Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuin tutun miehen mökille koska _olin_ kiinnostunut, mies heitti mökillä pienen sammakon seinään ja nauroi

Vierailija
21.07.2018 |

Mies on ollut puheidensa ja tähänastisen käytöksensä mukaan normaali ja mukava. Kutsuin miehen (luvalla tietysti) vanhempieni mökille. Kaikki meni alkuun hyvin, saunottiin, uitiin, grillattiin. Kun piti kantaa halkoja sisään niin halkopinon välissä oli pieni sammakko.

Mies otti sen kouraansa ja heitti kovaa seinään. Yritti olla hauska ja osua tikkatauluun. "höhöhö ei tullu napakymppiä" Sammakko parka ei enää juuri siinä maassa liikkunut, vähän sätkytti jalkaansa. Jouduin lopettamaan sen lyömällä halolla, mikä ei todellakaan ollut kivaa.

Käskin miehen samantien häipyä mökiltä ja onneksi niin teki kun ei ollut vielä ehtinyt juomaan mitään. Tuli todella inhottava olo miten kukaan voi tehdä noin pienelle puolustuskyvyttömälle olennolle.

Olenko "ituhippi ja yliherkkä nipo äm mä" kuten mies sanoi vai olisiko muillekin totaalinen turn off?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit! Mulla olis sama homma.

Vierailija
2/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv... Pysy kaukana tuommoisesta. Tulipa paha mieli. Ihminen joka kohtelee eläimiä noin on mun silmissä saastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tapailisi henkisesti jälkeenjäänyttä. 

Vierailija
4/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi saanut lähteä minunkin luotani tuollainen moukka! Oma mieheni ei tahdo tappaa edes sisälle tullutta kärpästä, vaan pyydystää sen johonkin purkkiin ja vie pihalle...

Vierailija
5/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää ehdottomasti olla eläinrakas. Testaan ja selvitän sen heti alkuunsa. Paljon kertoo jo se, miten mies suhtautuu koiraani.

Vierailija
6/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mökki Porvoossa?

Vierailija
7/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hakenut haulikon mökistä ja hoitanut homman.

Vierailija
8/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras mittari ihmisen mielenterveydelle on se miten hän kohtelee muita eläviä olentoja. Teit oikein, todellakin.

Vierailija
9/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olihan tuo tyhmästi tehty. Ampiaiset, hyttysetä, paarmat, käärmeet kuuluu niihin joita voi huoletta tappaa, mutta ei niitäkään kiduteta.

Toisaalta oli sinun reaktiokin kyllä ylimitoitettu. Olisit voinut kertoa että et pidä moisesta toiminnasta ja toivoa että mies ei enää tee tuolla tavalla. Jos viesti olisi sitten mennyt perille niin asia ok. Jos ei niin olisit myöhemmin voinut pistää homman poikki.

Vierailija
10/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan yleisesti kiihottuu mm. miehistä jotka hakkaa muita miehiä.

t. nörttimies

Vierailija
11/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan. Tinder MÄTSH

Vierailija
12/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on pöpipää, et sinä.

Vierailija
13/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että selvisi miehen luonne jo tässä vaiheessa! Todellakin olisin toiminut samoin kuin sinä.

Vierailija
14/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötyä

Vierailija
15/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin voinut potkaista koiraasi. Vihaan eläimiä paitsi lautasella, tosin usein ne on sen verran epäkiinnostavia, etten niihin kiinnitä huomiota.

Vierailija
16/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan yleisesti kiihottuu mm. miehistä jotka hakkaa muita miehiä.

t. nörttimies

"Kilt"timies" ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807202201086109_u0.shtml

Vierailija
17/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekin tulee mieleen heitellä eläimiä seinille ties mitä muuta hullua hän keksii

Vierailija
18/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jätit sen sian!

Vierailija
19/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte grillannut sen sammakon ja sitten melaa mekkoon vaan.

Vierailija
20/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ituhippi etkä nipo.

Kaikki sammakkolajit Suomessa ovat rauhoitettuja ja tämän saman asian voit kertoa tuolle idioottimiehelle. Jos ottaa nokkiinsa  kovinkin, voit vittuillaksesi vielä ilmoittaa viranomaisille. Itsellä _oli_myös eräs idiootti tuttava, joka antoi koiransa ja pentujensa kiduttaa kaikkia pieneläimiä, mitkä kiinni saivat. 

Kyytiä saivat mm. sisiliskot, vaskitsat, sammakot yms. Ja tästä kun huomautti niin hirveä haukkujen ryöppyhän siitä syntyi. Tuollaisten elämämkoululaisten kanssa ei kannata olla missään tekemisissä, ovat pelkkää ihmissaastaa, joka ansaitsisi samanlaisen kohtelun kuin nuo kiduttamansa eläimet jotka eivät edes vahingoita ketään tai aiheuta mitään tuhoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän