Millon viimeksi harrastit seksiä?
Itse harrastin toissapäivänä ja tänään "melkein". :D
Kommentit (98)
Helmikuussa 2017 ja olen luonnollisesti mies.
Vain addikti harrastaa seksiä, muut panee.
11 vuotta sitten.
t. nelikymppinen
Eilen tyhjensit kassit vaimoon. On viikon reissussa, niin poistettiin paineet ennen sitä.
Eilen muutaman kerran, tänään ei jaksanut herätä niin aikaisin että ois aamuisia ehtinyt.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tyhjensit kassit vaimoon. On viikon reissussa, niin poistettiin paineet ennen sitä.
eh heh...niin kumman paineet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eh heh...niin kumman paineet?
Kummankin.
Viime yönä. Meillä on kaksi alle 2v. lasta. Kun saatiin heidät yöunille, niin tilaisuus koitti.
Sooloseksiä ei arvosteta tarpeeksi. Tajuttomia orkkuja voi saada.
1,5 vuotta sitten. Saisin helposti vaikka joka päivä ja haluaisin seksiä ja läheisyyttä mutta en halua pelkkää seksiä vaan pitää olla myös tunteita. Pelkkä friend with benefits ei riitä. Olen kokeillut.
Sunnuntaina. On tullut välipäiviä koska mies ei ole ollut kotona. Tänään tulee kotiin niin saa taas ihanaa seksiä.
4 kl sitten ja sitä ennen meni 2 vuotta selibaatissa. Et sellaista on eronneen ja itsensä satuttaneen sinkun elämä.
Taitaa olla 8 vkoa. Naimisissa ja vaimo raskaana. Hankalaa aikaa, kun haluja olisi ja näillä keleillä näkyy paljasta pintaa joka puolella.
Tänään, muijan kanssa jotain viikko sitten. Meillä on vähän eri halut. kestän korkeintaan kaksi päivää selibaattia.
Viime syksynä, en muista oliko syys- vai marraskuussa.
Ei olla kovin aktiivisia seksin saralla meillä. :D
ööh....vissiin jotain kolme kuukautta sitten.