Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko miehen kalju pää turn off?

Vierailija
21.07.2018 |

Ja ajatellaan nyt ihan tavallista miestä eikä jonkun Hollywood-komistuksen kaljua.

Naiset, onko miehen kalju pää turn off?

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin usein naiset sanoo etteivät kaljuista tykkää, mutta aina kaljuilla vaan näkyy olevan naiset kainalossa. Joku tässä ei mee yhteen... luulisin että naiset ei vaan yleensäkään tiedä mitä haluavat. Sanovat toista ja tekevät toista. Itse olen suomalainen punttia nostava 173cm pitkä valkoinen kalju ja naiset ovat kyllä ovat kiinnostuneet niin suomessa kuin etelässäkin. Ei toki kaikki mutta ei kaikkien tarvikkaan. Eihän sitä yhtä vaimoa useampaa ole joka tapauksessakaan tarkoitus ottaa.

Vierailija
62/67 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on mulle tärkein ulkonäköominaisuus ihmisessä. Mulla on niihin ihan siis jokin juttu, saan suurta nautintoa kauniiden hiusten katsomisesta ja koskemisesta. Muuten en ole kovin tarkka siitä, millainen mies on - voi olla pituudelta, muodolta ja naamalta aika laidasta laitaan ja silti mun silmiini tosi viehättävä, kunhan hiukset on kunnossa.

Näin ollen en ikinä voisi kokea seksuaalista vetoa sellaista miestä kohtaan, jolla ei ole hyvät hiukset. Kalju mies olisi siis totaalinen mahdottomuus mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvalle suomalaiselle miehelle sopii kalju. Suomalaisten miesten väritys on hailakka, valkoiset ripset ja kulmat. Kallonmuoto ruma, oudon muhkurainen, iho on huono ja valkoinen. Monella näppylöitä kallon ihossa sekä niskassa. Maahamme saapuneilla miehillä on upeat hiukset ja parta. Olen nähnyt muutaman kaljun irakilaisen miehen ja he näyttivät uskomattoman komeilta. Sorry, mutta niinhän te miehetkin arvioitte meitä naisia ja vertaatte meitä esim. Thaimaalaisiin/ Venäläisiin.

Olen asunut useita vuosia arabimaassa ja tunnettu tosia-asia on että kaikki arabit ottaisivat kenet vain eurooppalaisen naisen vaimoksi että saisi paperit eurooppaan. Naisella ei ole väkiä vaikka olisi tynnyrin näköinen. Mutta tynnyrin veroinenkin tämä nainen on näille arabeille . Minua säälittää aina kun näen jonkun suomalaisen naisen jonkun arabimiehen kanssa. Tämä nainen ei tiedä että kaikki muslimiarabit on pienestä asti aivopesty ajattelemaan että he ovat parasta kansaa ja eurooppalaiset ovat vain kkoiria ja on vain oikein jos heitä hyväksikäytetään. Mutta suomalaiset sinisilmäiset naiset eivät ymmärrä tätä ja sitten heitä viedään kuin narusta kaulassa. Arabimaissa naiset menisivät mieluummin eurooppalaiselle miehelle vaimoksi sillä tunnettua on että eurooppalaiset miehet kohtelevat naisiaan paremmin. Vain heidän onneton uskontonsa kieltää heitä tästä.

Vierailija
64/67 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole turn off mutta jos siihen yhdistyy tietyt piirteet kuten valkoroskaisuus ja tietyt aatteet niin kyllä. Mikään ei ole yököttävämpää kuin kaljaa kittaava kaikin tavoin rasistinen ja epäkorrekti klanipää.

Vierailija
65/67 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, aina.

Vierailija
66/67 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupissa näyttäisi noin puolet naisista hyväksyvän, joten ei muuta kuin iloisesti höyläillen eteenpäin. Ei ole onneksi tuon takia yksin joutunut olemaankaan, vaikka tiedän ettei ole kaikkien juttu. Kaikilla on omat haasteensa kannettavana.

Vierailija
67/67 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän