Juon pahvipönikästä viiniä. Vastaan kuplivasti kaikkiin kysymyksiinne.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras känni: kalsarikänni, päiväkänni (housut/hame päällä) vai yönyliörmykänni?
En ole kova asiantuntija, mutta väittäisin että päivä ja kalsari ovat top-2. Päivä on jotenkin iloinen, kupliva ja toiveikas. Kalsari on melankolinen, pohtiva ja tamminen. Yönyli on yleensä vain väsynyt ja huonolla jälkimaulla.
ap
M kirjoitti:
Haluaisiko joku nainen lähteä mun kanssa huomenna illalla venäjälle tankkaamaan?
Ajattelin käydä katsomassa mitä polttoaineet maksaa lukoililla mikä on jossain karvakolmiolta oikealle ajettaessa.
Ilmeisesti meni Kiimainen Seepra nopeasti päähän, koska en tajua miten tämä liittyy ketjun aiheeseen.
Onnea kuitenkin matkallesi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras känni: kalsarikänni, päiväkänni (housut/hame päällä) vai yönyliörmykänni?
En ole kova asiantuntija, mutta väittäisin että päivä ja kalsari ovat top-2. Päivä on jotenkin iloinen, kupliva ja toiveikas. Kalsari on melankolinen, pohtiva ja tamminen. Yönyli on yleensä vain väsynyt ja huonolla jälkimaulla.
ap
En minäkään nyt asiantuntija ole, tuli vain mieleen aloituksestasi. Ja olen samaa mieltä, että päivä ja kalsari ovat parhaita. Päivä on kupliva, sosiaalinen ja aikarajallinen (illaksi kotiin) ja kalsari sellaista syväsukellusta itseen, joskus räytymistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En minäkään nyt asiantuntija ole, tuli vain mieleen aloituksestasi. Ja olen samaa mieltä, että päivä ja kalsari ovat parhaita. Päivä on kupliva, sosiaalinen ja aikarajallinen (illaksi kotiin) ja kalsari sellaista syväsukellusta itseen, joskus räytymistäkin.
Kiitos. Aina kivaa tavata sukulaiskännisielu. Kun ikää on tullut lisää ovat nuo yöjutut kyllä selvästi listan viimeisenä. Huonoa musiikkia, välillä ikäviä ihmisiä, kallista ja lopputuloksena on vain majoneesit rinnuksilla.
ap
Paljonko mennyt tänään viiniä tähän mennessä ja paljonko menee illan aikana? Etkö juo muuta?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko mennyt tänään viiniä tähän mennessä ja paljonko menee illan aikana? Etkö juo muuta?
Ei tuossa pahvisessa ole kuin litra. Join myös lasin piimää. Ja ehkä kohta, kun menen alasti saunaan niin tölkin olutta.
ap
Koska olen nössö juon vieläkin Kiimaista Seepraa.
ap
Hypoteettinen tilanteesi kuulostaa kyllä ikävältä, mutta olenpahan ainakin omalla matollani ja kesällä se on helppo matonpesupaikalla pestä.
ap