Kutsuin tutun miehen mökille koska _olin_ kiinnostunut, mies heitti mökillä pienen sammakon seinään ja nauroi
Mies on ollut puheidensa ja tähänastisen käytöksensä mukaan normaali ja mukava. Kutsuin miehen (luvalla tietysti) vanhempieni mökille. Kaikki meni alkuun hyvin, saunottiin, uitiin, grillattiin. Kun piti kantaa halkoja sisään niin halkopinon välissä oli pieni sammakko.
Mies otti sen kouraansa ja heitti kovaa seinään. Yritti olla hauska ja osua tikkatauluun. "höhöhö ei tullu napakymppiä" Sammakko parka ei enää juuri siinä maassa liikkunut, vähän sätkytti jalkaansa. Jouduin lopettamaan sen lyömällä halolla, mikä ei todellakaan ollut kivaa.
Käskin miehen samantien häipyä mökiltä ja onneksi niin teki kun ei ollut vielä ehtinyt juomaan mitään. Tuli todella inhottava olo miten kukaan voi tehdä noin pienelle puolustuskyvyttömälle olennolle.
Olenko "ituhippi ja yliherkkä nipo äm mä" kuten mies sanoi vai olisiko muillekin totaalinen turn off?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää ehdottomasti olla eläinrakas. Testaan ja selvitän sen heti alkuunsa. Paljon kertoo jo se, miten mies suhtautuu koiraani.
Riippuu varmaan koirasta,pienestä koirasta ei kovin kummoista ateriaa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan yleisesti kiihottuu mm. miehistä jotka hakkaa muita miehiä.
t. nörttimies"Kilt"timies" ?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807202201086109_u0.shtml
En ole ikinä koskenut naiseen väkivaltaisesti niissä harvoissa suhteissa, joihin olen päässyt. En myöskään tee pahaa sammakoille. Kädessä olen pitänyt sammakkoa ja katsellut.
En kuitenkaan kiihota naisia kuten ne miehet, jotka hakkaavat mm. muita miehiä ja varmaan sammakoitakin.
t. nörttimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää ehdottomasti olla eläinrakas. Testaan ja selvitän sen heti alkuunsa. Paljon kertoo jo se, miten mies suhtautuu koiraani.
Riippuu varmaan koirasta,pienestä koirasta ei kovin kummoista ateriaa saa.
No isommasta koirasta saa tietenkin grilliin enemmän pihviä, mutta mielestäni pieni koira maistuu paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä koskenut naiseen väkivaltaisesti niissä harvoissa suhteissa, joihin olen päässyt. En myöskään tee pahaa sammakoille. Kädessä olen pitänyt sammakkoa ja katsellut.
En kuitenkaan kiihota naisia kuten ne miehet, jotka hakkaavat mm. muita miehiä ja varmaan sammakoitakin.
t. nörttimies
Käsitin otsikon niin, että joku tuttu oli tullut miehesi mökille. Mietin, oletteko miehesi kanssa sopineet jostain "saa hypätä muidenkin sänkyyn" -asiasta vai petätkö miestäsi hänen omalla mökillään. :D
Joku tekisi tuon minun mökilläni niin hakkaisin sen paskaksi.
M37
Vierailija kirjoitti:
M37
Näen vankilakierteen tulevaisuudessasi.
Vierailija kirjoitti:
M37
Miksi hakkaat viattomia sammakoita paskaksi????? Olet aivan sairas hyypiö!!!?
Oikein teit. Jos huumorintaju on tuota luokkaa ja inhimillisyys noin alhaista, sammakkoparka taisi pelastaa sinut paljolta.
kalastajat on psykopaattisia erakkoluonteita, jotka sarjamurhaa päivittäin suuren määrän olentoja. tunnekylmiä oman edun tavoittelijoita. samoin muut eläintuottajat.
Selvästi tunnekylmä psykopaatti.Onneksi heivasit!
XD Tää oli hauska! Ehkä just siksi koska ei ollut totta.
Vierailija kirjoitti:
Käsitin otsikon niin, että joku tuttu oli tullut miehesi mökille. Mietin, oletteko miehesi kanssa sopineet jostain "saa hypätä muidenkin sänkyyn" -asiasta vai petätkö miestäsi hänen omalla mökillään. :D
Ja tunsin tämän jälkeen itseni tyhmäksi. Ennen kuin alapeukutatte tämän kommentin, sanon että tajusin kyllä mokani.
Vierailija kirjoitti:
No, olihan tuo tyhmästi tehty. Ampiaiset, hyttysetä, paarmat, käärmeet kuuluu niihin joita voi huoletta tappaa, mutta ei niitäkään kiduteta.
Toisaalta oli sinun reaktiokin kyllä ylimitoitettu. Olisit voinut kertoa että et pidä moisesta toiminnasta ja toivoa että mies ei enää tee tuolla tavalla. Jos viesti olisi sitten mennyt perille niin asia ok. Jos ei niin olisit myöhemmin voinut pistää homman poikki.
Minä en halua olla tekemisissä kyllä sellaistenkaan ihmissaastojen kanssa, jotka tappavat arkoja hyötyeläimiä kuten käärmeet. Ja vielä pahempaa jos rantakäärmeet ja tyhmyyttään käärmeeksi luullut uhanalaiset vaskitsatkin pitää tappaa jostain aivan käsittämättömästä syystä. Vastenmielistä pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. nörttimies
Mitä ihmettä höpiset? Ap ei todellakaan "kiihottunut" sammakkoa pahoinpitelevästä miehestä vaan heitti hänet ulos mökiltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin voinut potkaista koiraasi. Vihaan eläimiä paitsi lautasella, tosin usein ne on sen verran epäkiinnostavia, etten niihin kiinnitä huomiota.
Mä vihaan sua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, olihan tuo tyhmästi tehty. Ampiaiset, hyttysetä, paarmat, käärmeet kuuluu niihin joita voi huoletta tappaa, mutta ei niitäkään kiduteta.
Toisaalta oli sinun reaktiokin kyllä ylimitoitettu. Olisit voinut kertoa että et pidä moisesta toiminnasta ja toivoa että mies ei enää tee tuolla tavalla. Jos viesti olisi sitten mennyt perille niin asia ok. Jos ei niin olisit myöhemmin voinut pistää homman poikki.
Ampiaiset ym. pörriäiset ovat pölyttäjinä suojelutavaraa, koska vähenevät ja loppuu sitten pian ruoka ihmisiltäkin.
Käärmeitä ei ole mitään syytä tappaa. Jos on liian pihapiirissä, pyydystetään ämpäriin, kansi päälle ja vapautetaan metsään pari kilsaa asutuksesta.
Kuulehan nyt, jos satut tietämään kansanperinnettä- ja suomalaisugrilaista kulttuuria vaalineen Jaakko "kokki" Kolmosen.
Niin ihan on tullut televisiosta aikoinaan ulos , missä Jaakko teki ruokaa mm. Kyystä ja majavasta.
Se on meidän kulttuuria. Te instassa elävät milleniaalit ette sitä vaan ymmärrä. Koska teidät on aivopesty amerikkalaiseen hömppäkulutuskulttuuriin.
Nykyvihreät ovat tekopyhää sakkia.
Palstamammat siis todellakin uskovat ihan kaikki miesvihasadut. Säälin teitä.
Vierailija kirjoitti:
kalastajat on psykopaattisia erakkoluonteita, jotka sarjamurhaa päivittäin suuren määrän olentoja. tunnekylmiä oman edun tavoittelijoita. samoin muut eläintuottajat.
Väität siis Pentti Linkolaa psykopaatiksi. Hah hah, olet koominen tapaus. Kaikki perinteiset elinkeinot vieraita, mutta brasialiasta rahdatun pihvin uskalla jossakin kaasupakkauksessa ja kelmuun käärittynä ostaa, kallista punaviiniä tietenkin kylkeen.
Mutta kalastajat hulluja, joista kannattaa pysyä erossa.
Ampiaiset ym. pörriäiset ovat pölyttäjinä suojelutavaraa, koska vähenevät ja loppuu sitten pian ruoka ihmisiltäkin.
Käärmeitä ei ole mitään syytä tappaa. Jos on liian pihapiirissä, pyydystetään ämpäriin, kansi päälle ja vapautetaan metsään pari kilsaa asutuksesta.