Kukaa on maailman kauneiin nainen?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Sienna Miller
Lucy Liu
Chloe Sevigny
Kate Moss
Jennifer Lopez
Scarlet Johansson
Scarlett Johansson on ihan helvetin ruma! 🤣 ihan mieheltä näyttää leveiden hartioidensa kans.. miehen kokonenki.. 🤮
Helppoa. Minun silmissäni vaimoni on maailman kaunein nainen, ja tämä on tosi.
Yhdessä jo 26 vuotta, ja olen edelleen hulluna häneen.
Melania Trump on kieltämättä ainoa sellainen joka tulee mieleen jota jään joka kerta ihan tahtomattani tuijottamaan että miten voi olla noin upee! Varmasti jostain nuoremmasta naisesta saisi yksittäisiä kauniimpia kasvokuvia mutta Melanialla kun se kokonaisuus vaan on 10+. Ja ihan aina!
en ota kantaa kohuihin yms, mutta Amber Heard ulkonäöltään!
Siis täh, miten joku pitää Melania Trumpin vaimoa maailman kauneimpana? Jo sen pelkkä p*skaa nielleen ilme on ruma. Samoin se, että on selkeästi nainut rahasta rumentaa häntä. Muutenkin näyttää joltain scifileffan muovirobotilta. Mihin tää maailma on menossa, jos tuo on joku kauneusihanne?
Lara Stone mallikuvissa on henkeäsalpaava. Hän kun tykkää siviilissä vetää kauhtuneissa t-paidoissa ja lenkkareissa rööki huulessa ja ilman meikkiä niin paparazzi kuvat ovat sitten eriasia.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh, miten joku pitää Melania Trumpin vaimoa maailman kauneimpana? Jo sen pelkkä p*skaa nielleen ilme on ruma. Samoin se, että on selkeästi nainut rahasta rumentaa häntä. Muutenkin näyttää joltain scifileffan muovirobotilta. Mihin tää maailma on menossa, jos tuo on joku kauneusihanne?
siis tarkoitin trumpin vaimoa melaniaa :) jotenkin en ihmettelis, jos tuossa kuviossa ois se ylimääräinenkin vaimo... :)
Vierailija kirjoitti:
Onko Melania Trumpin vaimo nainnut vaimonsa Melanian vai Donaldin rahojen takia?
Julkimoista Aishwarya Rai ja Alanna Arrington.
Vaikuttavimmat ilmestykset olen nähnyt irl ja eivätkä ole olleet mitenkään tunnettuja, mutta täytyy sanoa; vaikuttavia ilmestyksiä näkee äärimmäisen harvoin.
Yksi kuubalainen vanha, rannalla asuva nainen jäi ikuisesti mieleen.
Jumalainen luusto, kauniisti ruskettunut oliivi-iho, kirkkaat mantelisilmät joissa todella syvä ja sielukas katse sekä ylväs, arvokkaan oloinen olemus ja järjetön karisma.
Häneltä puuttui hampaitakin suusta, mutta oli kaunein nainen mitä olen ikinä nähnyt. Todella vaikuttava ihminen, kaikinpuolin.
Paras ystäväni on myös maailman kauneimpia naisia, en lakkaa ikinä ihailemasta hänen kauneuttaan.
Naomi Watts.
Uskomatonta miten upeampi vaan vuosi vuodelta. Ft. Uusi twin peaks.
Jane Seymor. Kauneus pysynyt ja jalostunut vuosikymmenten kuluessa.
Aishwarya Rai. Jotenkin epätodellisen kaunis. Ja Grace Kelly!
Pirtsakat blondit tuovat kyllä päivään piristettä sekä tyyynysota ja untuvat.
Abigail Ratchford