Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin kaupasta kaljasalkun, pakastepizzan ja mehujään, nuori kassatyttö kommentoi asiaa seuraavasti

Vierailija
19.07.2018 |

"Taitaa olla villi poikamiesilta edessä?"

Oliko tuo mielestänne asiallinen kommentti? Olen mielestäni ihan tavallisesti pukeutuva ja suht normaali kolmekymppinen mies.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsaili, ehkä luuli, että ymmärrät huumoria. Erehtyi pahasti.

Katsotaas, moneltako naisasiakkaalta huumoria löytyisi jos mieskassa viljelisi vastaavia :D Nää on taas näitä juttuja missä naisella sallitaan vähän enemmän kuin miehillä.

Minulta ainakin. Ostin lonkeroa ja tamponeja, söpö mieskassa kommentoi; voisin liittyä seuraan työajan jälkeen noista huolimatta. Purskahdin nauruun.

Sama

Tässä on yksi oleellinen sana.

söpö

Vierailija
62/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähi-Salessa on nuori n. 19-20v. mies töissä. Kommentoi vähän vastaavaan tyyliin ostoksia. Esim. ostan paljon vihanneksia ym. Kerrankin kommentoi, että "sullapas on komiat kurkut, tekee varmaan hyvää". Olen miettinyt, onko esim. vähän yksinkertainen.

Repesin 😂 Sellasta se on kun ei aina huumorintajut kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen pelimies olisi jo kyntöhommissa.

Ensin oltaisiin yhdessä syöty romanttinen iltapala. Vähän pizzaa ja olutta. Siitä sitten vaahtokylpyyn jälkkäriksi. Kyllä nää jutut on nähty niin monta kertaa.

Vierailija
64/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen pelimies olisi jo kyntöhommissa.

Ensin oltaisiin yhdessä syöty romanttinen iltapala. Vähän pizzaa ja olutta. Siitä sitten vaahtokylpyyn jälkkäriksi. Kyllä nää jutut on nähty niin monta kertaa.

Jep... kiltti mies miettii is ''she the one?''

Pelimies/jännä mies miettii ''Mä saan sun perse-en iltapalaks''.

Vierailija
65/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n hämmennys tässä tilanteessa on jotenkin niin söpöä :D

Vierailija
66/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä monet sanoo, että ikävää kun heti jos nainen on mukava, niin luullaan flirttailuksi. No entä sitten? Voihan sitä kokeilla flirtata takaisin tai vaikka sitten pyytää kahville tai mitä vain, onko se kiellettyä? Jos tilanne tuli tulkittua väärin, nainen voi kieltäytyä, ja elämä jatkuu.

Vierailija
67/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kaupassa oli aika kiva kassa tyttö ja valitsin aina hänen kassanssa minun mielestäni hänkin vähän vilkuili minua. Kerran sitten ostin viemisiksi kukan ja kun annoin kukan kassalle, niin tämä totesi "että oikein kukkia, ei olisi kyllä tarvinnut" aivan niin kuin olisin antanut kukat hänelle. Jäädyin aivan täysin ja hymyilin typeränä, johon kassa sanoi että "anteeksi, huono vitsi" ja edelleen vain hymyilin typeränä. Olis varmaan ollut loistava tilaisuus ehdottaa jopa treffejä, mutta tianne oli ja meni. Tyttö myös hävisi tuosta kaupasta, tuskin tämän tapahtuman vuoksi, mutta kuitenkin.

Olisin varmaan minäki jäätynyt. Ehkä tossa olisi voinut naurahtaa vitsille ja kommentoida että äidille/mummulle vien, olis jotenkin hellyyttävän herrasmiesmäistä :D

No, uusia tilaisuuksia tulee!

Vierailija
68/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kaupassa oli aika kiva kassa tyttö ja valitsin aina hänen kassanssa minun mielestäni hänkin vähän vilkuili minua. Kerran sitten ostin viemisiksi kukan ja kun annoin kukan kassalle, niin tämä totesi "että oikein kukkia, ei olisi kyllä tarvinnut" aivan niin kuin olisin antanut kukat hänelle. Jäädyin aivan täysin ja hymyilin typeränä, johon kassa sanoi että "anteeksi, huono vitsi" ja edelleen vain hymyilin typeränä. Olis varmaan ollut loistava tilaisuus ehdottaa jopa treffejä, mutta tianne oli ja meni. Tyttö myös hävisi tuosta kaupasta, tuskin tämän tapahtuman vuoksi, mutta kuitenkin.

Olisin varmaan minäki jäätynyt. Ehkä tossa olisi voinut naurahtaa vitsille ja kommentoida että äidille/mummulle vien, olis jotenkin hellyyttävän herrasmiesmäistä :D

Ongelma juuri tuossa jäätymisessä, jos kerran koet, että kiva tyttö, niin olisit vaan heittäytynyt tilanteeseen, katsonut silmiin, hymyillyt lämpimästi ja vastannut esim. "Tottakai minä sinua muistan..." ja katsoa sitten miten HÄN reagoi... tässä on se homman juju. Älkää miehet antako naisten pallotella! :D

Vierailija
69/70 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma juuri tuossa jäätymisessä, jos kerran koet, että kiva tyttö, niin olisit vaan heittäytynyt tilanteeseen, katsonut silmiin, hymyillyt lämpimästi ja vastannut esim. "Tottakai minä sinua muistan..." ja katsoa sitten miten HÄN reagoi... tässä on se homman juju. Älkää miehet antako naisten pallotella! :D

Helppohan se on jälkikäteen keksiä hyviä repliikkejä, mutta kun tilanne tulee täysin puskista eikä oikein tiedä, että mitä toinen tarkoittaa sanoillaan, niin siihen on vaikea reagoida kovin "pelimiehesti", etenkään jos ei ole paljoa kokemusta tuollaisista tilanteista.

Vierailija
70/70 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, hauska muisto takavuosilta Kanarialta: Ostettiin mm. iso lihaveitsi. Kassatyttö ilahtui sen nähdessään, heilutteli ilmassa ja sanoi "esta noche, esta noche..."

Ei taitaisi mielensäpahoittajien maassa onnistua?