Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et enää halua vauvaa?

Vierailija
19.07.2018 |

Perustele

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 44-vuotias kolmen lapsen äiti. Lienen korteni kekoon kantanut.

Vierailija
2/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele ite paskanaama!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kovasti, mahdollisesti parikin vielä. Ja toivottavasti kuukauden-parin päästä päästään yrittämään :)

Vierailija
4/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lapsi on jo viisi. Ei huvita aloittaa alusta, vaikka periaatteessa haluaisimmekin vielä toisen lapsen. Vauva- ja taaperoaika ei houkuttele, kun nyt on niin helppoa lapsen kanssa. Olisi pitänyt tehdä muksut putkeen, mutta tämä ensimmäinen valvotti ja uuvutti ensimmäiset vuotensa siihen malliin, että seksiä ei jaksanut harrastaa saati olla raskaana tai hoitaa vauvaa.

Vierailija
5/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kolme lasta tehtynä, eikä mies suostunut neljänteen. Tosin oltiin jo nelikymppisiä ja kyllähän se siinä iässä olisi ollut aikamoinen rasitus. Olisi myös pitänyt etsiä isompi asunto, auto jne ja reissaaminenkin olisi ollut hankalampaa. Mietittiin myös sitä, että kaikkien elitaso olisi pudonnut liikaa sen neljännen kuluttajan mukana. Taloudelliset seikat ja mukavuudenhalu voitti.

Vierailija
6/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin vaan vauva, helppo sellainen. Mutta niistä tulee kalliiksi tulevia lapsia, jotka vaatii tilaa, aikaa, hermoja jne.

Kahdessa on enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
7/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro yksi järkevä syy miksi haluaisin.

Vierailija
8/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo kaks ja sektiolla syntyneet molemmat, ei tee mieli enää leikatuttaa vatsaa. (Kahden peräkkäisen sektion jälkeen alatiesynnytystä ei aleta enää edes yrittämään)

Vierailija
9/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, ura, raha, aika. Haluaisin vielä yhden, mutta muu elämä on jo sitä vastaan.

Vierailija
10/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo kaksi lasta.

Olen liian vanha.

En halua olla raskaana.

En halua enää ikinä synnyttää.

Vierailija
11/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian vanha - enkä biologisesti voi saada lasta. Yksi lapsi on.

Vierailija
12/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt salarakkaan kanssa pääsisimme niihin puuhiin viimeinkin ja raskaaksi vahingossa kierukasta huolimatta tulisin, niin toki lapsen pitäisin, sillä jos kaks yli viiskymppistä näillä spekseillä onnistuu raskautumaan, niin se jo olisi niin suuri ihme.

Vierailija
13/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 35 ja monisairas. En koskaan saanut pidempiaikaisia töitä, että ois ollut edes vara hankkia lapsi tai lapsia.

Vierailija
14/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen kohta jo kotoa muuttavan teinin yh. Olisin kyllä aikoinaan halunnut useamman lapsen mutta mies ei ja lähtikin sitten jossain vaiheessa. Vuodet vierivät ja tuntui, etten lapselleni halua ketään "uutta isukkia" marssittaa näytille, niinpä jäi miessuhteet sitten kokonaan ja mahdollisuuskaan useampaan lapseen. Jos nyt yhtäkkiä löytäisin jostain uuden miehen, täytyisi kyllä jonkinlainen ihme tapahtua että lähtisin vielä tuohon samaan.

Vierailija
15/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nukkua yöt. En kestäisi enää valvomista.

Minulla on jo kolme lasta ja heillekin vaatteet, urheiluvälineet, harrastukset jne maksaa tosi paljon, kauhistuttaisi, jos pitäisi vielä enemmällä määrälle kustantaa ne.

Raskausajat oli vaikeita, lapset syntyivät keskosena, en kestäisi enää sairaala-arkea vauvan kanssa.

Vierailija
16/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) meillä on 3 lasta ja haluan keretä viettämään aikaa näiden lasten kanssa

2) haluan palata joskus töihin

3) olemme jo aika vanhoja 37v ja 43v

Jos tulisin vahingossa raskaaksi, olisimme kuitenkin iloisia vauvasta.

Vierailija
17/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma tulee ainoastaan kurjemmaksi muutaman vuoden sisällä ja se tulee myös vaikuttamaan tähän Lintukotoon. On parempi olla ilman lasta kun ei ole takeita siitä pystynkö takaamaan turvallisen elämän, mukavuuksista puhumattakaan.

Vierailija
18/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vielä olla raskaana ja kokea synnytyksen sekä kokea vielä sen maagisen hetken kun vastasyntynyt lasketaan rinnalle.

Mutta siihen se jää. En halua enää valvoa ja imettää. Se aika meni jo ja nyt pitää keskittyä uraan ja pieneen perheeseen. Olen kaksi jo synnyttänyt, saa riittää.

Vierailija
19/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa haluaisin toisen lapsen, mutta en tiedä, jaksaisinko enää toista vauva-aikaa... Nytkin on rankkaa, kun vauva nukkuu huonosti ja herättää usein öisin, ensimmäiset viikot oli vain tissillä ja muuten huusi jne. Ehkä aika kultaa muistot, ja yritämme jossain vaiheessa vielä toista.

Vierailija
20/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse perustella. Ihan riittää kun sanon etten halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä