Voiko vesitiiviin puhelimen pestä astianpesukoneessa?
Kommentit (17)
Itse pesen sen pyykinpesukoneessa 90 asteessa.
Pyykkikoneessa tulee puhtaampaa, varsinkin kun käyttää 90 asteen ohjelmaa ja 1600 rpm linkousta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ... sinne vaan ! Itse pesen vähintään kerran viikossa ja pisimmällä ohjelmalla!
Käytätkö mitä pesuainetta?
Pesun jälkeen puhelimen voi kuivata mikrossa ja akkukin latautuu siinä samalla.
Kaikki puhelimet voi pestä astianpesukoneessa. Lankapuhelimen johto tulee niputtaa, ettei se kierry suihkuvarren ympärille.
Miksi laittaa pesukoneeseen, kun voit heittää sen vesi+domestos astiaan? Jos vesi laimentaa liikaa, niin suoraan vaan domestosta tai jopa kloritea. Lähtee bakteerit
20 minuutin keittäminen tappaa kaikki bakteerit. Jopa siellä sisällä tehtaan työntekijöistä lähtöisin olevat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi laittaa pesukoneeseen, kun voit heittää sen vesi+domestos astiaan? Jos vesi laimentaa liikaa, niin suoraan vaan domestosta tai jopa kloritea. Lähtee bakteerit
Yksi höhläkin ketjussa. Eihän puhelin kestä kemikaaleja. Daa.
Voi toki. Eri juttu, toimiiko puhelin sen jälkeen. Pyyhi lasi alkoholilla, jos olet pöpökammoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ... sinne vaan ! Itse pesen vähintään kerran viikossa ja pisimmällä ohjelmalla!
Käytätkö mitä pesuainetta?[/quote
No yleens pari palaa Finishiä tai vastaavaa ja joskus jos en ole muistanut pariin viikkoon pestä niin Domestosia desin verran kun haluan kaikki "p..kat pois! Aina tullut puhdasta!
Voihan siellä halutessaan pestä vaikka täytekakun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyikin "voiko"! Tottakai voi !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höh, voipas! Itse vaalensin puhelimeni kloritella. Mustasta tuli valkoinen.
Kiitos tästä ketjusta :D Ilma ollut hiostava ja olo pa..ka mutta näinkin pieni asia vähän virkisti ja jaksan lähteä kasteluhommiin työkaverin ok-talolle kun ovat reissussa.Turussa satanut vain n. 15mm eikä lisää näytä tulevan.
Minä liekitän puhelimeni, sillä tapetaanhan elokuvissakin pöpöt aina tulella tai kuumalla raudalla.