Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet parisuhteessa nykyisesi kanssa vain koska "et saanut parempaakaan"

Vierailija
20.07.2018 |

Pitikö tyytyä?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en. Nykyinen kumppanini on ensimmäinen, jonka kohdalla ei ole tarvinnut tyytyä. Hän on minusta täydellinen ja ihmettelen, miten sain hänet.

Vierailija
2/62 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kaikki ovat onnettomissa parisuhteissa vain odottamassa parempaa? Antaa aika surullisen kuvan aloittajan sielunmaisemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että kaikki ovat onnettomissa parisuhteissa vain odottamassa parempaa? Antaa aika surullisen kuvan aloittajan sielunmaisemista.

Minusta tässä kysyttiin, että oletko tällaisessa suhteessa, eikä väitetty, että kaikki on tällaisessa suhteessa. Ne pienet nyanssit jää tajuamatta, jos ei lue huolella.

Vierailija
4/62 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta totta se monen kohdaöla on. Siksi muiden vilkuilut ja pettämiset. Huono kohtelu. Olisi halunnut parempaa, vaan ei rahkeet riittäneet!

Vierailija
5/62 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen kanssa johon rakastuin ensiailmäyksellä ennenkuin edes tunsin häntä. Ja hän oli juuri sellainen millaisen mielikuvan olin hänestä luonut. Jos olisin ollut jonkun toisen kanssa silloin niin olisin jättänyt sen toisen tämän miehen vuoksi (valitettavaa mutta totta).

Vierailija
6/62 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysymyslause tuo aloitus.

Vierailija
7/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en saanut parempaa (koska parempaa ei ole).

Vierailija
8/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut tyytyä. En alkanut seurustelemaan ennenkuin löysin sen oikean. Se oli ihastusta ensi tapaamisella, enkä ole koskaan halunnut ketään toista. Onneksi tunne oli molemminpuolinen ja mies jätti entisen tyttöystävänsä.

Vierailija
9/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa joten ei ole tarvinnut tyytyä, yhtään kehenkään.

Syy on  se, että en halua parisuhdetta. Enkä ymmärrä sellaista, että joku on oltava, vaikka minkälainen ---.

Tiedän, että niin on valtavan monen kohdalla, ja se on säälittävää.

Vierailija
10/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mies on erittäin hyvä ja kun tapasimme, rakastuimme eikä tarvinnut tyytyä. Nyt 15 v. myöhemmin mietin eroa, mutta kynnys on iso. jääminen on tavallaan tyytymistä.

Vierailija
11/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut suurta rakkauttani mutta erittäin hyvän parisuhteen kuitenkin. Hänessä ei ole sitä kaikkea mitä kaipaan mutta vuosia on takana jo yli 20. Elämä on ihan ok

Vierailija
12/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tai ei ole ainakaan tullut vastaan sitä, joka haluaisi minut ja josta en ajattelisi, että pitää vain tyytyä.

Vierailija
13/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta totta se monen kohdaöla on. Siksi muiden vilkuilut ja pettämiset. Huono kohtelu. Olisi halunnut parempaa, vaan ei rahkeet riittäneet!

Mun mies on ainakin ihan kunnollinen, vaikka oon joutunut tyytymään vain häneen.

Vierailija
14/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en ole parisuhteessa, mutta en ole koskaan ollut kenenkään kanssa ajatellen, että no ollaan nyt tässä kun ei parempaakaan ole tarjolla. Mulla on ollut aina ns. valinnan varaa, eikä ole tarvinnut tyytyä. Tälläkin hetkellä olisi useampi ottaja, mutta kun ei sytytä, niin ei sytytä. Olen paljon mieluummin yksin ja siten vapaa lähtemään sen kelkkaan, joka sytyttää.

Vierailija
15/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana minulla oli hyvä mies seurustelukumppanina, mutta olin vasta aikuisuuden kynnyksellä ja ero tuli tuolloin. Sitten vuosia ihme haahuilua kunnes kohtasin nykyisen mieheni ja reilusti yli 10 vuotta yhdessä. Mutta olen alkanut pohtia nykyistä elämää ja avoliittoani ja mennyttä elämää. Fakta on etten tänä päivänä saisi edes nykyistä kumppaniani. Tosin jos ero tulisi olen ajatellut elää loppuelämän yksinäni etten edes halua 'yrittää' etsiä sitten miestä mistään enää. 

Jos ollaan rehellisiä niin tuskin ketään saisinkaan. Menneisyyden miehet haahuiluvaiheessa perustuivat vain seksiin jolla sain pidettyä sen miehen hetken itselläni.  Tämä oli fakta jonka tajusin muutama viikko sitten. Nykyinen kumppani edustaa sitä miesihannetta joka minulla oli yli 10 vuotta sitten. Sain mitä halusin ja minulla on todella hyvä ja kunnollinen mies. Mutta meillä on alkanut olla suunnattomasti eriasteisia ongelmia ja yksi on jo se että ikäeromme alkaa korostua epäedullisesti kohtaani vaikka ero ei nyt niin hirmu iso olekkaan. 

Vierailija
16/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä en ole parisuhteessa, mutta en ole koskaan ollut kenenkään kanssa ajatellen, että no ollaan nyt tässä kun ei parempaakaan ole tarjolla. Mulla on ollut aina ns. valinnan varaa, eikä ole tarvinnut tyytyä. Tälläkin hetkellä olisi useampi ottaja, mutta kun ei sytytä, niin ei sytytä. Olen paljon mieluummin yksin ja siten vapaa lähtemään sen kelkkaan, joka sytyttää.

Olisiko kivaa olla vielä neitsyt ja nolla kokemusta parisuhteista sitten viisikymppisenä?

Siis mä en ainakaan olle joku, joka antaa miehelle, joka ei halua mitään sen enempää, mutta en silti ole saanut miestä, jonka olisin kokenut etten tyydy. Enpä haluaisi olla joku säälittävä vanhapiika.

Vierailija
17/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kivaa olla vielä neitsyt ja nolla kokemusta parisuhteista sitten viisikymppisenä?

Siis mä en ainakaan olle joku, joka antaa miehelle, joka ei halua mitään sen enempää, mutta en silti ole saanut miestä, jonka olisin kokenut etten tyydy. Enpä haluaisi olla joku säälittävä vanhapiika.

Eli siis aina olen joutunut tyytymään, selvennös

Vierailija
18/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ainakin ihan kunnollinen, vaikka oon joutunut tyytymään vain häneen.

Mutta oletko sinä, kun sanot rakkaastasi noin?

Vierailija
19/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää vanhaapiikaa musta ei saa tekemälläkään. Sinä ehkä joudut tyytymään, minä otan mitä haluan.

Vierailija
20/62 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletko sinä, kun sanot rakkaastasi noin?

Siis ai kunnollinen? No siis mies itse valitsi minut, hän sai mitä halusi. Päättele siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi