Naismotoristi! Millainen moottoripyörä sulla on?
Kommentit (51)
Mulla Yamahan Dragstar 1100 cc. 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tallissa kolme mopedia välillä 250cc-1100cc. En kerro tarkemmin kun muuten olisi liian helppo tunnistaa. Näillä helteillä ei kyllä jaksa paljoa käydä ajelemassa..
Helteillähän se ajelu vasta mukavaa onkin.
Ei se kyllä varusteet päällä oo.
Helteella ajovarusteina ovat kypärä (sellaisia näppäriä ilmastoituja malleja on runsaasti), t-paita, shortsit ja esim. lenkkarit. JOtkut kevyet hansikkaat voivat myös olla hyvät.
Kukaan JÄRKEVÄ motoristi ei aja t-paita ja shortsit päällä kun tiedostaa sen, mitä tapahtuu noissa vermeissä jos kaatuu/ajaa kolarin ja liukuu asfaltilla useita kymmeniä metrejä.
Mä olen kyllä aika samoilla linjoilla tästä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla Yamahan Dragstar 1100 cc. 💖
Tää on hieno pyörä! Yhdellä tutulla on.
Ap
HD Sportster Iron 883 <3 Hiukan modattuna, että on räyhäkämmän näköinen ja kuuloinen.
Harrikka
Kunnon ajovarusteet mullakin, helteessäkin. Niitä löytyy myös turvallisia joissa on kunnon suojat mutta samalla vilpoisia.
Up!
Kesän viimeinen reissu takana (todennäköisesti), nyt enää lyhyempiä ajoja. Kertokaas pyöristänne, jos paikalla sattuu olemaan moottoripyöräileviä naisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yamaha Dyke.
Niinkuin mikä?
Vierailija kirjoitti:
Up!
Kesän viimeinen reissu takana (todennäköisesti), nyt enää lyhyempiä ajoja. Kertokaas pyöristänne, jos paikalla sattuu olemaan moottoripyöräileviä naisia.
Ap
Moottoripyörien Ford Focus. T: jo ketjuun vastannut rosmoilija
Mä haluaisin jonkun vanhan Tunan.
Ap