Millon viimeksi harrastit seksiä?
Itse harrastin toissapäivänä ja tänään "melkein". :D
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime syksynä, en muista oliko syys- vai marraskuussa.
Ei olla kovin aktiivisia seksin saralla meillä. :D
Mihis se lokakuu katosi välistä? 😳
On sellainen fiilis että lokakuu se ei ainakaan ollut.
Harrastan edelleen omatoimisesti seksiä, mutta sain harrasteseurasta kenkää vuonna 2013 kun käytin oppimiani taitoja nakkikioskijonossa.
Jo rutsahtanut kirjoitti:
Viikko sitten. Nyt olen ollut viikonpäivät yksin reissussa. Eiköhän keski-ikäistä lihaani käännellä, väännellä ja pamputeta, kun palaan matkalta. Oon uudehkossa suhteessa. Olen suunnattoman iloinen ja kiitollinen, kun 57-vuotiaana naisena kelpaan seksiin vielä. Toisen halu tuntuu erittäin hyvältä, kun vyötärölläni on jo vararengas, eivät sääret ole koskaan olleet sievät tai sopusuhtaiset. Jos jostain nuoremmasta tuntuu oudolta tai jopa ällöttävältä, että tämänikäisenä on vielä kiihkeää seksiä, niin se vaan kuitenkin saattaa olla.
Tuohan on hiton hyvä että saat toimintaa. Mä kun en ole ikärasisti ja tykkään seksistä,
M47.
Eilen illalla viimeksi. Ja te naiset jotka sanotte, että saatte orkun vain masturboidessanne, niin kokeilkaa masturboida miehen katsellessa. Se on ihanaa. Ja yhdyntä orkun jälkeen tosi ihanaa, kun paikat on ihan herkkänä ja supistuneina.
N36
Vierailija kirjoitti:
Ja te naiset jotka sanotte, että saatte orkun vain masturboidessanne, niin kokeilkaa masturboida miehen katsellessa. Se on ihanaa.
N36
Laukean itsetyydytyksessä juuri siitä syystä, että olen itsekseni, ilmeisesti voin rentoutua sen verran että onnistuu. En ikinä voisi olla sillä lailla "esillä", että itsetyydyttäisin miehen nähden enkä varmastikaan laukeaisi silloin.
Varmaan joskus kesäkuun puolivälissä.
En oo varma.
Nyt on ollut pari viikoa niin kuumakin, ettei jaksa edes ajatella seksiä.
Vähintään 4 krt viikossa, joskus 2 krt päivässä jos tyttöystävän paikat kestää.
Viimeksi tänä aamuna vain yhden kerran, enempää ei ehditty, koska lapsi heräsi. Eilen onneksi ehdimme rakastella pidemmän kaavan mukaan. Nyt ollaan kesämökillä, jossa nukutaan kaikki samassa huoneessa ja seksin harrastaminen onnistuu vain silloin kuin lapset nukkuvat.
Eilen aamulla. Siitä on nyt 29 tuntia kun kikkelini oli viimeksi naisen sisällä.
Huhtikuussa. Muistaakseni vuonna 1987.
Sinkkumies
irtopylly kirjoitti:
lasketaanko tekovagina panoksi?
Kysyttiin seksin harrastamista, ei panoa. Masturbointi on seksiä, on väline tai ei. Pano on sukupuoliyhdyntä.
Viikko sitten, koska mies lähti matkoille 2 viikkoa sitten :-(
Aamulla 10-11 aikaan about. Vuonna 1999.
Olin melkein kolme viikkoa reissussa. Kun taas sain olla mieheni kanssa, rakasteltiin heti illalla ja heti aamulla herättyämme uudelleen ja nyt iltapäivällä vielä. Oli niin kovat halut ehtinyt kasautua molemmille.
2015 keväällä.. ja oon nainen 29v.