Millon viimeksi harrastit seksiä?
Itse harrastin toissapäivänä ja tänään "melkein". :D
Kommentit (98)
Sovitaanko ettei 2018 saaneet vastaa. *Ketään ei kiinnosta.
Toissa-aamuna nainen kaivoi jotain vaatelipaston laatikosta, peba sopivasti pystyssä päällään vain stringimäiset alushousut. Aamukankeni oli sopivasti päällä, joten käskin pudottaa pikkubögät alas ja nojata lipastoon...kummasti aamudoggyt seisaallaan sai päivän tekemisiin ihan erilaisen energian.
Vierailija kirjoitti:
Sooloseksiä ei arvosteta tarpeeksi. Tajuttomia orkkuja voi saada.
Minä saan ainoastaan itšetyydytyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Toissa-aamuna nainen kaivoi jotain vaatelipaston laatikosta, peba sopivasti pystyssä päällään vain stringimäiset alushousut. Aamukankeni oli sopivasti päällä, joten käskin pudottaa pikkubögät alas ja nojata lipastoon...kummasti aamudoggyt seisaallaan sai päivän tekemisiin ihan erilaisen energian.
Sano sille naiselle että hommaa oikean miehen, eikä pidä tuommoista omahyväistä vätylää.
Toissapäivänä. Mutta me harrastetaan seksiä about kerran kuussa. Ei huvita olla kokoajan panemassa, ei olla niin seksuaalisia ihmisiä kumpikaan. :)
Oliko se nyt -78 keväällä. Sen jälkeen on ollut hiljaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Viime syksynä, en muista oliko syys- vai marraskuussa.
Ei olla kovin aktiivisia seksin saralla meillä. :D
Mihis se lokakuu katosi välistä? 😳
Syksyllä 2002, tuskin harrastan koskaan enää toisen ihmisen kanssa.
Nainen 53v
Pian 7v sitten, ja tämä on ihan taivaan tosi. En oo menevää tyyppiä, eikä sellaisia tilanteita ole tullut vastaan, olen ihan kivan näköinen nainen, 33v.
Viikko sitten vakipanon kanssa. Seuraava kerta sunnuntaina, sitä jo ootan :D t. N56 v.
Viime vuoden elokuussa. Erosin nyt kesäkuussa. Ei ole vielä kukaan napannut niin paljon että olisin mukaan lähtenyt. Katellaan
Vierailija kirjoitti:
Itse harrastin toissapäivänä ja tänään "melkein". :D
Maanantaina. Asun eri paikkakunnalla kuin kumppani, mutta kun vapaat osuvat kohdakkain, rakastelemme monta vuorokautta.
vuosikausia, ainakin 5, en muista enää,
Viikko sitten. Nyt olen ollut viikonpäivät yksin reissussa. Eiköhän keski-ikäistä lihaani käännellä, väännellä ja pamputeta, kun palaan matkalta. Oon uudehkossa suhteessa. Olen suunnattoman iloinen ja kiitollinen, kun 57-vuotiaana naisena kelpaan seksiin vielä. Toisen halu tuntuu erittäin hyvältä, kun vyötärölläni on jo vararengas, eivät sääret ole koskaan olleet sievät tai sopusuhtaiset. Jos jostain nuoremmasta tuntuu oudolta tai jopa ällöttävältä, että tämänikäisenä on vielä kiihkeää seksiä, niin se vaan kuitenkin saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Toissapäivänä. Mutta me harrastetaan seksiä about kerran kuussa. Ei huvita olla kokoajan panemassa, ei olla niin seksuaalisia ihmisiä kumpikaan. :)
Toi on avaruusseksiä, kerran kuussa.
Älä suotta. Mulle ei tule tästä palstasta yhtään paha mieli, vaikkei seksiä olekaan, täällä tyhjennellään kasseja ja puretaan paineita. Hyi s**tana mitä kielenkäyttöä seksistä oman vaimon kanssa.