Pesetkö vieraslakanat vieraiden välillä?
Kyllähän niitä lakanoita voi käyttää ainakin sen 14 kertaa
Kommentit (39)
Miksi vaivautua. Sitten kun ovat liasta niin tönköt, että seisovat itsestään niin roskiin vaan ja uudet tilalle.
Totta kai pesen. Samoin siivoan kotiani, vaikka normaali viikkosiivous olisikin tehty muutama päivä sitten.
En. Pojan kaveri on vähän väliä yötä, joten pesen ne samalla kuin muidenkin. Mutta vierailija pääsee vain itse käyttämiensä lakanoiden väliin. Ei edes toinen kaveri nuku niissä.
Itse katson onko niihin jäänyt näkyviä tahroja. Jos ei ole niin viikaan ne takaisin kaappiin odottamaan seuraavaa vierasta.
En pese. Meille tullaan omien lakanoiden kanssa. Yöpyjiä on usein, on sovittu, että kaikki kulkevat omien lakanoiden ja pyyhkeiden kanssa.
Mulla käy tasan yksi yövieras kerran vuodessa, joten en vaivaudu pesemään lakanoita, joissa hän on yhden yön nukkunut ja nukkuu taas vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
En pese. Meille tullaan omien lakanoiden kanssa. Yöpyjiä on usein, on sovittu, että kaikki kulkevat omien lakanoiden ja pyyhkeiden kanssa.
Entäs täkit ja tyynyt, eikö ne pidä pestä?
Tottakai pesen! Enkä ikinä edes samassa koneessa omien pyykkien kanssa. Kyllä te ootte likasia.
Otan likapyykkikopasta omat käytetyt lakanamme. En rupea hukkaamaan vettä tai pyykinpesuainetta vieraiden takia.
tuuletan vain kirjoitti:
Otan likapyykkikopasta omat käytetyt lakanamme. En rupea hukkaamaan vettä tai pyykinpesuainetta vieraiden takia.
hyi olkoon
Minäkin olen vilpittömästi kohteliaisuussyistä välillä ottanut kyläpaikkaan omat lakanat ja pyyhkeet. Ajatellut että säästää työtä isäntäperheeltä. Lakanat vievät koneessa ja kuivaessa paljon tilaa. Jos isäntäperheellä on vaikka lapsia paljon tai ovat iäkkäitä niin ei tulisi vieraiden lähdettyä niin paljon töitä. Nyt toisessa ketjussa luinkin että sitä pidetään kursailuna :(
En laita naiselle miehen lakanoita, mutta toisinpäin kyllä. Lapset voivat olla samoissa. Lähden siitä, että vieraalla on puhdas yöpuku ja hän on peseytynyt. Miksi ihmeessä joka kerran pitäisi vaihtaa? En minä sohviakaan pese, jos joku on siinä tovin istunut.
Tyynytliinan vaihdan kyllä joka kerta kaikille.
Vierailija kirjoitti:
En laita naiselle miehen lakanoita, mutta toisinpäin kyllä. Lapset voivat olla samoissa. Lähden siitä, että vieraalla on puhdas yöpuku ja hän on peseytynyt. Miksi ihmeessä joka kerran pitäisi vaihtaa? En minä sohviakaan pese, jos joku on siinä tovin istunut.
Ajatteletko, että miehet ovat likaisempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko, että miehet ovat likaisempia?
En ole edellisen jutun kirjoittaja, mutta ajattelen.
Naiset ovat yleensä siistimpiä ja puhtaampia.
Ei helkkari! Kuinka laiska pitää olla, ettei edes vieraslakanoita viitsi pestä 😆. Teille olisi varmaan hotellissakin ok nukkua edellisen yöpyjän käyttämissä lakanoissa ja käyttää hänen pyyhkeitään?
Mä olin joskus nuorena kaverilla yötä ja se sanoi, ettei jaksa vaihtaa lakanoita. Nukuin sit samoissa lakanoissa kuin karvapena edellisenä yönä. Kyllä vähän ällötti mennä nukkumaan. Eli joo, ei kaikki vaihda lakanoita.
Kerran vuodessa, niitä niin harvakseltaan käytetään.
Mistäs tiedät että vieraat eivät harrastaneet seksiä ja lakanoissa on nyt mällitahroja ja pimppimehuja -- 14 eri ihmiseltä.