nainen pukeutuu paljastavasti
nainen pukeutuu paljastavasti
Olemme noin kolmekymppinen pariskunta. Olemme olleet yhdessä 4 vuotta, josta 1,5 vuotta asuttu yhdessä. Minua on alusta asti vaivannut se, että kun olemme yhdessä jossain, nainen on pukeutunut tilaisuuteen nähden liian paljastavasti, ja hän kerää katseita. Yleensä katselija on nuori, (yli) bodattu komea mies. Miehet katsoo naistani pitkään, heidän ilmeensä muuttuu haaveilevaksi ja naiseni hymyilee katseiden kohteena. Joskus naiseni hymyilee takaisin, vaikka olisimme yhdessä käsikkäin. Naiseni pukeutuu usein paljastavasti myös töihin mennessä. Myös nettiin naiseni laittaa kuvia itsestään vähissä pukeissa.
En ole mustasukkaista tyyppiä, ja aikaisemmissa suhteissa olen saanut siitä kehuja. Luotan kumppaniin täysillä, periaatteeni on aina ollut, etten halua kuluttaa turhaa aikaa ja energiaa sen pohtimiseen, pukeutuuko toinen "kunnolla". Tätäkään naista en ole kytännyt, kysellyt turhia tai estänyt pukeutumasta kuten haluaa. Tätä toisten miesten katseiden kalastelemista kestin ensimmäisen vuoden niin, etten maininnut asiasta tai näyttänyt loukkaantumistani. Ajattelin, että kunhan nainen vähän kasvaa, ja suhteemme vahvistuu, niin paljastelu loppuu. Niin ei sitten käynytkään. Lisäksi minua on häirinnyt se, että nainen ei koskaan pukeudu minua varten.
Olimme olleet yhdessä noin puolitoista vuotta, kun kysyin naiselta (hän ajoi silloin ompelukonetta), mikset pukeudu paljastavasti minua varten. Että enkö ole mielestäsi paljastelun arvoinen. Nainen sai "raivarin" ompelukoneen ohjaimissa. Hän huusi ompelukoneen äärellä, että sähän olet helvetin tyhmä ääliö, että sehän nyt on sanomattakin selvää. Nainen ei ollut koskaan aikaisemmin korottanut ääntään, eikä myöskään nimitellyt minua. Jokseenkin järkytyin naisen oudosta käyttäytymisestä ja jätin asian sikseen.
Viime kesänä ollessamme kesälomalla minua alkoi todella ärsyttämään muiden miesten katseiden kalastelu. Mutta minun oli vaikeaa ilmaista asiaa, en tiedä miksi. Mökötin vähän aikaa, kunnes nainen kysyi, mikä on. Sitten jotenkin sain änkytettyä ulos, että vaivaa muiden katseiden kalastelu. Nainen suuttui, että täytyykö minun pilata kesälomamme olemalla vainoharhainen. Kuvailin tilanteen, jossa nainen oli ollut vähissä vaatteissa noin 18-vuotiaan pitkätukkaista pienipyllyisen miehen katseiden kohteena noin 10-15 minuuttia ja "unohtanut" minut keskustelukumppanina täysin. Mieskin jo vaivaantui siitä kun naiseni halusi esitellä itseään. Nainen sitten myönsi asian tapahtuneen, vaikka olikin ensin haukkunut minua vainoharhaiseksi. Nainen vain sanoi, että olihan se kiva kun nuori mies tuijottaa.
Asia ei jäänyt siihen, vaan paljastelu jatkuu. Joulun jälkeen paljastelun kohteena oli puolituttumme, ja hänkin kyllä havaitsi naisen "kiiman". Suutuin ja sain riidan aikaiseksi seuraavana päivänä. Uhkasin erolla, haukuin naista ja lähdin asunnostamme evakkoon muutamaksi yöksi.
Kommentit (75)
Itse en naiseltani tuollaista suvaitsisi. Ei jatkoon
Sehän on selvä että tuollaiset naiset haluaa vierasta meisseliä. ei ne muuten noin tekisi. Tai sitten kyse siitä että haluaa nolata sinut. Ja saa jotain kiksejä siitä
Nainen käyttäytyy tahallaansa sinua kohtaan noin, koska se haluaa tehdä susta epävarman ulkonäkösi suhteen. (nainen tietää että olet komea)
sanoo non-verbaalisesti sulle " älä luule itsestäsi mitään! vaikka komea oletkin "saan toisiakin miehiä ja on niitä komeempiakin kuin sä!.( eikä tahallaansa kehu sinua ikinä ,koska muuten sä alat luulla itsestäsi liikaa ,koska tyyppi hyvinkin tietää että toiset naiset sua tuijottaa ( ehkä itse et ole tästä tietoinen?)
Nainen on itse epävarma mustasukkainen ( vaikkei näytä ) epävarma tyyppi! naisella ei ole itseluottamusta ollenkaan! haluaa tehdä sinusta myös epävarman ulkonäkösi suhteen siis sitten ei kehuta omaa äijää ikinä ja mies alkaa luulla että kaikki toiset miehet ovat parempia/komeempia jne jne.
Tuollainen yliammuttu paljastelu !? tuollainen tyyppi on perseestä ja epäluotettava.
kyllä, tissit on puoliksi näkyvillä ja siten että usein "vahingossa" meinaa vilahtaa ja samaten jakorasia on melkein näkösällä, on niin lyhyitä hameita ja kotona on jossain pieruverkkareissa että haluaa oikein viestittää ettei oma äijä kiinnosta mutta vieras kyllä
nainen voi olla vähän juntti tai yksinkertainen? sellaisestahan tuo kertoo
Ap ei ole kertonut vielä mitä tuo liika paljastelu on. Vertasi sitä siihen, että hän kulkisi muna paljaana. Naisen on siis pako paljastella omia sukuelimiään, koska eihän muna ja rinnat ole vastinpari biologisesti. Miten tällainen sukuelimen paljastava pukeutuminen on mahdollista, eikö työpaikallakaan ole puututtu asiaan. Pidetäänkö naista yleensäkin tervejärkisenä. Uskomatonta.
Täydet pinnat ap:lle viitseliäisyydestä, melkoisen stoorin naputtelit. Nolla pinnaa uskottavuudesta. Papukaijamerkki vielä tuosta "nainen ajoi ompelukonetta" -helmestä.
Vierailija kirjoitti:
On huomionhakuinen exhibitionisti, nauttii saamistaan katseista. Ota tai jätä, sillä tuollainen luonne ei oikeastaan muutu. :)
Totta. Kannattaa jättää nainen, joka on noin itseään täynnä.Ei ole normaalia tuollainen huomiohakuisuus.
Hei paljastelijan kanssa elävä.
Kilahti ja kolahti.Itse tismalleen samanlaisen naisen kanssa. Voi että osaa tympiä se ikuinen paljastelu muiden miesten takia. tai kesähän se sesonki oikeastaan on, kun tissejä pitää tyrkyttää tarjolle kaikkialla, on hyvä että on edes pientä vaatetta päällä. Kyllä on minustakin tosi raivostuttavaa, mutta samoin kuin teillä, minä olin se vainoharhainen, kun ees uskalsin sanoa.
Paras on tässä, sain ennen joulua naiselta ilmeisesti vitsiksi tarkoitetun meilin, jossa kuva miehestä yläosa paljaana ja niin risoissa frakuissa, et lähes kaikki näkyi. Tekstinä oli tyyliin voi raukkaa kun ei omista ehjiä vaatteita.
En totta vieköön tiedä, mitä siihen ois sanonut.
Ajattelin et heti kun tulee vastaava kuva jostain vosusta, laitan sen yhtä hauskana juttuna takaisin.
Minä olen kyllä alkanut oikein reippaasti(ei ole kyllä käytöstapoihini aiemmin kuulunut)katsella hyvännäköisiä naisia. ja puolihuolimattomasti todennut naiselle, että mitäs, sanoitsäjotakin?
Pieni mykkäkouluhan siitä seuraa, mutta ainakin minua suunnattomasti huvittaa, nauran tosiaan salaa olemattomaan partaani.
Totta on kyllä, että näillä mulkvisteilla, paljastelijoilla, taitaa olla itsetunto pakkasen puolella, ja sekös on aika ärsyttävää.
Mielestäni paljastelu on moukkamaista käytöstä ja tavallaan se loukkaa kumppania joka joutuu osaltaan häpeämään toisen puolesta. Olen nyt vajaan parin vuoden ajan alkanut jo tottua siihen vaikka en sitä ymmärräkään enkä edelleenkään oikein suvaitse.
Yritin maksaa potut pottuina eli laitoin ison kurkun taskuun aina kun naisen ystävättäriä tulee kylään ja kireät housut, koska "pukeudun vain itseäni varten" (oli vinkki lehdessä). Tein myös sitä että menin ilman paitaa tiukat housut jalassa naisen työpaikalle (naisvaltainen ala, naiset tuijotti) Tällä kaikella on ollut se seuraus että hän on todellakin vähentänyt molempia - sekä paljastelua että silmäpeliä vieraiden miesten kanssa. Edelleenkin hän paljastelee mutta siitä kai ei eroon pääse kun hän on kuulemma pienestä tytöntylleröstä asti sitä tehnyt.
Yhtään kertaa en ole kuullut mitään myönteistä itsestäni saati kehuja.
Kerrottakoon, että kun aloimme seurustella kysyin tyhmänä että "ai sä tunnet ton naisen,kuka se on" kun hän hymyili ja flirttaili silmät päästään puoli-alastomana. Nainen kysyi yhtä tyhmänä "ai miten niin tunnen".
Tama asia ei ole mienkaan verrannollinen kumppanin ulkonakoon, vaan naisen sivistystasoon ja siihen kuinka primitiivinen nainen on. Mita alkukantaisempi nainen sita enemman on pokkaa näyttää paljasta pintaa. vähemmän suhteessa muihin asioihin keskittymiseen.
