Tapailemani mies paljasti olleensa koulukiusaaja ja ettei kadu. Oksettaa.
Ei varmaa tarvitse sanoa, että tapailu loppuu tähän...
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies siis naureskeli kuin hyvälle vitsille, miten läskit ja hikarit pelkäsivät tulla kouluun hänen takiaan. Parasta oli kuulemma olla kytiksellä vessassa ja katsella, miten nämä" hikarit ja läskit" pakittivat paniikissa ulos rakko halkeamispisteessa . Olimme siis terassilla ja puhuimme ensin rippileiristä, sitten ylä-asteesta jolloin mies alkoi ylpeillä menneisyydellään. Kovasti ihmetteli, kun en nauranut mukana ja tunnelma läsähti minun puoleltani. ...
A.p
Miksi jankkaat ja keksit näitä kiusaamistarinoita
Noloa
Kukas nolo koulukiusaaja siellä huutelee?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nuorena tuntemani kiusaaja on perheellinen ja ainakin päällisin puolin onnelliselta vaikuttava. Kiusatut ovat sosiaalisesti estyneitä, yksinäisiä ja suuri osa luultavasti masentuneita. Luonnonvalinta on tätä.
Taidat tuntea aika pimeetä sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies siis naureskeli kuin hyvälle vitsille, miten läskit ja hikarit pelkäsivät tulla kouluun hänen takiaan. Parasta oli kuulemma olla kytiksellä vessassa ja katsella, miten nämä" hikarit ja läskit" pakittivat paniikissa ulos rakko halkeamispisteessa . Olimme siis terassilla ja puhuimme ensin rippileiristä, sitten ylä-asteesta jolloin mies alkoi ylpeillä menneisyydellään. Kovasti ihmetteli, kun en nauranut mukana ja tunnelma läsähti minun puoleltani. ...
A.p
Siis uskon sinua, nimittäin näitä oikeasti löytyy... Olen aikoinani myös ollut treffeillä (ekoilla ja vipoilla) ulospäin oooh niin upean hunksin kanssa joka ylläripyllärinä alkoi (kouluajoista keskustellessamme) hihittelemään miten "tieksä ykskerta, mä en tiedä miksi, mut mä kävelin esimerkiksi koulussa sellasen nössön ohi käytävällä joka vaan siis niinku oli siinä eikämitään, niin yhtäkkiä minä vaan löin sitä nyrkillä täysillä päähän, hihi".
VOI himputti että oli ISO pettymys kun mies paljastui noin pimeeksi , mutta onneksi paljastui ajoissa. Goodbye forever.
Just näistä miehistä te naiset tykkäätte. Tiedän kaukaa tällaisia tapauksia kymmeniä ja heillä kaikilla on naisia, he ovat menestyneitä elämässä ja he saavat jopa ihailua osakseen.
Aikamoinen sisälukutaito sulla, kun ihmiset kertovat antaneensa pakkeja koulukiusaajille, ja sä sanot että tollaisestahan sä tykkäät. Kun niille, joista tykätään, ei anneta pakkeja.
T. Nainen, joka on useimmiten seurustellut koulukiusattujen kanssa. Jotka ovat aikuisina täyspäisiä ja tasapainoisia aikuisia, jotka olisivat saaneet muitakin naisia.
Mulla taas kesti kauan tajuta, että ex mieheni oli mm. työpaikkakiusaaja. Hän kertoi mulle esimerkiksi eräästä "hullusta muijasta töissä" joka kuulemma vittumaisuuttaan ja omaa paskantärkeyttään päti ja käräytteli muita työntekijöitä ties mistä ja suunnilleen myös vainosi häntä ja muita. Aluksi tietysti uskoinkin, kunnes tämä "hullu muija" tuli kerran kaupassa vastaan ja mieheni nähtyään meni suunnilleen pitkin seiniä pakoon. Se oli ensimmäinen asia jota jäin ihmettelemään. Toinen juttu oli sitten kun tässä ex mieheni firmassa harjoittelemassa ollut ystäväni pikkusisko kertoikin hieman vastakkaista tarinaa siitä, mitä siellä oli meneillään. Kuinka miesporukalla ihan avoimesti solvattiin paria naista siellä ja millainen ilmapiiri oli jne.
Sanoisin, että yllätyksenä ei sinällään tullut, mies oli minullekin ilkeä kun oli pahalla päällä tai ei saanut tahtoaan läpi tai kun tähdet nyt vaan olivat väärässä asennossa. Tämä suhde loppui sitten melko pian.
Huvittavaa, että koulukiusaaminen "tuomitaan" palstalla, jonka joka toinen kirjoitus on ihan suoraan verrannollinen koulukiusaamisen kaltaiseen , lähestulkoon vihapuheeseen.
Ap:n treffikumppani on selvästi jämähtänyt ihailluksi teinikovikseksi eikä tajua, ettei aikuinen nainen teinitytön tavoin ihaile pahiksia.
Ohhoh, ap on harvinainen tilastopoikkeama. Yleensähän sellaiset öykkärit saavat kaikki naiset. Niin se oli yläasteella ja myös sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nuorena tuntemani kiusaaja on perheellinen ja ainakin päällisin puolin onnelliselta vaikuttava. Kiusatut ovat sosiaalisesti estyneitä, yksinäisiä ja suuri osa luultavasti masentuneita. Luonnonvalinta on tätä.
Taidat tuntea aika pimeetä sakkia.
Ainakin täällä päin näistä kouluajan ihmisperseistä tuli ihan menestyviä ihmisiä, joilla on hyvät työt ja autot. Taitaa olla sellainen urbaani legenda että aikuisena kiusaajasta tuleekin luuseri ja kiusatusta menestyjä. Okei, yksi kiusattu tekee suurta tiliä mutta elää perheettömänä ja painii mielenterveysongelmien kanssa.
No jaa, omista kiusaajistani ei kyllä tullut yhtään mitään aikuisena. Pääkiusaajallani on 4 lasta neljälle eri isälle. Tekee pätkätöitä siellä sun täällä. Aika rikkinäiseltä ihmiseltä vaikuttaa, vaikka viimeksi nähdessäni hänet pilkallinen ilme löytyy kyllä edelleen.
Tuo pitää paikkansa, että moni kiusaaja on ainakin nuorena, kaunis/komea. Ilmeisesti tästä nousee sitten kusi hattuun.
Ja mikäkähän ne kiusatut on masentanut?