Naiset, onko miehen kalju pää turn off?
Ja ajatellaan nyt ihan tavallista miestä eikä jonkun Hollywood-komistuksen kaljua.
Kommentit (67)
Ei ole, minullakin on kohta kalju.
t. nainen yli 30v
Vierailija kirjoitti:
t. nainen yli 30v
Minkä takia sulla kalju?
Riippuu siitä miten mies kaljunsa kantaa. Jos häpeillen niin sitä jää miettimään miksi, ja se epävarmuus on turn-off, jos taas osaa ottaa sen osana sitä mitä on ja pitää itsestään, niin se kokonaisuus sytyttää kiinnostuksen kyllä.
Tarkoitetaanko ketjussa muuten?:
Höyläsheivattua https://i.pinimg.com/originals/f6/0d/74/f60d740ad855cab61da5d466c0f6461…
Vai
Siiliä: https://media.apnarm.net.au/media/images/2018/01/19/aap_prince_william_…
Ei. Olen tosi tykästynyt yhteen puolikaljuun. Kunpa hänkin olisi minuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat puolikaljulla? Kuvaesimerkki..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. nainen yli 30v
Minkä takia sulla kalju?
Hiukset tippuvat sitä tahtia, eivätkä oikein kasva, joten luulen että viisikymppisenä olen melkoisen kalju.
Jos se kalju on höylätty sileäksi, eikä silleen että näkyy sänkeä ja paljaat (kaljuuntuvat) sivut/päälaki niin pikemminkin turn on :) ainakin jos mies on sellainen Vin Dieselin tyylinen (iso, lihaksikas).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat puolikaljulla? Kuvaesimerkki..
Eiköhän tuossa tarkoiteta sitä, että päälaella ei kasva ja seppele jätetään (sivuille ja taakse), eikä sheivata pois.
On, paitsi jos nimesi on Luca Zingaretti.
Kalju kyllä vanhentaa, mutta minkäs sille mahtaa.
Näiden ketjujen ongelma on aina se että ihmiset puhuvat eri asioista.
Toinen puhuu mistälie puolikaljuista ja toinen siilitukasta ja toinen höyläkaljusta.
Voisiko näihin laittaa jo ekaan viestiin kuvan mitä nyt tarkoitetaan "kaljulla"?
jos ei syö monipuolisesti niin... joo.
pizzat ja valmisruuat ei ok.
En mä oikein syty bullmentuloista tai mistään maskuliinisista kaljutyypeistä, enkä niistäkään, jotka vetävät millin siiliksi. En voi sille mitään. Olen ponnarinaisia.
Ihan ok, jos olet 75. Ja älyät, että alle 75-vuotiaille naisille olet näkymätön.
Ei ole kalju turn off eikä miehen lyhyyskään, joten siitä ei kannata tehdä Av-kyselyä. Pitää vaan olla muuten puoleensavetävä eli hyvällä tavalla itsevarma.
Up