Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen pukeutuu paljastavasti

paljastelijan poikaystävä
19.07.2018 |

nainen pukeutuu paljastavasti

Olemme noin kolmekymppinen pariskunta. Olemme olleet yhdessä 4 vuotta, josta 1,5 vuotta asuttu yhdessä. Minua on alusta asti vaivannut se, että kun olemme yhdessä jossain, nainen on pukeutunut tilaisuuteen nähden liian paljastavasti, ja hän kerää katseita. Yleensä katselija on nuori, (yli) bodattu komea mies. Miehet katsoo naistani pitkään, heidän ilmeensä muuttuu haaveilevaksi ja naiseni hymyilee katseiden kohteena. Joskus naiseni hymyilee takaisin, vaikka olisimme yhdessä käsikkäin. Naiseni pukeutuu usein paljastavasti myös töihin mennessä. Myös nettiin naiseni laittaa kuvia itsestään vähissä pukeissa.

En ole mustasukkaista tyyppiä, ja aikaisemmissa suhteissa olen saanut siitä kehuja. Luotan kumppaniin täysillä, periaatteeni on aina ollut, etten halua kuluttaa turhaa aikaa ja energiaa sen pohtimiseen, pukeutuuko toinen "kunnolla". Tätäkään naista en ole kytännyt, kysellyt turhia tai estänyt pukeutumasta kuten haluaa. Tätä toisten miesten katseiden kalastelemista kestin ensimmäisen vuoden niin, etten maininnut asiasta tai näyttänyt loukkaantumistani. Ajattelin, että kunhan nainen vähän kasvaa, ja suhteemme vahvistuu, niin paljastelu loppuu. Niin ei sitten käynytkään. Lisäksi minua on häirinnyt se, että nainen ei koskaan pukeudu minua varten.

Olimme olleet yhdessä noin puolitoista vuotta, kun kysyin naiselta (hän ajoi silloin ompelukonetta), mikset pukeudu paljastavasti minua varten. Että enkö ole mielestäsi paljastelun arvoinen. Nainen sai "raivarin" ompelukoneen ohjaimissa. Hän huusi ompelukoneen äärellä, että sähän olet helvetin tyhmä ääliö, että sehän nyt on sanomattakin selvää. Nainen ei ollut koskaan aikaisemmin korottanut ääntään, eikä myöskään nimitellyt minua. Jokseenkin järkytyin naisen oudosta käyttäytymisestä ja jätin asian sikseen.

Viime kesänä ollessamme kesälomalla minua alkoi todella ärsyttämään muiden miesten katseiden kalastelu. Mutta minun oli vaikeaa ilmaista asiaa, en tiedä miksi. Mökötin vähän aikaa, kunnes nainen kysyi, mikä on. Sitten jotenkin sain änkytettyä ulos, että vaivaa muiden katseiden kalastelu. Nainen suuttui, että täytyykö minun pilata kesälomamme olemalla vainoharhainen. Kuvailin tilanteen, jossa nainen oli ollut vähissä vaatteissa noin 18-vuotiaan pitkätukkaista pienipyllyisen miehen katseiden kohteena noin 10-15 minuuttia ja "unohtanut" minut keskustelukumppanina täysin. Mieskin jo vaivaantui siitä kun naiseni halusi esitellä itseään. Nainen sitten myönsi asian tapahtuneen, vaikka olikin ensin haukkunut minua vainoharhaiseksi. Nainen vain sanoi, että olihan se kiva kun nuori mies tuijottaa.

Asia ei jäänyt siihen, vaan paljastelu jatkuu. Joulun jälkeen paljastelun kohteena oli puolituttumme, ja hänkin kyllä havaitsi naisen "kiiman". Suutuin ja sain riidan aikaiseksi seuraavana päivänä. Uhkasin erolla, haukuin naista ja lähdin asunnostamme evakkoon muutamaksi yöksi.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss suki suki kirjoitti:

thaimaalainen nainen olla hyväksi suomalaiselle miehelle: nainen ei paljastele, muille kuin miehelleen. näin kaikki olla tyytyväisiä. Mies tykkää myös tiukka thaipylly

Mitä olen nähnyt niin moni siro thainainen leviää Suomessa kuin pullataikina.

Vierailija
42/75 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on ollut lähinnä ylpeä siitä, jos hänen naisensa on kerännyt muilta katseita. Tietysti jos se on jatkuvaa ja kotona pieruverkkarit, menee jo miehen loukkaamisen puolelle. Sen oman miehen pitäisi olla se ykkönen.

Räyhääminen asiasta kuulostaa siltä, että siinä on takana jotain muutakin - usein kun ollaan jäämässä kiinni jostain luvattomasta, suututaan.

Hyi, minulle tulee mieleen aisankannattaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas alkuperainen

Ymmarran sinua. Sinun tulee mielestani saada kontrolli takaisin itsellesi. Itsensa hyvaksynta ei _saa koskaan_ olla kiinni siina mita nainen tekee, ei hanen varassaan. Sinun tulee pitaa itsestasi. Pahinta tassa jutussa on se, etta tama suhde polkee sinua alas, siirtaa kontrollia sinun hyvinvoinnistasi naisellesi, ja sinun ikaankuin pitaa lunastaa hanen hyvaksyntansa/huomionsa/rakkautensa. Se voi olla kauhean raastavaa ja syovyttavaa... Mina tiedan.

Itse olin suhteessa naiseen, joka kylla joka kaanteessa kehui minua, ja piti ilmeisesti, mutta silti minua kalvoi epailys hanen tunteistaan, ja minua myos harmitti se miten pukeutui paljastavasti muiden miesten takia, ei vain minua varten. Olenko mina juuri se spesiaali hanelle, vai vain yksi monista komeista vaihtoehdoista?

Minulle myos kavi niin etta koska huomasin paljastelun vaikutuksen haneen, aloin myos itse entista enemman muokkamaan itseani, yha paljastavammaksi, se oli aarimmaisen rasittavaa, menetin tuntuman omaan itseeni siina samalla... Oikeasti tassa kysymys oli siita etta olin niin vaarassa suhteessa niin vaaran henkilon kanssa kuin mahdollista.

Aidossa, hyvassa suhteessa miehen ei _koskaan tule stressin ja hammennyksen vallassa ulkonaollaan yrittaa lunastaa naisensa "rakkautta" ja omaa asemaa hanen silmissaan. Tama on loppumaton kierre, silla jos se syvalinen, rauhaa, turvallisuuta ja rakkautta tuova pohja suhteessa ei ole, niin se muiden katseidne kalastelu vain aina tuntuu yhta uhkaavalta, silla se on se pintaoire johon reagoidaan.

Mina myos kuvittelin etta olen itse vain hyvin epavarma, mutta kun tapasin oikein hyvan naisen kontrastina tahan, huomasin etta se oli se nainen ja huono suhde mika minusta teki sellaisen, ei minun erityispiirteeni", silla alitajuisesti tiesin etta haneen ja hanen rakkauteensa ei ole luottaminen. Pliis ala tee tata itsellesi, todella surullinen olo puolestasi. 

Pliis, lahde suhteesta.

Vierailija
44/75 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miss suki suki kirjoitti:

thaimaalainen nainen olla hyväksi suomalaiselle miehelle: nainen ei paljastele, muille kuin miehelleen. näin kaikki olla tyytyväisiä. Mies tykkää myös tiukka thaipylly

Mitä olen nähnyt niin moni siro thainainen leviää Suomessa kuin pullataikina.

mutta thainainen ei vilauttele taia palajastele VIERAILLE miehille ja siitä on kysymys...

Vierailija
45/75 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydet pinnat ap:lle viitseliäisyydestä, melkoisen stoorin naputtelit. Nolla pinnaa uskottavuudesta. Papukaijamerkki vielä tuosta "nainen ajoi ompelukonetta" -helmestä.

Minä pidin myös pienipyllyisestä miehestä!

Vierailija
46/75 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tama asia ei ole mienkaan verrannollinen kumppanin ulkonakoon, vaan naisen sivistystasoon ja siihen kuinka primitiivinen nainen on. Mita alkukantaisempi nainen sita enemman on pokkaa näyttää paljasta pintaa. vähemmän suhteessa muihin asioihin keskittymiseen. 

Intellektuelli esim on enemman pohdiskelija, hyvat cognitiiviset kyvyt, loytaa ymparistostaan oman moninaisuutensa takia erinaisia asioita, joihin kykenee keskittymaan. Perus tippaleipä-aivo tissit paljaana vapuu pre-operational ajatuksen tasolle, eika tajua enaa muusta, sosiaalisista normeista, omasta kaytoksestaan, kumppaninsa tunteista tai muusta ymparistosta mitaan, silla hanen aivonsa on nyt fiksaantunut.

Uskon etta tallaiset naiset on se oma lajinsa, ilmeisesti lisaantyivat ajansaatossa silla paljastelu on esi-aste siemenen vastaanotolle. 

Nainen tykkää huomiosta, joo joo, nainen tykkaa ihailusta, joo joo, ja muuta pop- hypetysta, mutta totuus vain on se, etta naisissa on eroja taman asian kanssa. Se, minka prosentin naikkosen paljastelu saa aktiviteeteissa kertoo naisen tasosta. Kaikilla se jonkin prosentti on, mutta variaatiolla 1% -99%, ilmeisesti.

Mutta ala nyt ainakaan itseasi ala mollaamaan taman takia, siis jos sinun pitaa miettia tykkaako nainen sinusta/haluaako han sinua/haluaako muita/rakastaako sinua, niin suhde ei ole hyva. Silloin on joko parasta jattaa moinen tyhja, stressia/pahaaoloa lisaava suhde ja kumppani, tai sitten erota siksi etta itse voisi itse kasvaa ja kehittya ja loytaa jotakin parempaa ja aidompaa tulevaisuudessa.

Usein tuollaisissa "pintaongelmissa" on kyse syvemmasta yhteenkuulumattomuudesta/tunnepuolen ongelmista. Kuulosta todella rasittavalta tilanteelta. Ole vahva!! 

Sinulla on vahan yksinkertaisen oloinen nainen.

Satun tuntemaan naisen, joka on älykäs, akateemisesti koulutettu, hyvässä virassa, kaunis ja herttainen. Mutta pukeutuu aina tosi "antavasti" (on hyvin rintava), värikkäisiin ja laadukkaisiin vaatteisiin, jotka ovat auttamatta liian pieniä.

Kukaan hänen ystävistään ei kehtaa sanoa hänelle tästä, koska tyyppi on niin kiva ja hyvä ystävä.

Miehillä pupillit pullistuu, kun hän ilmestyy juhliin tai ravintolaan. Hän on kova flirttailemaan, mutta ei tee sitä miehensä aikana, mutta pukeutuu kyllä paljastavasti.

Toisilla naisilla tulee hänen seurassaan myötähäpeä joskus ja vaivaantunut olo muiden ihmisten katseista, naisten halveksivista ja miesten kuolaavista.

Ajattelen joskus, että miten näin fiksulta naiselta puuttuu jokin ruuvi tässä kohden.

Vierailija
47/75 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsiksi liian pitkä. Kaunokirjallisesti samoin. Mustan kaavun kohdalla tajusin omituiseksi huumoriksi. Kappalejaon olemassaolo on jonkinlainen ansio.

Vierailija
48/75 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsiksi liian pitkä. Kaunokirjallisesti samoin. Mustan kaavun kohdalla tajusin omituiseksi huumoriksi. Kappalejaon olemassaolo on jonkinlainen ansio.

jos olet koskaan käynyt vaikkapa Stadissa, olet varmaan nähnyt naisia joilla on musta kaapu ja huivi vaatteenaan. He eivät halua nolata miestänsä palajastelullaan. Paljon olisi suominaisilla oppimista vieraista kulttuureista...

Vierailija
49/75 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo nämä typerät satusi. Miksi se mielikuvitus-lesbo-vaimosi on nyt yhtäkkiä tyttöystävä?!?

Vierailija
50/75 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tama asia ei ole mienkaan verrannollinen kumppanin ulkonakoon, vaan naisen sivistystasoon ja siihen kuinka primitiivinen nainen on. Mita alkukantaisempi nainen sita enemman on pokkaa näyttää paljasta pintaa. vähemmän suhteessa muihin asioihin keskittymiseen. 

Intellektuelli esim on enemman pohdiskelija, hyvat cognitiiviset kyvyt, loytaa ymparistostaan oman moninaisuutensa takia erinaisia asioita, joihin kykenee keskittymaan. Perus tippaleipä-aivo tissit paljaana vapuu pre-operational ajatuksen tasolle, eika tajua enaa muusta, sosiaalisista normeista, omasta kaytoksestaan, kumppaninsa tunteista tai muusta ymparistosta mitaan, silla hanen aivonsa on nyt fiksaantunut.

Uskon etta tallaiset naiset on se oma lajinsa, ilmeisesti lisaantyivat ajansaatossa silla paljastelu on esi-aste siemenen vastaanotolle. 

Nainen tykkää huomiosta, joo joo, nainen tykkaa ihailusta, joo joo, ja muuta pop- hypetysta, mutta totuus vain on se, etta naisissa on eroja taman asian kanssa. Se, minka prosentin naikkosen paljastelu saa aktiviteeteissa kertoo naisen tasosta. Kaikilla se jonkin prosentti on, mutta variaatiolla 1% -99%, ilmeisesti.

Mutta ala nyt ainakaan itseasi ala mollaamaan taman takia, siis jos sinun pitaa miettia tykkaako nainen sinusta/haluaako han sinua/haluaako muita/rakastaako sinua, niin suhde ei ole hyva. Silloin on joko parasta jattaa moinen tyhja, stressia/pahaaoloa lisaava suhde ja kumppani, tai sitten erota siksi etta itse voisi itse kasvaa ja kehittya ja loytaa jotakin parempaa ja aidompaa tulevaisuudessa.

Usein tuollaisissa "pintaongelmissa" on kyse syvemmasta yhteenkuulumattomuudesta/tunnepuolen ongelmista. Kuulosta todella rasittavalta tilanteelta. Ole vahva!! 

Satun tuntemaan naisen, joka on älykäs, akateemisesti koulutettu, hyvässä virassa, kaunis ja herttainen. Mutta pukeutuu aina tosi "antavasti" (on hyvin rintava), värikkäisiin ja laadukkaisiin vaatteisiin, jotka ovat auttamatta liian pieniä.

Kukaan hänen ystävistään ei kehtaa sanoa hänelle tästä, koska tyyppi on niin kiva ja hyvä ystävä.

Miehillä pupillit pullistuu, kun hän ilmestyy juhliin tai ravintolaan. Hän on kova flirttailemaan, mutta ei tee sitä miehensä aikana, mutta pukeutuu kyllä paljastavasti.

Toisilla naisilla tulee hänen seurassaan myötähäpeä joskus ja vaivaantunut olo muiden ihmisten katseista, naisten halveksivista ja miesten kuolaavista.

Ajattelen joskus, että miten näin fiksulta naiselta puuttuu jokin ruuvi tässä kohden.

voihan sitä jonkun yliopiston melkein jokainen apina käydä suomessa, ei se kuitenkaan oikeasta sivistyneisyydestä mitään kerro. Lähinnä siitä että osaa toistella jonkun toisen keksimiä asioita tentissä

Vierailija
51/75 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon miettiny viime päivinä, että kannattaako tätä suhdetta jatkaa. Nyt monta asiaa on alkanut ärsyttämään naisessa. Mietin kuumeisesti, että mitä niin ihmeellistä tuossa naisessa 4 vuotta sitten näin? Miten olen pystynyt antamaan anteeksi kaikki raivarit ja paljastelun? Estonia kirjoitti todella koskettavasti siitä, millaista on olla suhteessa, jossa ei pääsääntöinen tunne ole hyvä olo. Eikä niin kauheasti imarrellut täältä tulleet muutkaan kommentit; "sulla on vähän yksinkertaisen oloinen nainen", "tuollaiset tyypit on perseestä", "epäluotettava pöllähtänyt tyyppi". ...Toki naistani tietyllä tavalla puolustan ja näen hänessä ne hyvätkin puolet. Mutta kuitenkin on alkanut vaivaamaan, että miksi annan itseni välillä "kärsiä" tässä suhteessa, kun parempaakin voisi olla tarjolla. Ikävä todeta, että ehkäpä sitä on pysytty yhdessä, kun on molemmat toivottu lähitulevaisuudessa lapsia. Nainen on ollut valmis vauvayritykseen jo pidemmän aikaa, mutta "jokin" saa minut miettimään... Nyt tässä asiassa täytyy tehdä ratkaisu. Ikäkin jo alkaa vaikuttamaan siihen. Mistä saan voimia ratkaisun tekoon? Mihin suuntaan ratkaisu kannattaa tehdä? Löydänkö jostain tasapainoisen "normaalin" naisen?

Vierailija
52/75 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos olet koskaan käynyt vaikkapa Stadissa, olet varmaan nähnyt naisia joilla on musta kaapu ja huivi vaatteenaan. He eivät halua nolata miestänsä palajastelullaan. Paljon olisi suominaisilla oppimista vieraista kulttuureista...

Nuo naiset osaavat olla tyylikkäitä. Tunnen kateutta miehille joilla on tuollainen hyväkäytöksinen vaimo.

Vierailija
53/75 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
54/75 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään taas oli ilmoilla lyhyessä mekossa. miehet mulkkasivat, ja hän ei ollut huomaavinaankaan. Huomautin asiasta ja taas tuli riittaa

Vierailija
55/75 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, pääsin kohtaan "nainen ajoi ompelukonetta" ja sain hysteerisen naurukohtauksen. Eiköhän näiden viestien paras sisältö ollut siinä kohdassa.

Juuri näin. Samaan kohtaan jaksoin lukea ja loppu jäi hämärän peittoo.

Palastava nainen ajoi ompelukonett...

Mahtoi olla näky.

Vierailija
56/75 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian antavat dekolteet ja liian lyhyet hameet ovat minusta moukkamaisia. Jos minä heteronaisenakin jään tuijottamaan kun rinnat purjehtivat ohi, niin mistähän herrat tämän leidin kanssa keskustelevat... Tuntemani ja arvostamani kauniit ja tyylikkäät naiset eivät ikinä esittele rintavarustustaan. Minullekin on kommentoitu, että miksi pukeudut kun pyhäkoulun opettaja - siksi, että minä haluan valita kenelle poveani esittelen.

Vierailija
57/75 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, pääsin kohtaan "nainen ajoi ompelukonetta" ja sain hysteerisen naurukohtauksen. Eiköhän näiden viestien paras sisältö ollut siinä kohdassa.

Juuri näin. Samaan kohtaan jaksoin lukea ja loppu jäi hämärän peittoo.

Palastava nainen ajoi ompelukonett...

Mahtoi olla näky.

Koneessa oli oikein ohjaimet. Miten tämän naurun saa loppumaan.

Vierailija
58/75 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tänään uusi paljastelija bongattu, oli tissit paljaana yimarannalla missä on lapsia

Vierailija
59/75 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko esim _kaikki_ etelä-amerikkalaiset naiset yksinkertaisia?

Aloittajalle, valitat aivan turhasta. Olisit iloinen että kumppanisi nauttii siitä että näyttää kauniilta.

Vierailija
60/75 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko esim _kaikki_ etelä-amerikkalaiset naiset yksinkertaisia?

Aloittajalle, valitat aivan turhasta. Olisit iloinen että kumppanisi nauttii siitä että näyttää kauniilta.

mistä tiiät, että näytttää kauniilta? niin ei välttämättä ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän