan ollut kivaa.
Käskin miehen samantien häipyä mökiltä ja onneksi niin teki kun ei ollut vielä ehtinyt juomaan mitään. Tuli todella inhottava olo miten kukaan voi tehdä noin pienelle puolustuskyvyttömälle olennolle.
Olenko "ituhippi ja yliherkkä nipo äm mä" kuten mies sanoi vai olisiko muillekin totaalinen turn off?
Kommentit (59)
Taidat olla vähän tyhmä kun edes kysyt, oletko muka nipo jos heität sadistisen ja jälkeenjääneen paskiaisen mökiltäsi pois. Normaali ja terve empatia sinulta löytyy, mutta ei normaali järkisen tarvitse edes miettiä on nipottaja, jos toimii tavallasi.
Alhainen ja vastenmielinen ihminen tuollainen "mies" jonka pitää tuottaa kärsimystä itseään noin paljon pienemmälle olennolle. Raukka ja oksettava kuvotus.
Elämäm kolu käryää paskalle. Joskus tulee mietittyä, että miten niin yksinkertainen paskasakki on ylipäätään elossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kalastajat on psykopaattisia erakkoluonteita, jotka sarjamurhaa päivittäin suuren määrän olentoja. tunnekylmiä oman edun tavoittelijoita. samoin muut eläintuottajat.
Väität siis Pentti Linkolaa psykopaatiksi. Hah hah, olet koominen tapaus. Kaikki perinteiset elinkeinot vieraita, mutta brasialiasta rahdatun pihvin uskalla jossakin kaasupakkauksessa ja kelmuun käärittynä ostaa, kallista punaviiniä tietenkin kylkeen.
Mutta kalastajat hulluja, joista kannattaa pysyä erossa.
Kannattaa ostaa tehonautaa, näin tuet ilmastonmuutosta 100%:sesti.
:D :D :D. Ihminen on tyh"mä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko mökki Porvoossa?
Oli toki ja siellä siis tarvittiin sisään polttopuita, kun nyt on niin kylmät kelit.
Sammakot ja muut matelijat ovet Suomessa rauhoitettuja Kyytä lukuunottamatta jten tämä "sankari" syyllistyi rikokseen josta määritelty korvaus. Riippuen minkä lajin sammakko lätsähti hengiltä..
En ole mitenkään erityisen eläinrakas ihminen, mutta ei eläimiä yms. kohdella noin. Olisi saanut lähtöpassit multakin.
Vierailija kirjoitti:
Joku tekisi tuon minun mökilläni niin hakkaisin sen paskaksi.
M37
Miksi pitäisi hakata mökki paskaksi moisen takia.
Teit oikein, lisäksi olisit voinut nostaa syytteen eläinrääkkäyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Teit oikein, lisäksi olisit voinut nostaa syytteen eläinrääkkäyksestä.
Ei olis voinut. Ihmisillä tuntuu olevan suuret odotukset suomalaisesta eläinsuojelulaista.
Teit oikein. Kiitos Ap että sinä välität. <3
Toivottavasti mies sai opetuksen eikä tee noin ikinä enää.
Muistakaa opettaa lapsille miten luontoeläimiä tulee kohdella ja mitä ei missään tapauksessa saa tehdä.
Lapset oppivat käytösmallit isommilta ja lähipiiriltään lähinnä vanhemmiltaan.
Samaan syssyyn kannattaa opettaa myös ettei luontoon heitetä mitään roskia, ei varsinkaan sellasia mitkä eivät maasi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää ehdottomasti olla eläinrakas. Testaan ja selvitän sen heti alkuunsa. Paljon kertoo jo se, miten mies suhtautuu koiraani.
Koira on sinun. Kanna vastuusi ja hoida koirasi itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin voinut potkaista koiraasi. Vihaan eläimiä paitsi lautasella, tosin usein ne on sen verran epäkiinnostavia, etten niihin kiinnitä huomiota.
Mä vihaan sua
nyyh-nyyh! vali-vali!
Olin tutustunut uuteen kaveriin tässä yksi kesä..
Kesällä lähdin käymään hänen luonaan ni jo heti ensimmäisen leppäkertun jota katselin ja kun sattui hänkin sen näkemään ni potkaisi leppisraukkaa :( Tämä kaveri oli entinen kaveri tuon tempun jälkeen.
Ystäväpiirini rakastaa eläimiä :) ja sinne pääsevätkin sellaiset, eli kantsii valita ystävä /poikaystävä niin miten käsittelee eläimiä :) se kertoo paljon miten ihmisiä osaa kohdella.
Vierailija kirjoitti:
Olin tutustunut uuteen kaveriin tässä yksi kesä..
Kesällä lähdin käymään hänen luonaan ni jo heti ensimmäisen leppäkertun jota katselin ja kun sattui hänkin sen näkemään ni potkaisi leppisraukkaa :( Tämä kaveri oli entinen kaveri tuon tempun jälkeen.
Ystäväpiirini rakastaa eläimiä :) ja sinne pääsevätkin sellaiset, eli kantsii valita ystävä /poikaystävä niin miten käsittelee eläimiä :) se kertoo paljon miten ihmisiä osaa kohdella.
Aivan! Potkin eläimiä ja pidän ihmisiä arvossa ja väkivallalta suojassa.
Joo, oikein teit. Kohta tuo mies olisi heittänyt sinut seinään.
Vaikutat yhtä terveeltä yksilöltä kuin tämä sammakonpaiskoja.