Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sais varmaan kohtauksen, mun ja työpaikkani vakiasiakkaan jutuista

Vierailija
20.07.2018 |

Kivannäköinen, mua kolme vuotta nuorempi mies kyseessä. Sanotaan toisiamme kullaksi ja rakkaaksi ja muutenkin flirttaillaan kuin viimeistä päivää. :D tää mies on kuitenkin homo, niin eipä siitä miehelle kyllä uhkaa olisi. Piristää vain päivää aina, kun tulee asiakkaaksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi kun sp on rohkee, oikein homomiehen kanssa töissä flirttaa 😂😂😂

Voimaantuneilla on kivaa ja kaikki haluu siitä osingoille.

Vierailija
22/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä käytöstavat ja ammattiylpeys?

Hah hah...mäkin flirttaan ja paljon.

Eihän se ole keltään pois, asiakkailla on kivaa ja mulla myös.

Ymmärrän kyllä, ettei tiukat nutturapäät voi sitä suvaita...mutta se on heidän ongelmansa.😁

Työasiossa pidän nutturani tiukalla ja flirtin hoidan muualla mutta olenkin ammatillisesti vähän kunnianhimoisempi kuin provikalla toimiva asiakaspalvelija. Kukin kykyjensä mukaan. Hymiöitä.

Hohhoijaa. Jos molemmilla on hauskaa, niin keneltä se on pois? Muutenkin teen tätä työtä vain siihen asti, että saan oman alani töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin toimii väärin jos tietää että kumppani hyppisin seinille. Ja toinen pointi onko ammattimaista asiakaspalvelua, ei. Toivottavasti teet töitä itsellesi etkä ole kenenkään palkkalistoilla.

No mies on turhankin mustasukkainen. Olen hänelle kyllä sanonut, että yhden homomiehen kanssa tulee flirttailtua.

Etkä silti lopeta flirttailua. Aika ilkeetä, jos se tuntuu toisesta pahalta, vaikka se on sun mielestä harmitonta, niin olisi ihan hyvä ottaa toisen tunteet huomioon.

No jos mä tekisin miehen mieliksi kaiken, niin kyhjöttäisin yksin aina kotona.

Vierailija
24/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah...mäkin flirttaan ja paljon.

Eihän se ole keltään pois, asiakkailla on kivaa ja mulla myös.

Ymmärrän kyllä, ettei tiukat nutturapäät voi sitä suvaita...mutta se on heidän ongelmansa.😁

Entä työnantajan mielipide miten asiakaspalvelijan tulisi käyttäytyä työpaikallaan?

Eipä mun vanhemmat ole kyttyrää tykänneet, pääasia kun kassakone kilisee ja setelit sinne kahisee😁

Vierailija
25/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat? En mä flirttailisi hänen kanssaan jos hän ei olisi hommaa aloittanut ja jos se ei naurattaisi molempia. Kuitenkin useamman kerran viikossa ollaan tekemisissä. Kaiken lisäksi tää mies on itsekin asiakaspalvelija.

Eihän toi nyt hyvä ihme ole mitään flirttailua vaan vitsailua. Siis teidän kahdenkeskistä huumoria. Kyllä flirttailu on jotain ihan muuta😘💅

Vierailija
26/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pointti tässäkin aloituksessa nyt oli? Ap halusi kehuskella kuinka menevä ja hauska ihminen on?

Vierailija
27/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat? En mä flirttailisi hänen kanssaan jos hän ei olisi hommaa aloittanut ja jos se ei naurattaisi molempia. Kuitenkin useamman kerran viikossa ollaan tekemisissä. Kaiken lisäksi tää mies on itsekin asiakaspalvelija.

Eihän toi nyt hyvä ihme ole mitään flirttailua vaan vitsailua. Siis teidän kahdenkeskistä huumoria. Kyllä flirttailu on jotain ihan muuta😘💅

On siinä aika paljon flirttiäkin. :D

Vierailija
28/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä aika paljon flirttiäkin. :D

Sä et selvästi tajua mitä flirtti tarkoittaa. Minäkin sanon veljenpoikaani rakkaaks ja hän mua vitsinä hanibubuks mutta se ei ole flirttiä. Flirttiin tarvitaan vetovoimaa ja kiinnostusta toista kohtaa. Kemiaa.

Vierailija
29/29 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi nyt ole sama kun kaks hetero akkaa tai ukkoa "flirtailis" keskenään. Tai vaikka puun kanssa. Kun ei niin ei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi