Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelastusjohtajalla TV Uutisten haastattelussa valtava tatuointi, EI NÄIN!!!!!

Vierailija
19.07.2018 |

Eikö tajunnut peittää tatuointiaan, kyseessä on pelastusjohtaja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tajunnut peittää tatuointiaan, kyseessä on pelastusjohtaja.

Miksi? Sama ihminen hän on vaikka tatuointi olisi piilossa, yhtä arvokasta työtä tekevä ja yhtä arvokas ihmisenä kuin kuka tahansa muukin.

Vierailija
22/25 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin kattelen tatuointia kuin lihavien mammojen hyllyviä reisiä, tursuilevia mahamakkaroita ja käsiläskejä. Ja aivan sama minne päänsä kääntää niin aina vaan läskejä näköpiirissä kun ette tajua peittää itteenne.

Pääsitpä taas pätemään, kannattaa käyttää tilaisuus kun on pienikin mahdollisuus..minä nään lihavien joukossa myös iso mahaisia miehiä, ei lihavuus katso sukupuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas katoin että vau. Itselläni ei ole tatuointeja mutta hänelle sopi

Vierailija
24/25 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.[/quote]

Veikkaan ettei monessa maassa kyllä pelastusjohtajan asemassa oleva henkilö esiintyisi uutisissa valtava tatska näkyvillä (hänet käskettäisiin peittämään se jos ei itse tajuaisi). Todennäköisesti henkilöllä ei olisi edes tuollaista tatskaa.[/quote]

No muuta sinne moneen maahan.

Vierailija
25/25 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kyllä ymmärrä mikä tässä on ongelma? Onko tuossa asemassa oleva ihminen jotenkin erityinen? Tekeekö se kuva ihossa hänestä jotenkin huonomman ? Jos jollain arkkipiispalla ois isoja kuvia ymmärtäisin jonkun närkästyvän,mutta tässä tapauksessa tämä tuntuu tosi oudolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän