Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin kaupasta kaljasalkun, pakastepizzan ja mehujään, nuori kassatyttö kommentoi asiaa seuraavasti

Vierailija
19.07.2018 |

"Taitaa olla villi poikamiesilta edessä?"

Oliko tuo mielestänne asiallinen kommentti? Olen mielestäni ihan tavallisesti pukeutuva ja suht normaali kolmekymppinen mies.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsaili, ehkä luuli, että ymmärrät huumoria. Erehtyi pahasti.

Katsotaas, moneltako naisasiakkaalta huumoria löytyisi jos mieskassa viljelisi vastaavia :D Nää on taas näitä juttuja missä naisella sallitaan vähän enemmän kuin miehillä.

Minulta ainakin. Ostin lonkeroa ja tamponeja, söpö mieskassa kommentoi; voisin liittyä seuraan työajan jälkeen noista huolimatta. Purskahdin nauruun.

Sama

Vierailija
42/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla olisi ollut ihan loistava tilaisuus ehdottaa että tulee kanssasi katsomaan elokuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla olisi ollut ihan loistava tilaisuus ehdottaa että tulee kanssasi katsomaan elokuvaa.

No siinä tapauksessa täällä olisi yksi aspa vinkumassa miten heti luullaan että on kiinnostunut jos on vain ystävällinen.

Vierailija
44/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdempä ostamaankin pitsaa ja kaljaa....jospa kassatytöt flirttailisi minullekin.

Kannattaa pitää silmät auki. Vakokaupassani eräs kassaneiti aina tuijotteli kauheasti niin kassalla kuin kaupan käytävillä, pidin sitä vaan vähän outona. Muutamilla muuten hissukoilla kassaneideillä taas on ollut sellainen "outo päivä" kun ovat laittautuneet jotenkin poikkeavasti ja ovat tavallista puheliaampia. Mutta enhän minä idiootti ole tajunnut, että ne ehkä yrittivät viestittää jotain ja kun en asiaa hoksannut niin tuumivat että pidä tunkkis ja palasivat takasin nyrpeeseen kassaneiti-moodiin.

Vierailija
45/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotkut tykkää kun kassana kommentoin jotain, toiset ei. Joskus menee metsään kun yrittää olla vitsikäs, mutta ei sillä pahaa (tai flirttiä) tarkoiteta.

Ihmiset flirttailevat toisilleen, ja ihmisiä ne aspatkin ovat.

Vierailija
46/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttaili sulle. Mulle kassa nainen nyrpistelee nenää kun ostan viikon lihat, monta kiloa kasviksia ja muuta ruokaa. Ilmeisesti ei saa mies syödä alusta loppuun valmistettua terveellistä ruokaa.

Tuttu elää pakastepizzalla ja kaljalla. Omaa pallomahan ja tyhmät jutut, naisia riittää vaikka hampaita ei saa pestyä.

Minä vuodesta toiseen kokkailen yksin ja urheilen.

Vaikeammin saavutettavia on vaikeampi lähestyä.

Vierailija
47/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Taitaa olla villi poikamiesilta edessä?"

Oliko tuo mielestänne asiallinen kommentti? Olen mielestäni ihan tavallisesti pukeutuva ja suht normaali kolmekymppinen mies.

Et sitten tajunnut että ehdotti jotta voi tulla seuraksi?

No enpä hoksannut tuota mahdollisuutta. Ei näillä helteillä taida oikein ajatus pelata. :)

Ap

No meet heti sinne kassalle pyytämään asiaa anteeksi!

Vierailija
48/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut tykkää kun kassana kommentoin jotain, toiset ei. Joskus menee metsään kun yrittää olla vitsikäs, mutta ei sillä pahaa (tai flirttiä) tarkoiteta.

Ja täällä kaikki urpot heti luulemassa, että kassaneiti yritti suurinpiirtein ängetä iltaseuralaiseksi. Tästä syystä en todellakaan ota mitään naisten heittoja minään, kun ne voi tarkoittaa aivan mitä tahansa tai olla tarkoittamatta.

Siinäpä se, ne voi tarkoittaa mitä vaan, myös sitä. Kun heittää kevyesti jotain takaisin turhia miettimättä, niin se voi johtaa mihin vain. Eikä välttämättä juuri siinä vaan joskus myöhemmin. Mutta huom, ota kevyesti, älä luo pettymykseen johtavia oletuksia, äläkä takerru epätoivoisena.

Työkaverin motto oli, että kun tytöille ja naisille puhuu mukavasti ja ystävällisesti niin ne muistaa sen isoina tai myöhemmin. Tämän ohjeen otin omakseni, ja hyvin olen pärjännyt.

Vierailija
49/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on kummelista, siitä kauppasketsistä.

Vierailija
50/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähi-Salessa on nuori n. 19-20v. mies töissä. Kommentoi vähän vastaavaan tyyliin ostoksia. Esim. ostan paljon vihanneksia ym. Kerrankin kommentoi, että "sullapas on komiat kurkut, tekee varmaan hyvää". Olen miettinyt, onko esim. vähän yksinkertainen.

Vierailija
51/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähi-Salessa on nuori n. 19-20v. mies töissä. Kommentoi vähän vastaavaan tyyliin ostoksia. Esim. ostan paljon vihanneksia ym. Kerrankin kommentoi, että "sullapas on komiat kurkut, tekee varmaan hyvää". Olen miettinyt, onko esim. vähän yksinkertainen.

Selkeesti vihjaili, että tyydytät itseäsi iltaisin niillä kurkuilla tolla "tekee hyvää".

Vierailija
52/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Vois se olla villimpikin” ja siihe virne ja silmänisku niin oisit hoitanu homman himaan.

Vierailija
53/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Flirttaili sulle. Mulle kassa nainen nyrpistelee nenää kun ostan viikon lihat, monta kiloa kasviksia ja muuta ruokaa. Ilmeisesti ei saa mies syödä alusta loppuun valmistettua terveellistä ruokaa.

Tuttu elää pakastepizzalla ja kaljalla. Omaa pallomahan ja tyhmät jutut, naisia riittää vaikka hampaita ei saa pestyä.

Minä vuodesta toiseen kokkailen yksin ja urheilen."

Anteeksi, mutta repesin nauruun :-D  Kiitos. Tosin et todennäköisesti ihan vitsiksi lausahdustasi tarkoittanut, mutta hyvä tyyppi näytät olevan. Kyllä tuolla luonteella vielä laadukkaan kumppanin löydät. Ei kannata huolestua. Katsos hyvää kannattaa odottaa :-)

Vierailija
54/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttaili sulle. Mulle kassa nainen nyrpistelee nenää kun ostan viikon lihat, monta kiloa kasviksia ja muuta ruokaa. Ilmeisesti ei saa mies syödä alusta loppuun valmistettua terveellistä ruokaa.

Minä vuodesta toiseen kokkailen yksin ja urheilen.

Kasviksia ostava mies on jotenkin epäilyttävä

Vierailija
55/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kaupassa oli aika kiva kassa tyttö ja valitsin aina hänen kassanssa minun mielestäni hänkin vähän vilkuili minua. Kerran sitten ostin viemisiksi kukan ja kun annoin kukan kassalle, niin tämä totesi "että oikein kukkia, ei olisi kyllä tarvinnut" aivan niin kuin olisin antanut kukat hänelle. Jäädyin aivan täysin ja hymyilin typeränä, johon kassa sanoi että "anteeksi, huono vitsi" ja edelleen vain hymyilin typeränä. Olis varmaan ollut loistava tilaisuus ehdottaa jopa treffejä, mutta tianne oli ja meni. Tyttö myös hävisi tuosta kaupasta, tuskin tämän tapahtuman vuoksi, mutta kuitenkin.

Vierailija
56/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ostin kaksi ykkösolutta lenkin päätteeksi. Kassatyttö kysyi, meinaatko vetää oikein lärvit?

Sinkkumies

Sinua ei taatusti kukaan yrittänyt iskeä! Sen täytyi olla suoraa vittuilua.

Vai niin.

Sinkkumies

Vierailija
57/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kaupassa oli aika kiva kassa tyttö ja valitsin aina hänen kassanssa minun mielestäni hänkin vähän vilkuili minua. Kerran sitten ostin viemisiksi kukan ja kun annoin kukan kassalle, niin tämä totesi "että oikein kukkia, ei olisi kyllä tarvinnut" aivan niin kuin olisin antanut kukat hänelle. Jäädyin aivan täysin ja hymyilin typeränä, johon kassa sanoi että "anteeksi, huono vitsi" ja edelleen vain hymyilin typeränä. Olis varmaan ollut loistava tilaisuus ehdottaa jopa treffejä, mutta tianne oli ja meni. Tyttö myös hävisi tuosta kaupasta, tuskin tämän tapahtuman vuoksi, mutta kuitenkin.

Sulla ei ollut mitään saumoja, jos typykkä teki susta pilaa ihan avoimesti.

Kyllä miehet sitten on tyhmiä.

Sinkkumies

Vierailija
58/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja- asiakas taas ruudun äärellä! Koittakaa nyt vähän kestää huumoria, vaikka helle sulattaakin aivoja :D

Vierailija
59/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä flirttailen aina yhden vakiasiakkaan kanssa ja hauskaa on molemmilla. Tosin tää vakiasiakas ei oo mikään ällö setämies, vaan mua muutaman vuoden nuorempi ja homo. 😂 eipähän tuu mitään väärinymmärryksiä puolin ja toisin.

T. Alle kolmekymppinen asiakaspalvelija

Vierailija
60/70 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsaili, ehkä luuli, että ymmärrät huumoria. Erehtyi pahasti.

Katsotaas, moneltako naisasiakkaalta huumoria löytyisi jos mieskassa viljelisi vastaavia :D Nää on taas näitä juttuja missä naisella sallitaan vähän enemmän kuin miehillä.

Minulta ainakin. Ostin lonkeroa ja tamponeja, söpö mieskassa kommentoi; voisin liittyä seuraan työajan jälkeen noista huolimatta. Purskahdin nauruun.

Sama

Tässä on yksi oleellinen sana.