Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuri osuus suunnilleen sinun ikäisistä vastakkaisen sukupuolen edustajista on ulkoisesti sen näköisiä, että se ei olisi sinulle ongelma parisuhdetta ajatellen?

Vierailija
20.07.2018 |

Kuinka suuri osuus suunnilleen sinun ikäisistä vastakkaisen sukupuolen edustajista on ulkoisesti sen näköisiä, että se ei olisi sinulle ongelma parisuhdetta ajatellen?

Vaihtoehdot

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40% ja olen mies. Asun kylläkin Kaakkois-Aasiassa. Täällä on naiset aika nättejä, tai siis minun silmissäni. Saman verta naisista olisi varmaan suostuvaisia naimisiinkin. Täällä on liitot kyllä enemmän talousliittoja kun Kelaa ei ole, raha painaa vaakakupissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0%, olen onnellisesti suhteessa<3

Pitihän se päästä sanomaan, sori.

Vierailija
4/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainakin 90%, ainakin samankaltaisessa elämäntilanteessa olevista, eli lapsettomista. Perheellisiä en niin paljon tunne, joten tiedä ovatko paremman tai huonomman näköisiä.

Vierailija
5/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on se suurin este ja se on niin yleistä nykyään. Kyllä se lähellä tuota 20% on jotka kelpuuttaisi ja juurikin enimmäkseen siitä syystä että naiset on paksuja nykyään. Tilanne oli paljon parempi vielä 15 - 20v sitten ja nyt edelleen pahenee.

Vierailija
6/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies35v kirjoitti:

Lihavuus on se suurin este ja se on niin yleistä nykyään. Kyllä se lähellä tuota 20% on jotka kelpuuttaisi ja juurikin enimmäkseen siitä syystä että naiset on paksuja nykyään. Tilanne oli paljon parempi vielä 15 - 20v sitten ja nyt edelleen pahenee.

Syöt terveellisemmin ja liikut säännöllisesti, niin mahdollisesti pääset 44 prosenttiin.

t. 66 % miehistä on ylipainoisia

Vierailija
7/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä miettinyt tällaista. Varmaan noin puolet. Suurin osa ihmisistä on melko hyvän näköisiä. Eri asia sitten kuinka monelle heistä itse kelpaisin...

Vierailija
8/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 5% ja johtuu siitä, että olen 50 v. Ikäiseni miehet on lösähtäneet ja kauheat mahat melkein kaikilla. Naamasta saa olla vaikka kuinka ruma, mutta en vaan tunne vetoa plösöihin, sori.

Vierailija
9/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu, että naisille suurin osa miehistä on ulkonäöllisesti "vastenmielisiä", eli miesten ulkonäköä arvioidessa asteikolla miinus viidestä plus viiteen naiset antavat suurimmalle osalle miehistä arvosanan, joka on alle nolla (0 = neutraali). Itse vastasin kyselyyn alle 20% (olen nainen), en tiedä onko vaikutusta sillä, että olen onnellisesti parisuhteessa omaa silmää miellyttävän miehen kanssa.

Vierailija
10/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50%, asun Kööpenhaminassa. Tanskalaiset on kaunista kansaa, täällä sitä tuntee olonsa riittämättömäksi kun suunnilleen joka toinen vastaantulija näyttää mallilta :D

Vierailija
11/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 20%, olen nainen. Parikymppiset kun näyttävät nuorilta. Liian nuorilta makuuni.

Vierailija
12/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAsvojen ulkonäkö ei ole minulle kovin tärkeää, todella harva ihminen on oikeasti ruma. Suurin osa näyttää tavalliselta ja se on ihan ok. Selkeä ylipaino sen sijaan haittaa. Yli 30-vuotiaissa miehissä jo sellaisiakin näkyy.

Vierailija
13/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 5% ja johtuu siitä, että olen 50 v. Ikäiseni miehet on lösähtäneet ja kauheat mahat melkein kaikilla. Naamasta saa olla vaikka kuinka ruma, mutta en vaan tunne vetoa plösöihin, sori.

Finterveys2017-tutkimuksen mukaan 50-59-vuotiaista miehistä n. puolet on vyötärölihavia. Eli yhtä yleistä kuin naistenkin vyötärölihavuus.

Vierailija
14/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla tasan 100%, varsinkin jos on hyvä perse ja / tai tissit.

Vierailija
15/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies35v kirjoitti:

Syöt terveellisemmin ja liikut säännöllisesti, niin mahdollisesti pääset 44 prosenttiin.

Olen normaalipainoinen itse.

Vierailija
16/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiskymppinen ja äänestäisin alle 0%, jos olisi tuo vaihtoehto. Nimittäin minua ei enää yleensäkään kiinnosta kukaan, vaikka olisi kivan näköinenkin. Vain Johnny Depp olisi kelvannut, eikä enää sekään, kun on ruvennut sekoilemaan. (En varmaan itsekään kelpaisi hänelle, mutta sitähän ei kysytty.)

Vierailija
17/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies35v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies35v kirjoitti:

Olen normaalipainoinen itse.

Useimmat miehet luulevat noin painoindeksillä 26-40.

Vierailija
18/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies35v kirjoitti:

Nuo prosenttiosuudet on taidettu laskea naisen matematiikkaa käyttäen? :)

Vierailija
19/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohti 40 ikävuotta mennään kauhulla. Joka vuosi vaan vähemmän ja vähemmän kivan näköisiä vapaita miehiä markkinoilla. Yleensä sanotaan, että naiset rupsahtaa nopeammin, mutta omat silmät todistaa jotain aivan muuta...

n34

Vierailija
20/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jestas mikä kyssäriasettelu.. jku burgeri kyselee? päivittäin? sano mulle mikä on normaalia - akselilla.. geesh

Mene järveen jooko? Nollaa eli resetoi sun aivokapasiteetti niin ei tarvi kysellä tyhmiä vauviksella - hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi