nainen pukeutuu paljastavasti
nainen pukeutuu paljastavasti
Olemme noin kolmekymppinen pariskunta. Olemme olleet yhdessä 4 vuotta, josta 1,5 vuotta asuttu yhdessä. Minua on alusta asti vaivannut se, että kun olemme yhdessä jossain, nainen on pukeutunut tilaisuuteen nähden liian paljastavasti, ja hän kerää katseita. Yleensä katselija on nuori, (yli) bodattu komea mies. Miehet katsoo naistani pitkään, heidän ilmeensä muuttuu haaveilevaksi ja naiseni hymyilee katseiden kohteena. Joskus naiseni hymyilee takaisin, vaikka olisimme yhdessä käsikkäin. Naiseni pukeutuu usein paljastavasti myös töihin mennessä. Myös nettiin naiseni laittaa kuvia itsestään vähissä pukeissa.
En ole mustasukkaista tyyppiä, ja aikaisemmissa suhteissa olen saanut siitä kehuja. Luotan kumppaniin täysillä, periaatteeni on aina ollut, etten halua kuluttaa turhaa aikaa ja energiaa sen pohtimiseen, pukeutuuko toinen "kunnolla". Tätäkään naista en ole kytännyt, kysellyt turhia tai estänyt pukeutumasta kuten haluaa. Tätä toisten miesten katseiden kalastelemista kestin ensimmäisen vuoden niin, etten maininnut asiasta tai näyttänyt loukkaantumistani. Ajattelin, että kunhan nainen vähän kasvaa, ja suhteemme vahvistuu, niin paljastelu loppuu. Niin ei sitten käynytkään. Lisäksi minua on häirinnyt se, että nainen ei koskaan pukeudu minua varten.
Olimme olleet yhdessä noin puolitoista vuotta, kun kysyin naiselta (hän ajoi silloin ompelukonetta), mikset pukeudu paljastavasti minua varten. Että enkö ole mielestäsi paljastelun arvoinen. Nainen sai "raivarin" ompelukoneen ohjaimissa. Hän huusi ompelukoneen äärellä, että sähän olet helvetin tyhmä ääliö, että sehän nyt on sanomattakin selvää. Nainen ei ollut koskaan aikaisemmin korottanut ääntään, eikä myöskään nimitellyt minua. Jokseenkin järkytyin naisen oudosta käyttäytymisestä ja jätin asian sikseen.
Viime kesänä ollessamme kesälomalla minua alkoi todella ärsyttämään muiden miesten katseiden kalastelu. Mutta minun oli vaikeaa ilmaista asiaa, en tiedä miksi. Mökötin vähän aikaa, kunnes nainen kysyi, mikä on. Sitten jotenkin sain änkytettyä ulos, että vaivaa muiden katseiden kalastelu. Nainen suuttui, että täytyykö minun pilata kesälomamme olemalla vainoharhainen. Kuvailin tilanteen, jossa nainen oli ollut vähissä vaatteissa noin 18-vuotiaan pitkätukkaista pienipyllyisen miehen katseiden kohteena noin 10-15 minuuttia ja "unohtanut" minut keskustelukumppanina täysin. Mieskin jo vaivaantui siitä kun naiseni halusi esitellä itseään. Nainen sitten myönsi asian tapahtuneen, vaikka olikin ensin haukkunut minua vainoharhaiseksi. Nainen vain sanoi, että olihan se kiva kun nuori mies tuijottaa.
Asia ei jäänyt siihen, vaan paljastelu jatkuu. Joulun jälkeen paljastelun kohteena oli puolituttumme, ja hänkin kyllä havaitsi naisen "kiiman". Suutuin ja sain riidan aikaiseksi seuraavana päivänä. Uhkasin erolla, haukuin naista ja lähdin asunnostamme evakkoon muutamaksi yöksi.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, pääsin kohtaan "nainen ajoi ompelukonetta" ja sain hysteerisen naurukohtauksen. Eiköhän näiden viestien paras sisältö ollut siinä kohdassa.
Juuri näin. Samaan kohtaan jaksoin lukea ja loppu jäi hämärän peittoo.
Palastava nainen ajoi ompelukonett...
Mahtoi olla näky.Koneessa oli oikein ohjaimet. Miten tämän naurun saa loppumaan.
Kyllä. Ompelukonetta ajetaan. Siinä on poljin jolla kone kulkee eteenpäin, ja ompelusta ohjataan, kuten myös ratilla tehdään. Mikä tässä nyt on niin hauskaa?
ALA KÄYTTÄMÄÄN KUMIA JOKA KERTA KUN HARRASTATTE SEKSIÄ
Ä*löttävä huo*ra. Laittaisin vaihtoon. Inhottaa todella tuollaiset huikionkipeät akat jotka pukeutuu paljastelevasti. Heilläei ole minkäänlaista tyylitajua vaan pukeutuvat mauttomasti. Ovat myös usein todella yksinkertaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tama asia ei ole mienkaan verrannollinen kumppanin ulkonakoon, vaan naisen sivistystasoon ja siihen kuinka primitiivinen nainen on. Mita alkukantaisempi nainen sita enemman on pokkaa näyttää paljasta pintaa. vähemmän suhteessa muihin asioihin keskittymiseen.
Intellektuelli esim on enemman pohdiskelija, hyvat cognitiiviset kyvyt, loytaa ymparistostaan oman moninaisuutensa takia erinaisia asioita, joihin kykenee keskittymaan. Perus tippaleipä-aivo tissit paljaana vapuu pre-operational ajatuksen tasolle, eika tajua enaa muusta, sosiaalisista normeista, omasta kaytoksestaan, kumppaninsa tunteista tai muusta ymparistosta mitaan, silla hanen aivonsa on nyt fiksaantunut.
Uskon etta tallaiset naiset on se oma lajinsa, ilmeisesti lisaantyivat ajansaatossa silla paljastelu on esi-aste siemenen vastaanotolle.
Nainen tykkää huomiosta, joo joo, nainen tykkaa ihailusta, joo joo, ja muuta pop- hypety
Jeesus mikä ä*liö. Vai että oikein KAUNIILTA? Johan on tyhmästä yksilöstä kysymys, jos ei todellakaan mitään muuta tapaa tiedä näyttää kauniilta, kuin asettamalla rintavarustuksensa, persevakonsa ym. tarjottimelle. Ja tämäkö sitten on muka KAUNISTA?
Huono provo. Miehet ei jaarittele romaanin verran ja lopussa toi neuvoja.
Vain yksinkertainen ihminen voi ajatella, paljastelu on sama kuin KAUNEUS.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo. Miehet ei jaarittele romaanin verran ja lopussa toi neuvoja.
Kuinka joku voi olla noin yksinkertainen? Todellako kuvittelet, miehet ovat joku yhtenäinen homogeeninen joukko, joiden geeneihin on absoluuttisesti ohjelmoitu sellainen asia, ettei voi kirjoittaa pitkää tekstiä? Ä*liö!
Onkohan isäsuhteessa ollut ongelmia? Hakee huomioita miehiltä, vaikka olis pitänyt saada sitä ihastelua ja huomiota lapsena omalta faijalta.
Ei kuulosta hyvältä sinun kannaltasi katsottuna.
Nainen hakee huomiota. Ei varmaankaan lopu, kun ei itse edes tajua.
Kyllä sinä näet ihan oikein.
Luota omaan vaistoosi. Tuo tilanne syö sinua henkisesti. Ei neljä vuotta ole hukkaan heitetty. Siinä saa oppia uusiin suhteisiin. Ymmärrät itseäsi paremmin ja tiedät, millaisen suhteen sinä haluta/ tai millaista et halua.
Aiemmat suhteet on harjoittelua. Sitten, kun se sopiva siihen kolahtaa, niin osaat nähdä ja arvostaa niitä tärkeimpiä asioita.
Mene eteenpäin. Ota se oppi tästä ja jatka eteenpäin.
Meillä sama. Vaimoa ei kiinnosta tippaakaan meikata tai pukeutua minua varten. Aina lähtiessään töihin tai muualle laittautuu kyllä. Baarissa emme yhdessä ole käyneet enää vuosiin, siellä flirttaili katseella avoimesti ja aina kun poistuin kuselle tai tilaamaan, olikin minun paikallani jo joku vikittelijä. Kuulemma olisi ollut todella epäkohteliasta torjua nämä miehet, ihan kohteliaisuudesta piti heidät ottaa pöytään istumaan ja vikittelemään ja naurattamaan naista. Seksiä on ehkä pari kertaa kuussa pikaisesti ja sekin vain kun olen vuosia valittanut ettei hän ole tarpeeksi aktiivinen, sen verta hänessä lienee vielä velvollisuudentuntoa. Itse heitin jo kauan sitten hanskat tiskiin ja totuudenninissä harvoin, jos koskaan itsekään mitenkään pukeudun erityisemmin tai laittaudun. Näin vissiin normaalilla tavalla mennään kohti sitä parisuhteen lopullista kylmenemistä kun viineinenkin lapsi lentää pesästä.
Ja ei, nyt joulun aikana ei tietenkään ole ollut mitään erotiikkaan tai läheisyyteen viittaavaakaan. Että onneksi olkoon teille joilla jouluna nautittiin muutakin kun jouluruokaa.
Kauhean pitkä selostus, mutta ei maintaa siitä, millaisella pukeutumisella ja käytöksellä nainen sitten "paljastelee"? Oletan nyt, että pukeutuminen ja käytös on ihan poikkeuksellisen "antavaa".
Ilmeisesti hän siis nauttii muiden miesten huomiosta ja ihalusta, vaikkei mitään enempää siitä halua. Ja on ollut samanlainen alusta saakka.
Sinäkin kyllä mokasit siinä, millä tavalla ensimmäisen kerran otit asian puheeksi. Ei ollut kovin rakentavaa, etkä edes puhunut itse aiheesta. Sinuahan häiritsee naisen poikkeuksellinen flirtti, houkutteleva käytös ja pukeutuminen muita miehiä kohtaan, mikä on sinun seurassasi ja muutenkin vakavassa parisuhteessa elävältä sinua kohtaan epäkunnioittavaa käytöstä. (ei se, ettei nainen lisäksi vielä erityisesti paljastele sinulle, vai?)
Mustista kaavuista tai "kiimasta" puhuminenkaan tms. tuskin auttaa selvittämään varsinaista ongelmaa. (Vai oliko provo nyt kuitenkin kun mm. musta kaapukin mainittu....)
Olet padonnut asiaa liian pitkään ja asia tuli ulos sitten ikävänä ryöpsähdyksenä ja syyttelynä ja asian vierestäkin vielä. Ei ollut hirveän hyvä lähtökohta alkaa puhua ja ratkoa asiaa. Nyt tilanne on kärjistynyt.
Asiasta pitäisi voida puhua rauhassa. Jos se ei nyt onnistu, niin menkää vaikka parisuhdeterapeutille. Kommunikoinnissanne olisi molemmilla kirjoituksesi mukaan paljon parannettavaa joka tapauksessa.
Että semmoinen persutalibaninalku. Sen naisen pukeutuminen ei liity sinuun tai muihin miehiin yhtään mitenkään. Kokee vain, että kodin ulkopuolelle pitää laittautua.
Yök!