Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko miehen kalju pää turn off?

Vierailija
21.07.2018 |

Ja ajatellaan nyt ihan tavallista miestä eikä jonkun Hollywood-komistuksen kaljua.

Naiset, onko miehen kalju pää turn off?

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on turn-off: sekä niillä lihaksikkailla ja itsevarmoilla että niillä hintelillä nörteillä sekä myöskin pulleilla ja normaaleillakin. Paksut, vahvat hiukset ovat seksikkäät.

Vierailija
22/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitetaanko ketjussa muuten?:

Höyläsheivattua https://i.pinimg.com/originals/f6/0d/74/f60d740ad855cab61da5d466c0f6461…

Vai

Siiliä: https://media.apnarm.net.au/media/images/2018/01/19/aap_prince_william_…

Siili on siili, kalju on kalju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kalju turn off eikä miehen lyhyyskään, joten siitä ei kannata tehdä Av-kyselyä. Pitää vaan olla muuten puoleensavetävä eli hyvällä tavalla itsevarma.

Puhu vain omasta puolestasi kuten me muutkin.

Vierailija
24/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju on turn-off: sekä niillä lihaksikkailla ja itsevarmoilla että niillä hintelillä nörteillä sekä myöskin pulleilla ja normaaleillakin. Paksut, vahvat hiukset ovat seksikkäät.

Eli sitten vain 5000-10000€ hiusoperaatioihin tai muuten on game over?

Vierailija
25/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, jos olet 75. Ja älyät, että alle 75-vuotiaille naisille olet näkymätön.

Tyly kommentti mutta rehellinen. Arvostan! 👍

- kolmekymppinen kaljupää

Vierailija
26/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ei ole turn off, paitsi jos sillä tarkoitetaan spede-tukkaa.

Vierailija
27/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off. Tosin reilusti puliksi vedetty on parempi kuin puolikalju.

Vierailija
28/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olen tosi tykästynyt yhteen puolikaljuun. Kunpa hänkin olisi minuun.

Mitä tarkoitat puolikaljulla? Kuvaesimerkki..

Eiköhän tuossa tarkoiteta sitä, että päälaella ei kasva ja seppele jätetään (sivuille ja taakse), eikä sheivata pois.

Ajelee kyllä mutta näkyy siinä välillä raja. Ei haittaisi mua pätkän vertaa. Ihana mies on.

Vierailija
29/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En pysty koskemaan kenenkään kaljua päätä. Tuntuu kuin koskettaisi aivoja. Hyi saatana. Eikä myöskään näytä hyvältä.

N30

Vierailija
30/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan kaljuksi ajeltu pää on hyvännäköinen yhtälailla kuten paksut hiuksetkin.

Kaljuuntunut pää jossa kaljuuntumisen annetaan selkeästi olla esillä munkki Tuck tyyliin tai millin sänkeä sivuilla on minulle ehdoton turn off. En aloittaisi suhdetta miehen kanssa jolle tuollainen tyyli on luonteva eikä myöskään sytytä seksuaalisesti. Siinä vaiheessa, kun tukka tippuu olisi hyvä suosiolla höylätä kaikki pois. Mielestäni ulkonäöstä huolehtimista ja rinnastettavissa vaikka siihen, että minä huolehdin jalka- ja kainalokarvat pois.

Vierailija
31/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sitten vain 5000-10000€ hiusoperaatioihin tai muuten on game over?

Ei kaikkien kanssa tietenkään, mutta joidenkin kuten äskäskeisen vastaajan ja vaikka minun kanssa.

Mitä se nyt haittaa laittaa rahaa ulkonäköönsä, tietysti vain jos asia itselle on tärkeä. Yhtä hyvin voit vetää kaljun tai antaa tukan kasvaa ja kaljun läntin näkyä. Se on kiinni vain siitä mitä itse haluat. Millä tahansa noista vaihtoehdoista suurella todennäköisyydellä tulet jossain vaiheessa löytämään naisen itsellesi.

Vierailija
32/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonaan kaljuksi ajeltu pää on hyvännäköinen yhtälailla kuten paksut hiuksetkin.

Kaljuuntunut pää jossa kaljuuntumisen annetaan selkeästi olla esillä munkki Tuck tyyliin tai millin sänkeä sivuilla on minulle ehdoton turn off. En aloittaisi suhdetta miehen kanssa jolle tuollainen tyyli on luonteva eikä myöskään sytytä seksuaalisesti. Siinä vaiheessa, kun tukka tippuu olisi hyvä suosiolla höylätä kaikki pois. Mielestäni ulkonäöstä huolehtimista ja rinnastettavissa vaikka siihen, että minä huolehdin jalka- ja kainalokarvat pois.

Millin sänkikin on liikaa? Eli joka toinen päiväkö sitä päätä on höylättävä? 

Vierailija
33/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, miehessä katon ekana hiuksia.

Vierailija
34/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sä et edes näe kaljuja miehiä?

Vierailija
35/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on ruma.

Vierailija
36/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jokatoinen päivä on ihan hyvä tahti. Itsekin höylään sääret ja kainalot joka päivä. Ei siinä kauaa mene. Nämä on tietysti jokaisen omia valintoja, mikä kenellekin on tärkeää.

Vierailija
37/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jokatoinen päivä on ihan hyvä tahti. Itsekin höylään sääret ja kainalot joka päivä. Ei siinä kauaa mene. Nämä on tietysti jokaisen omia valintoja, mikä kenellekin on tärkeää.

Ok. Mä en tiennyt, että tuollaisia asioita vaativia naisia on edes olemassa. 

Vierailija
38/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mä en tiennyt, että tuollaisia asioita vaativia naisia on edes olemassa. 

Oletettavasti on. Itse en vaadi vaan se on ihan miehen oma päätös pitääkö hän siistiä kaljua tukan tippumisen takia vai ei. En vain seksi tai parisuhdemielessä kiinnostu miehestä jolla on kalju läntti ja sivuhiukset. Miehiä en sen enempää arvota asian suhteen tai huomauttele asiasta. Vähän sama kuin en myöskään kiinnostu lihavasta miehestä.

Ex mieheni suhteen aikana kaljuuntui ja lihosi, ei aina ajellut tukkaansa vaan käytti ulkona hattua, mutta en minä sen takia hänestä eronnut. Kuitenkaan en hänen näköisestä olisi kiinnostunut, mutta koska suhde oli jo olemassa eivät asiat olleet turn off, alkoholismi sitten taas oli ja sai ukko lähteä.

Vierailija
39/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku heittokampaus kaljun päällä on ruminta ikinä, sit toiseksi ruminta on sellanen pellehermanni tai juiceleskinen tyyppinen ratkaisu.

Jos on kalju päältä niin parasta on että vetää muualtakin mahdollisimman lyhyeksi.

Vierailija
40/67 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sä et edes näe kaljuja miehiä?

Tottakai nään, muttei oo mun mieleen niinku tässä kysyttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi