Ostin kaupasta kaljasalkun, pakastepizzan ja mehujään, nuori kassatyttö kommentoi asiaa seuraavasti
"Taitaa olla villi poikamiesilta edessä?"
Oliko tuo mielestänne asiallinen kommentti? Olen mielestäni ihan tavallisesti pukeutuva ja suht normaali kolmekymppinen mies.
Kommentit (70)
Oliko se mehujää hämäyksen vuoksi? Ehä buuri sillä sait kassatytön huomion.
Olisit heittänyt silmäniskun kera pallon takaisin ja todennut, että "seurassa olisi mukavampaa, haenko toisen mehujään?"
mulle kassanaidit aina vaan hymyilee jos haen muutaman kaljan ja pian keissin päälle, kai ne nauraa kun tietää mihin kaikki johtaa
no enää en juo, eilen 1 olut ja nyt raitis loppuelämä ja laihdun 25 kg syyskuuhun mennessä
Vierailija kirjoitti:
Oliko se mehujää hämäyksen vuoksi? Ehä buuri sillä sait kassatytön huomion.
Olisit heittänyt silmäniskun kera pallon takaisin ja todennut, että "seurassa olisi mukavampaa, haenko toisen mehujään?"
Mehujää oli ihan vaan kotimatkaa varten. Koskaan ei ole liian vanha syömään mehujäätä kuumana kesäpäivänä!
Olisi tosiaan voinut rakentavamminkin reagoida tilanteeseen, mutta olin kuin peura ajovaloissa. Noh, turha itkeä kaatunutta maitoa. Ehkä ensi kerralla mä olen skarpimpi.
Ap
Minä taas ostin kaksi ykkösolutta lenkin päätteeksi. Kassatyttö kysyi, meinaatko vetää oikein lärvit?
Sinkkumies
Epäilen suuresti minäkin kommentointia. Nuoret kassatytöt tietää että kommentoimalla voi saada jonkun ei-toivotun vakiasiakkaan kassalleen, ei nappaa yhtään. Ja noi oli niin tavanomaiset ostokset näillä helteillä, että miks mitään pitäs/viittis edes kommentoida.
yläkoulun pojat osti kokakolaa ja sipsejä ja sanoin asiakkaana että nyt on pojilla kovat eväät.
Olen nuori nainen ja saatan ostaa saman setin kerran viikossa.
Ei ollut asiallista mun mielestä.
En itse tykkäisi jos kassa kommentoisi ostoksiani mitenkään, etenkään viitaten sinkkuuteeni kun olen juuri tullut petetyksi ja jätetyksi toisen naisen takia...
Vierailija kirjoitti:
Epäilen suuresti minäkin kommentointia. Nuoret kassatytöt tietää että kommentoimalla voi saada jonkun ei-toivotun vakiasiakkaan kassalleen, ei nappaa yhtään. Ja noi oli niin tavanomaiset ostokset näillä helteillä, että miks mitään pitäs/viittis edes kommentoida.
No tässä nyt ei ollut kyse ei-toivotusta asiakkaasta, päinvastoin.
Jos kassa kommentoisi mun ostoksia niin valittaisin kauppiaalle. Mun elämä ei kuulu kassaneidille enkä halua siitä analyysia yksien ostosten perusteella.
No hitto, jos olis ollut mukavanoloinen nainen, niin olisit vaan sanonut, että villi siitä tulee kyllä kun liityt seuraan.
:facepalm:
No jotkut tykkää kun kassana kommentoin jotain, toiset ei. Joskus menee metsään kun yrittää olla vitsikäs, mutta ei sillä pahaa (tai flirttiä) tarkoiteta.
Naiset siis tekevät kuin tekevätkin aloitteita, mutta urpot eivät tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vitsaili, ehkä luuli, että ymmärrät huumoria. Erehtyi pahasti.
Katsotaas, moneltako naisasiakkaalta huumoria löytyisi jos mieskassa viljelisi vastaavia :D Nää on taas näitä juttuja missä naisella sallitaan vähän enemmän kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirttaili sulle. Mulle kassa nainen nyrpistelee nenää kun ostan viikon lihat, monta kiloa kasviksia ja muuta ruokaa. Ilmeisesti ei saa mies syödä alusta loppuun valmistettua terveellistä ruokaa.
Tuttu elää pakastepizzalla ja kaljalla. Omaa pallomahan ja tyhmät jutut, naisia riittää vaikka hampaita ei saa pestyä.
Minä vuodesta toiseen kokkailen yksin ja urheilen.
No sullahan ostosten perusteella on suurperhe ja eukko selvästikin.
Eli onko normaalia, että Suomessa sinkkumies elää oluella ja pizzoilla? Pitää kuulua tuohon joukkoon jotta on kiinnostava?
A. Se on normaalia, olen melko varma siitä.
B. Ei varmasti pidä kuulua joukkoon, mutta homma vain on niin ettei joku ehkä hoksaa sinkuksi.
C. Onko nyt kauhean tarpeellista kassamyyjänkin osata luokitella sinut sinkuksi, taitaa olla aika epätoivoista odottaa kassojen lähentymisiä, kai nyt suhteet saavat alkunsa muualla yleensä.
T. Se jolle kommentoit, nainen joka ostaa olutta ja pitsaa, ja parin viikon ruokatarpeet kerrallaan joten ei ehkä heti hoksata sinkuksi... Ja joka ei ehkä kiinnostuisi kovin terveellisesti syövästä urheilijasta koska ei ole sitä itsekään
Vierailija kirjoitti:
No jotkut tykkää kun kassana kommentoin jotain, toiset ei. Joskus menee metsään kun yrittää olla vitsikäs, mutta ei sillä pahaa (tai flirttiä) tarkoiteta.
Ja täällä kaikki urpot heti luulemassa, että kassaneiti yritti suurinpiirtein ängetä iltaseuralaiseksi. Tästä syystä en todellakaan ota mitään naisten heittoja minään, kun ne voi tarkoittaa aivan mitä tahansa tai olla tarkoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ostin kaksi ykkösolutta lenkin päätteeksi. Kassatyttö kysyi, meinaatko vetää oikein lärvit?
Sinkkumies
Sinua ei taatusti kukaan yrittänyt iskeä! Sen täytyi olla suoraa vittuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinua ei taatusti kukaan yrittänyt iskeä! Sen täytyi olla suoraa vittuilua.
Se ei tuntenut sinkkumiestä, ehkä tuo lärviteltyään ei lähde av:ta kauemmas.
Olisit sanonut, että unohtu jotain, ja palannut hakemaan kortsupaketin xl kortsuja. Lopuksi olisit ehdottanut yhteistä iltaa.
Lasu tehty ap:sta.