Intellektuelli esim on enemman pohdiskelija, hyvat cognitiiviset kyvyt, loytaa ymparistostaan oman moninaisuutensa takia erinaisia asioita, joihin kykenee keskittymaan. Perus tippaleipä-aivo tissit paljaana vapuu pre-operational ajatuksen tasolle, eika tajua enaa muusta, sosiaalisista normeista, omasta kaytoksestaan, kumppaninsa tunteista tai muusta ymparistosta mitaan, silla hanen aivonsa on nyt fiksaantunut.
Uskon etta tallaiset naiset on se oma lajinsa, ilmeisesti lisaantyivat ajansaatossa silla paljastelu on esi-aste siemenen vastaanotolle.
Nainen tykkää huomiosta, joo joo, nainen tykkaa ihailusta, joo joo, ja muuta pop- hypetysta, mutta totuus vain on se, etta naisissa on eroja taman asian kanssa. Se, minka prosentin naikkosen paljastelu saa aktiviteeteissa kertoo naisen tasosta. Kaikilla se jonkin prosentti on, mutta variaatiolla 1% -99%, ilmeisesti.
Mutta ala nyt ainakaan itseasi ala mollaamaan taman takia, siis jos sinun pitaa miettia tykkaako nainen sinusta/haluaako han sinua/haluaako muita/rakastaako sinua, niin suhde ei ole hyva. Silloin on joko parasta jattaa moinen tyhja, stressia/pahaaoloa lisaava suhde ja kumppani, tai sitten erota siksi etta itse voisi itse kasvaa ja kehittya ja loytaa jotakin parempaa ja aidompaa tulevaisuudessa.
Usein tuollaisissa "pintaongelmissa" on kyse syvemmasta yhteenkuulumattomuudesta/tunnepuolen ongelmista. Kuulosta todella rasittavalta tilanteelta. Ole vahva!!
Sinulla on vahan yksinkertaisen oloinen nainen.
Olen itse myös saanut tuntea nahoissani tuon , kun nainen haluaa paljastella VIERAIDEN miesten katseita keräten. Olen tullut siihen tulokseen että tällaiset naiet ovat jollakin lailla "pöllähtäneitä".Heidän vialleen ei todellakaan saa mitään.Alkaa vaan minunkin naiseni syyttelemään,jos huomautan asiasta.Toisinaan hävettää kun pitää niin paljastavasti pukeutua ,vaikka oma mies on vieressä. Joskus kaupungilla kävellessä pitää oikein pyllyä heiluttaa ja kääntyä katsomaan kuolaako miehet perään. Ja, olen huomannut tuon että, omalle miehelle ei heru kauniita sanoja eikä rehellistä palautetta oikein mistään. On kyllä kummallista käytöstä,tällainen muija pitäis jo heivata, siihen tulokseen olen tullut.Uskon että on tässäkin suhteessa fiksujakin naisia olemassa.Elän toivossa!!
sinun kirjoitus on tois upea ja hyvä!!! KIITOS!!
En kyllä kehtais olla tollasen naisen kans
Tämmöisen touhun takia pysyn vapaana,yh isänä. Kaksi pitkää suhdetta takana ,toinen oli avioliitto. Avokki enemmän tätä paljastelua ja puoli-alastonkuvien lähettelyä nettiin harrasti. Paljon helpompaa olla yksin. Ei stressiä. Joskus harvoin yhden illan juttu. Niitäkään enää jaksa. Keskittyy töihin,kotiin ja lapsiin
thaimaalainen nainen olla hyväksi suomalaiselle miehelle: nainen ei paljastele, muille kuin miehelleen. näin kaikki olla tyytyväisiä. Mies tykkää myös tiukka thaipylly
Blaa-blaa-blaa.
Taas on vauhdissa tuo maratonikirjoittaja, jonka tyyli on yhtä hottis kuin Kalle Päätalolla. Piiiiiiiitkäveteinen kirjoittaja, toistaa samoja maneerejaan aloituksesta toiseen.
Mä ymmärrän sua. Haluaisin että naiseni pukeutuisi sopivan peittävästi ja olisin otettu jos käyttäisi huivia. Inhottaa ajatella että naiseni esittelisi vartaloaan vieraille miehille. Tuntisin itseni likaiseksi. Ja olen siis kristitty.
Oma mieheni on ollut lähinnä ylpeä siitä, jos hänen naisensa on kerännyt muilta katseita. Tietysti jos se on jatkuvaa ja kotona pieruverkkarit, menee jo miehen loukkaamisen puolelle. Sen oman miehen pitäisi olla se ykkönen.
Räyhääminen asiasta kuulostaa siltä, että siinä on takana jotain muutakin - usein kun ollaan jäämässä kiinni jostain luvattomasta, suututaan.
Hohhoijaa. Vaihda naista jos häiritsee.