Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuri osuus suunnilleen sinun ikäisistä vastakkaisen sukupuolen edustajista on ulkoisesti sen näköisiä, että se ei olisi sinulle ongelma parisuhdetta ajatellen?

Vierailija
20.07.2018 |

Kuinka suuri osuus suunnilleen sinun ikäisistä vastakkaisen sukupuolen edustajista on ulkoisesti sen näköisiä, että se ei olisi sinulle ongelma parisuhdetta ajatellen?

Vaihtoehdot

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun jossain 30v jälkeen ihmisten ikää on aika vaikea arvioida. Joku 30v näyttää 50v ja joku 50v 30v. Ikääntyminen on niin yksillöllistä.

Vierailija
42/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään oli aikaisemmin vaateostoksilla ja siitä ruokakaupoilla, enkä nähnyt yhtää omassa ikähaarukassa olevaa naista, jonka kanssa en voisi seurustella ulkonäön perusteella. Itse olen siis 28 ja naisen toivoisin olevan 24-32 välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies35v kirjoitti:

Lihavuus on se suurin este ja se on niin yleistä nykyään. Kyllä se lähellä tuota 20% on jotka kelpuuttaisi ja juurikin enimmäkseen siitä syystä että naiset on paksuja nykyään. Tilanne oli paljon parempi vielä 15 - 20v sitten ja nyt edelleen pahenee.

Syöt terveellisemmin ja liikut säännöllisesti, niin mahdollisesti pääset 44 prosenttiin.

t. 66 % miehistä on ylipainoisia

Valhetta. Olin aikaisemmin laihaläski ja naisia silloin oli vielä. 3v kuntosalin jälkeen keho on mallia V ja en ole koskaan ollut näin pitkään kuivallakaudella. En ole mikään bullmentula.

Kaljaa kittaavalla pallomaha tutulla on naisia tyhmistä puheista ja epäsiististä hygieniasta huolimatta.

Eli mun vinkki olisi päinvastainen, kannattaa lihoa ja ryypätä jos haluaa Suomessa naista.

Vierailija
44/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 20% on vielä aika hyvin. Ei olisi kellään ongelmia löytää kumppania, jos ihan oikeasti joka viides vastaantulija olisi kelvollinen.

Vierailija
45/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet ei nyt ylipäätään kiinnosta - enää - jos koskaan kiinnostivatkaan -- pällejä kaikki - munansa ympärillä pyöriviä ääliöitä...

Sä ainakin vaikutat positiiviselta ja muita ihmisiä arvostavalta naiselta. 😍

Arvostan Ihmisiä, en munamiehiä - vissi ero, honey <3 )))

Sä juuri haukuit KAIKKI miehet. Et ilmeisesti laske miehiä ihmisiksi ollenkaan? Vaikutat aina vain ihanammalta ihmiseltä!

jos ei ole kauhalla annettu, minkäs sille tekee.....?

Vierailija
46/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni 20% on vielä aika hyvin. Ei olisi kellään ongelmia löytää kumppania, jos ihan oikeasti joka viides vastaantulija olisi kelvollinen.

Kyse oli vain ulkonäöstä

Vierailija
47/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies35v kirjoitti:

Lihavuus on se suurin este ja se on niin yleistä nykyään. Kyllä se lähellä tuota 20% on jotka kelpuuttaisi ja juurikin enimmäkseen siitä syystä että naiset on paksuja nykyään. Tilanne oli paljon parempi vielä 15 - 20v sitten ja nyt edelleen pahenee.

Syöt terveellisemmin ja liikut säännöllisesti, niin mahdollisesti pääset 44 prosenttiin.

Valhetta. Olin aikaisemmin laihaläski ja naisia silloin oli vielä. 3v kuntosalin jälkeen keho on mallia V ja en ole koskaan ollut näin pitkään kuivallakaudella. En ole mikään bullmentula.

Kaljaa kittaavalla pallomaha tutulla on naisia tyhmistä puheista ja epäsiististä hygieniasta huolimatta.

Eli mun vinkki olisi päinvastainen, kannattaa lihoa ja ryypätä jos haluaa Suomessa naista.

Saatat olla oikeassa. Inhoan salimiehiä, jotka selittävät jostain proteiinista ja bmi:stä. En kestä.

Vierailija
48/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies35v kirjoitti:

Se ei varmaankaan johdu ulkonäöstäsi. Jos vietät kurinalaista elämää rahkapurkkejasi laskien etkä käy missään ulkona tuulettumassa, niin tokihan mahdollisuutesi naisen löytämiseen (varsinkaan jos laadulla ei ole niin väliä) ovat heikommat kuin elämästään nautiskelevilla kavereillasi.

Vierailija
49/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies35v kirjoitti:

Saatat olla oikeassa. Inhoan salimiehiä, jotka selittävät jostain proteiinista ja bmi:stä. En kestä.

Mä en selitä noista mitään, koska mä olen jo tuon vaiheen ohittanut. Tuo on niiden mussutusta ketkä on treenannut pari kk ja haluavat mainostaa sitä omaa harrastusta. Mä treenaan ja thäts it. Mä en jaksa siitä puhua ellei joku kysy jotain. Mut mä suosittelen muuttamaan sun asennetta, koska sulla on sellanen asenne, että ei saisi syödä terveellisesti. Mun äitillä oli samanlainen asenne ja hän kuoli syöpään 48v.

Vierailija
50/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Varmaan oikeasti joku 2%. Olen pilalle hemmoteltu, avomies on 20+ vuotta nuorempi, komea ja lihaksikas. Ei enää ainakaan ulkonäöllisesti omanikäiset kiinnosta varmaan ikinä. 

Säälittävää pinnallisuutta..

Miksi se jos nainen leijuu nuoremmalla kumppanillaan on säälittävää, mutta jos mies kehuskelee nuorikollaan niin mies on vaan "ÄIJÄ" ja homma on kaikinpuolin täysin luonnollista? 

- sivuhuomauttelija

Onko se? Oletko sä huutelemassa tuota "ÄIJÄÄ", jos joku mies kehuu nuorikkoaan ja haukkuu itsensä ikäiset naiset?

Tuo nyt vaan tuntuu olevan yleinen asenne asiaa kohtaan. Niin miehet kuin naisetkin haluavat päästä kritisoimaan jos nainen on valinnut nuoremman kumppanin. Miehet saavat olla tässä asiassa enemmän rauhassa, ja etenkin miehet ihailevat suuresti jos joku mies on onnistunut itselleen nuoremman naisen nappaamaan. Naiset ei pidä toistensa puolia.

- sivuhuomauttelija

Miten niin tuntuu olevan? Minusta asia on juurikin päinvastoin. Täällähän ylistetään nuorempien miesten kanssa olevia naisia ja haukutaan porukalla kaikki miehet, jotka ovat nuorempien naisten kanssa. Minusta tuntuu, että yrität nyt aivan turhaan uhriutua tilanteessa, joka suosii naisia.

Vierailija
51/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies35v kirjoitti:

Entä jos salimies tykkää jutella ohjelmoinnista, oppimiskäsityksistä ja transkraniaalisesta magneettistimulaatiosta masennuksen hoidossa? 

eri

Vierailija
52/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies35v kirjoitti:

Se ei varmaankaan johdu ulkonäöstäsi. Jos vietät kurinalaista elämää rahkapurkkejasi laskien etkä käy missään ulkona tuulettumassa, niin tokihan mahdollisuutesi naisen löytämiseen (varsinkaan jos laadulla ei ole niin väliä) ovat heikommat kuin elämästään nautiskelevilla kavereillasi.

Onko sun mielestä tuulettumista vetää pää täyteen meluisassa baarissa känniörvelöiden kanssa?

Kun mä tuuletun niin kävelen metsässä koirani kanssa ja kuuntelen linnunlaulua tai laitan hyvää ruokaa kotona ja kuuntelen kivaa musiikkia. Itseasiassa unohtakaa tuo mun viesti. Jos siellä baarissa on yhtään sun ja tuon yhden kommentin kaltaisia naisia niin en menetä yhtään mitään.

Bongatkaa se mun tuttu tuulettumasta pallomahoineen ja keltaisine hampaineen. Hän osaa varmasti puhua teille kivoja alapää juttuja mistä te naiset niin kovin tykkäätte. Minä kun osaan vain puhua proteiinista ja kannan selässäni rahkakanisteria.

Vierailija
53/54 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Varmaan oikeasti joku 2%. Olen pilalle hemmoteltu, avomies on 20+ vuotta nuorempi, komea ja lihaksikas. Ei enää ainakaan ulkonäöllisesti omanikäiset kiinnosta varmaan ikinä. 

Säälittävää pinnallisuutta..

No jos ulkonäöstä puhutaan niin ehkä joo. Ei kiinnosta polviin asti roikkuvat p*llit enää, eikä ahavoitunut niskanahka. Huomauttaisin tosin, että en valinnut puolisoani hänen ulkonäkönsä, vaan hänen persoonallisuutensa takia. En pidä alfamiehistä, ja omani on ujohko introvertti, joka viihtyy kotona kirjojen parissa <3 

Vierailija
54/54 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50% ja olen 22-vuotias nainen. Mielestäni harva on ulkonäöltään erityisen epämiellyttävä. Pieni lihavuus ei minua haittaa, mutta jos tyyppi lemuaa viinalta ja tupakalta niin pakenen takavasemmalle. Salijonnet ei myöskään sytytä, jos ulkomuoto on sellainen, että yläkroppa on ihan överi ja jalkoina kaksi tikkua. En myöskään pidä äärimmäisen kireästä vartalosta, josta sisäelimetkin paistaa läpi. Muuten ei niin väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan