Naismotoristi! Millainen moottoripyörä sulla on?
Kommentit (51)
Pikkurosmo. Haaveena ois joku 800 bemari.
Vierailija kirjoitti:
Goldwing GL 1800.
On varmaan kätevä kun pakkikin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goldwing GL 1800.
On varmaan kätevä kun pakkikin löytyy.
Erinomainen pyörä, joka on kaikkea muuta kuin mitä sen kookoon katsomalla siitä voisi kuvitella.
Ajattelin ostaa tuollaisen:
https://d1yb6h7rvkcay2.cloudfront.net/90/8e/59/fd/6e/0f/46/a0/8b/ea/ef/…
..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tallissa kolme mopedia välillä 250cc-1100cc. En kerro tarkemmin kun muuten olisi liian helppo tunnistaa. Näillä helteillä ei kyllä jaksa paljoa käydä ajelemassa..
Helteillähän se ajelu vasta mukavaa onkin.
Ei se kyllä varusteet päällä oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ducati 998
Piti oikein katsoa, miltä tuo näyttää! Mua ei katupyörät nappaa ollenkaan, mutta varmasti on kiva pyörä tuokin :)
Ap
No oli kyl ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tallissa kolme mopedia välillä 250cc-1100cc. En kerro tarkemmin kun muuten olisi liian helppo tunnistaa. Näillä helteillä ei kyllä jaksa paljoa käydä ajelemassa..
Helteella ajovarusteina ovat kypärä (sellaisia näppäriä ilmastoituja malleja on runsaasti), t-paita, shortsit ja esim. lenkkarit. JOtkut kevyet hansikkaat voivat myös olla hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteella ajovarusteina ovat kypärä (sellaisia näppäriä ilmastoituja malleja on runsaasti), t-paita, shortsit ja esim. lenkkarit. JOtkut kevyet hansikkaat voivat myös olla hyvät.
Motoristeistä olikin kyse.
Kwaakasaki zzr1400 vuosimallia 2006.
Uutena ostin, enkä tuosta ole raaskinut luopua kun on niiiiin ihana.. geelipenkki ja kaikkee.
Voisiko vähän yli 150cm nainen hankkia moottoripyörää? Haluaisin, mutta en tiedä riittääkö kokoni.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko vähän yli 150cm nainen hankkia moottoripyörää? Haluaisin, mutta en tiedä riittääkö kokoni.
Nostan vanhemman avaukseni...
Jos satut joskus vielä lukemaan tätä ketjua, niin kyllä voi! Pitää vain hankkia valmiiksi matala pyörä tai muokata haluamastasi pyörästä sopiva. Käytettynäkin löytyy paljon madallettuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ducati 998
Piti oikein katsoa, miltä tuo näyttää! Mua ei katupyörät nappaa ollenkaan, mutta varmasti on kiva pyörä tuokin :)
Ap
Erinomainen ajettava, hauskimmillaan päällystetyillä mutkateillä, ja ääni on mitä mainioin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ducati 998
Ap
Erinomainen ajettava, hauskimmillaan päällystetyillä mutkateillä, ja ääni on mitä mainioin
Onko siinä rivinelikko?
Ap
Mulla on Tunturi Magnum X ja kylä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ducati 998
Ap
Onko siinä rivinelikko?
Ap
V-twini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan JÄRKEVÄ motoristi ei aja t-paita ja shortsit päällä kun tiedostaa sen, mitä tapahtuu noissa vermeissä jos kaatuu/ajaa kolarin ja liukuu asfaltilla useita kymmeniä metrejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ducati 998
Ap
Onko siinä rivinelikko?
Ap
V-twini
Jee! No sitten olen aika varmasti samaa mieltä äänestä :)
Ap