Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vastaa suoraan: haluaisitko, että miehesi pystyisi suojelemaan sinua fyysisesti tarpeen vaatiessa?

Vierailija
20.07.2018 |

Niin. Jos vaikka toksisesti maskuliininen miesoletettu kävelee kadulla vastaan ja käy ahdistelemaan sinua/ sinuun käsiksi, niin haluatko että mukana oleva miehesi pystyisi rajoittamaan hyökkääjän toimintaa fyysisesti ja pelastamaan sinut tämän kynsistä? Vai riittääkö sinulle, että hän ei tee tilanteessa mitään, edes verbaalisesti?

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että kuka tahansa seurassani oleva henkilö puolustaa minua ja yhdessä kanssani pistää vastaan, mikäli joudun fyysisen hyökkäyksen kohteeksi.

Arvaas miltä tuntuu kun sinut piestään ja "kaverisi" eivät tee mitään, vaan katsovat paskat housussa vieressä? Varsinkin kun itse olisit ollut valmis puolustamaan heitä vastaavassa tilanteessa? Kokemusta on, eikä se itsetuntoa nostata. Onhan noita videoitakin netti pullollaan, jossa oyhtä hakataan ja sen kaverit ovat jäätyneinä taustalla eivätkä uskalla edes yrittää auttaa.

Kusipäitä piestään, ei muita. Ja naisia ahdistellaan kotona, ei kadulla puolison vieressä, ellei sitten se puoliso kovistele.

Tutustu vähän faktoihin eikä omiin raiskausfantasioihisi.

Vierailija
82/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 160-senttisenä naisena Lontoossa liikkeellä 194-senttisen miehen kanssa. Hän pelkäsi, että joku hyökkää meidän kimppuumme kadulla. 

Minä en pelännyt.

En oikein usko, että hänestä olisi ollut suojelemaan minua.

Miehesi oli realisti. Lontoo voi olla vaarallinen yöaikaan ja 194-senttinen mies tietää, että puukko lapaluiden välissä ei ole hyvä asia. Sinä lienet taas kasvanut pumpulissa, jolla ei ole kokemusta katuväkivallasta, joten oletit tietysti että joka paikassa voi kävellä ilman pelkoa. 

Pelko on suojamekanismi, joka pitää myös hengissä, koska se varoittaa etukäteen. 

Se on pelkuruutta ja fobiaa. Sekopää kuvittelee muiden kulkevan ase taskussa ja hyökkäysaikein. Terve ihminen tietää, että näin ei ole.

Ajattelikohan ne terroristin rekan alle jääneetkin samoin, tai muut yllättävän väkivaltaisen hyökkäyksen kohteeksi joutuneet. Nykyään ei voi tietää, koska lähtee henki ykskaks ja missä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tällaisilla pienemmillä ja hentoisemmilla miehillä ei ole mitään mahiksia, jos naisten mielestä pitäisi pystyä laittamaan ahdistelijat nippuun tostavaan. Aivan kuten olen ajatellutkin. Mihin tahansa menenkin, niin kaikki muut miehet on aina isompia kuin minä ja saisin varmasti kaikilta turpaani. Seuraavaksi kai kehoitatte että pitäisi käydä salilla ja kaikenmaailman nyrkkeily/judokursseilla vain että pystyisi mahdollisesti joskus puolustamaan naistaan vaikka sinkkuna ei ole koskaan ollut väkivallan vaaraa.

Ei suojeluun muskeleita tarvita vaan aivot. Helsingissä rollaattorimummo karkotti raiskaajan uhrin päältä huutamalla ja rullatuolimies kamppasi pakenevan varkaan.

On tosi ikävää ap, että luonnevian lisäksi kärsit hintelyydestä ja älyn puutteesta.

Voi jessus. Selvästikin mummot ja muut "hyökkääjän karkoittaneet" vanhukset ja invalidit selvisivät vain ja ainoastaan sen heikkoutensa ja vanhuutensa takia, koska hyökkääjä omasi vielä jonkinlaisia omantunnon rippeitä, eikä viitsinyt iskeä vanhuksen naamaa sisään kuten olisi voinut aivan helposti tehdä.

Vierailija
84/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tällaisilla pienemmillä ja hentoisemmilla miehillä ei ole mitään mahiksia, jos naisten mielestä pitäisi pystyä laittamaan ahdistelijat nippuun tostavaan. Aivan kuten olen ajatellutkin. Mihin tahansa menenkin, niin kaikki muut miehet on aina isompia kuin minä ja saisin varmasti kaikilta turpaani. Seuraavaksi kai kehoitatte että pitäisi käydä salilla ja kaikenmaailman nyrkkeily/judokursseilla vain että pystyisi mahdollisesti joskus puolustamaan naistaan vaikka sinkkuna ei ole koskaan ollut väkivallan vaaraa.

Ei suojeluun muskeleita tarvita vaan aivot. Helsingissä rollaattorimummo karkotti raiskaajan uhrin päältä huutamalla ja rullatuolimies kamppasi pakenevan varkaan.

On tosi ikävää ap, että luonnevian lisäksi kärsit hintelyydestä ja älyn puutteesta.

Voi jessus. Selvästikin mummot ja muut "hyökkääjän karkoittaneet" vanhukset ja invalidit selvisivät vain ja ainoastaan sen heikkoutensa ja vanhuutensa takia, koska hyökkääjä omasi vielä jonkinlaisia omantunnon rippeitä, eikä viitsinyt iskeä vanhuksen naamaa sisään kuten olisi voinut aivan helposti tehdä.

Huomaa tosiaan, että vastaajat eivät tajua. Kyllähän sitä kaikkensa tekee puolustaakseen itseään ja toivoo kumppanin puolustavan myös. Ei kunnioitusta sellaiselle joka ei puolusta. mutta on oikeasti toinen tilanne kohdata joku helposti karkoitettava kuin joku väkivaltaisempi tapaus.

Vierailija
85/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 160-senttisenä naisena Lontoossa liikkeellä 194-senttisen miehen kanssa. Hän pelkäsi, että joku hyökkää meidän kimppuumme kadulla. 

Minä en pelännyt.

Miehesi oli realisti. Lontoo voi olla vaarallinen yöaikaan ja 194-senttinen mies tietää, että puukko lapaluiden välissä ei ole hyvä asia. Sinä lienet taas kasvanut pumpulissa, jolla ei ole kokemusta katuväkivallasta, joten oletit tietysti että joka paikassa voi kävellä ilman pelkoa. 

Pelko on suojamekanismi, joka pitää myös hengissä, koska se varoittaa etukäteen. 

Se on pelkuruutta ja fobiaa. Sekopää kuvittelee muiden kulkevan ase taskussa ja hyökkäysaikein. Terve ihminen tietää, että näin ei ole.

On ne britit sekopäitä kun luulee että siellä on ongelmia veitsiväkivallan kanssa. Kyllä Suomessa tiedetään sen maan asiat paremmin!

Vierailija
86/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella paikalla myös hyökkääjä voi pelätä poliisin saapuvan jos tilanne kestää. Siksi ympäristön häiritsevä puuttuminen tilanteeseen on hyvä. Siinä Turun tapauksessa se, että porukka yhdessä lähti ajamaan puukottajaa takaa oli hyvä asia.

Vierailija
87/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jossakin epätodellisessa hattaramaassa elävä ihminen nykypäivänä luulee olevansa turvassa fyysiseltä väkivallalta. On parempi varautua kuin olla liikaa siinä luulossa, että kaikkialla on turvallista kulkea.

Vierailija
88/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tarvitse puolustaa, minulla on musta vyö karatessa. Miehistä on seksikästä, kun nainen pystyy hoitelemaan tappelun :D

Vierailija
89/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pelännyt.

Eihän tuossa sanottu, että he olivat liikkeellä yöaikaan. En minäkään pelännyt Lontoossa liikkuessa, mutta en kulkenut ulkona pimeällä.

Lontoossa on sellaisia paska-alueita, että en mielelläni liiku niissä päivälläkään.

Tuskin turistin niihin tarvitsee mennäkään. Niillä alueilla asuvilla on eri tilanne, mutta siitä tuskin on nyt kyse.

Vierailija
90/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Varsinkin, kun itse olen pienikokoinen ja olen joutunut fyysisen ahdistelun kohteeksi kadulla kulkiessa. Tuntuisi turvallisemmalta, jos mies pystyisi suojelemaan.

Vierailija
91/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Puolustan tarvittaessa itse itseäni.

Vierailija
92/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ihan samalla tavalla suojelisin sitä, että kyllä

Vierailija
93/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mielenkiintoista nähdä, että minkälaisia ihmisiä nämä suojelijaa ja puollustajaa kaipaavat naiset ovat. Itse en ole ikinä päässyt todistamaan, että joku alkaisi hakkaamaan toista ihmistä täysin ilman syytä tai mitään provokaatiota. 

Vierailija
94/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näkisin, että osaan itse suojella itseäni. En välttämättä haluaisi mieheni sotkeutuvan asiaan. Mä itse pääsen tilanteista helpommin pois. Tuommoisista tilanteista tulee helposti miespuolten egojen kalistelua, eikä se ole kaunista katseltavaa.

Tämä on niin nähty muutamia kertoja ja olenkin miehelleni sanonut, että anna olla. Älä puutu. Sekin sitten todentui jossain vaiheessa ja niinpä vaan lopputulos oli nätimpi.

Vierailija
95/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluan.

Nuorempana (20v) vähemmän ajattelin tätä, nykyään 35 v kyllä toivoisin miehestä turvaa.

Vierailija
96/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin? Sehän on ihan biologinen vaistokin joka tulee automaattisesti. Jos mies ei suojele niin ei se aidosti välitä ja rakasta.

Vierailija
97/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ei haluaisi sitten suojella kumppaniaan?

Vierailija
98/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja tuollaiset miehet kiihottaa ketkä osaa taistella!

Eli iso ja jykevä kiivasluontoinen pahis-amis kiihottaa naista enemmän kuin älykäs ja ihmisrakas akateemikko. Silti nainen on tasavertainen eikä tarvitse miesten apuja!

Käytännössä siis mitä parempi tappelija, sitä parempi mies.

Vierailija
99/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein kimppuunne on hyökätty keskellä kirkasta päivää?

Vierailija
100/119 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on paikalla, haluan kyllä että hän tarvittaessa puolustaa ja suojelee mua sekä verbaalisesti että fyysisesti. Vaikka olen erittäin itsenäinen ja kykenevä nainen, niin kyllä haluan että mies tietyissä tilanteissa suojelee omaansa ja "merkkaa reviirinsä", vaikka tietäisi minun siihen itsekin pystyvän. Vahvana naisena siitä tulee mulle olo että musta välitetään. Vähän samalla tavalla kun jos läsnäollessani miestä piirittää joku nainen, teen kyllä selväksi että tämä mies ei ole nyt otettavissa. 

Onpas samankaltainen tilanne. Toisella lähdössä miehen koskemattomuus ja toisella henki. Heikkopäisen ämmän logiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi