Pelastusjohtajalla TV Uutisten haastattelussa valtava tatuointi, EI NÄIN!!!!!
Eikö tajunnut peittää tatuointiaan, kyseessä on pelastusjohtaja.
Kommentit (25)
Kohta varmaan pääministeri ja arkkipiispakin ovat tatuoituja.
Mitä sitten? Olisit voinut laittaa silmät kiinni, tai vaihtaa kanavaa, jos et kerran kestänyt katsella.
Niin ajattele!!! Pelastusoperaatio!
Eihä se kuva siitä yhtään huonompaa tee,pöljäkö oot ?
Voi reppana, ap. siis. Ota iltateesi ja mene nukkumaan.
Varmaan oli nyt laiska tyhmä ja ammattitaidotonkin moinen kuvatuksen omistaja. Voi jesus teitä "ihmisiä. Ap saa palaa talonsa mukana jos tulipalo syttyy kun kukapa tommosen pelastajan matkaan lähtis.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan oli nyt laiska tyhmä ja ammattitaidotonkin moinen kuvatuksen omistaja. Voi jesus teitä "ihmisiä. Ap saa palaa talonsa mukana jos tulipalo syttyy kun kukapa tommosen pelastajan matkaan lähtis.
Veikkaan ettei monessa maassa kyllä pelastusjohtajan asemassa oleva henkilö esiintyisi uutisissa valtava tatska näkyvillä (hänet käskettäisiin peittämään se jos ei itse tajuaisi). Todennäköisesti henkilöllä ei olisi edes tuollaista tatskaa.
Kuvakaappaus.?
En nähnyt uutisia ja kiinnostais nähdä toi jättitatska.
Oliko ees erikoinen tatuointi? Hämähäkinseittiä vai hakaristi?
hahahahaa hahahahah hahahah hahahhahahahahahhhahahaahahahahahahah
Vierailija kirjoitti:
Kuvakaappaus.?
En nähnyt uutisia ja kiinnostais nähdä toi jättitatska.Katso Areenasta, koko lailla alussa.
Mä näin käsivarren peittävän tatuoinnin ja musta se oli hieno! Vaikken yleensä tatskojen perään olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kohta varmaan pääministeri ja arkkipiispakin ovat tatuoituja.
Ne voi olla jo!
No voi että, kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Kaikilla tuntemillani palomiehillä on tatuointeja. Eikai ne saa niitä poiskaan, jos ylenevät johtotasolle?
Mä olen töissä tuomioistuimessa ja tietäisitpä kuinka monella tuomarillakin on tatska. Yleensä vaan sellaisissa paikoissa että ns. istuntovaatteet ne peittää. Ajattele, siellä musteet nahassa päätetään aapeenkin asioista. Joko ahistaa?
Mitä väliä?
T. keski-ikää lähentelevä täti
Mielummin kattelen tatuointia kuin lihavien mammojen hyllyviä reisiä, tursuilevia mahamakkaroita ja käsiläskejä. Ja aivan sama minne päänsä kääntää niin aina vaan läskejä näköpiirissä kun ette tajua peittää itteenne.
Mikä sinä olet määräilemään pelastusjohtajaa?