Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teillä jää ylimääräistä rahaa?

Vierailija
19.07.2018 |

Olisi kiva kuulla, kuinka paljon teillä jää rahaa ns. ylimääräiseen palkasta kaikkien kulujen jälkeen? Entä säästöön?

Itsestä tuntuu, että näin yksinasuvana ei jää yhtään rahaa kyllä ylimääräiseen millään

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 e

Vierailija
2/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajua. Aina jääny rahaa ja sitten kun tässä on jo 20v painettu duunia, niin on siellä tilillä mukavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle jää 6-7 tonnia kuussa ja bonuksina vuodessa siihen vielä n. 20-25 000 päälle, bonukset maksetaan vuosineljänneksittäin. Tämä siis kaikkien laskujen, eläkevakuutusten sun muiden jälkeen. Kaikki menee sijoituksiin ja säästöön. Talot ja autot ja mökit on maksettu.

Vierailija
4/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinasuvana jää kolme tonnia laskujen jälkeen. Niistä kaksi menee säästöön ja tonnilla elän kuukauden.

Saattaa heittää satasilla suuntaan tai toiseen mut tuo lienee keskiarvo.

Vierailija
5/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot 7k€ brutto, eikä jää mitään....nytkin ihmettelen miten pärjään 3 viikkoa ku tili on melkeen tyhjä ja liksa tuli viikko sitte.

Vierailija
6/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä meiltä jää säästöön kuukaudesta riippuen 2000-3000€.

t. Kahden aikuisen talous

Vierailija
7/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viitisensataa.

Yh, 1 lapsi.

Vierailija
8/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla, kuinka paljon teillä jää rahaa ns. ylimääräiseen palkasta kaikkien kulujen jälkeen? Entä säästöön?

Itsestä tuntuu, että näin yksinasuvana ei jää yhtään rahaa kyllä ylimääräiseen millään

Minkä ikäinen sä olet?

Onko sulla huono palkka, teetkö itse ruoat?

...mä oon vähän utelias :)

Vierailija
9/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinasuvana jää kolme tonnia laskujen jälkeen. Niistä kaksi menee säästöön ja tonnilla elän kuukauden.

Saattaa heittää satasilla suuntaan tai toiseen mut tuo lienee keskiarvo.

Minulla aika sama. 3 tuhatta jää pyöreesti laskujen jälkeen ja 2 tuhatta säästöihin ja tonnilla sitten elelen. Eikä toi tuhat euroa ole ikinä loppunut kesken kuukauden. Yksin minäkin asun ja ei lapsia.

Vierailija
10/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolmannes palkasta jää säästöön.

Vierailija
11/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500€ Pakollisiin kuluihin.

Tonni säästöön.

Loput humputteluun.

Vierailija
12/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän vuoden tulos näyttää +24 362, 58 €. Eli ilmeisesti sitten suurinpiirtein tuon verran.  Eli vajaa 4000 euroa kuussa.

Vierailija
13/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se "säästöön" lasketaan? Palkastani jää n. 1500 e/kk säästötilille, mutta usein osa tuosta käytetään jossain vaiheessa esim. matkusteluun, remppaan, uuteen autoon tms. "turhaan" mihin haluan. Sijoituksiin luonnollisesti laitan myös osan.

Vierailija
14/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rahaa tulee 5000-6000 kk. Yksi lapsi, kaksi aikuista. Nytkin mietin minka laskun jätän seuraavan kuun tiliin maksettavaksi, kun tässä kuussa menisi muuten liikaa laskuihin.

15/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, mitä on tuo "ylimääräinen". Itselläni on jo pitkään jäänyt säästöön keskimäärin n. 1500 euroa kuussa, välillä enemmän, välillä vähemmän. Joskus menee miinuksellekin jos on joku isompi hankinta, matka tms. Ostan sen mitä tarvitsen, enkä mieti hintoja. Käyttötilillänikin on kuitenkin kymmeniä tuhansia, ja sijoitukset päälle, joten ei tarvitse niin tarkkaan seurata menoja. Asun yksin.

Vierailija
16/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 € joka kuukausi säästöön. Olen työtön ja maksamme miehen kanssa vuokran puoliksi. Mies tienaa hyvin niin maksaa kaiken muun.

Vierailija
17/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana ei oikeastaan ollenkaan, aikalailla kaikki menee mitä tulee. Välillä olen saanut jopa vajaan pari tonnia (ja kyllä, on minulle iso raha kerralla) säästöön, mutta tuli paljon ylimääräisiä terveysmenoja ja muita, meni sitten siihen.. Haaveilen kyllä siitä että voisi säästää, mutta näillä "tuloilla" aika mahdotonta, ellei sitten siirtäisi aina johonkin säästöön sitä 5-20 € mikä tilillä on kuun lopussa..

Vierailija
18/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se "säästöön" lasketaan? Palkastani jää n. 1500 e/kk säästötilille, mutta usein osa tuosta käytetään jossain vaiheessa esim. matkusteluun, remppaan, uuteen autoon tms. "turhaan" mihin haluan. Sijoituksiin luonnollisesti laitan myös osan.

Eli elät ns normaalia elämää. Ei tarvitse miettiä onko varaa ostaa huomenna esim pesukone jos menee nyt rikki. Voi elää ihan pereusasioiden keskellä ihmettelemättä sen kummempia.

Vierailija
19/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 tonnia jää säästöön joka kuukausi. Säästötilillä on 700000 ja pankkitillä 130000. Meillä on viisi mökkiä, kaksi omakotitaloa, kuusi sijoitusasuntoa ja seitsemän mopoa. Kaikki maksettu.

Vierailija
20/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee säästöön  ja se säästötili on sitä mistä sit otetaan eri tarpeisiin.  Sitä ylimäärästä mikä ei kuulu normaalimenoihin. Säästetyistä mä säästötililtä maksan isot ostokset, auto, matkat yms.

Perusarjen kulut ja sit ne vakio vähän hömpät ja se loppu säästöön :)

t. Kahden aikuisen talous

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan