Kysely miehille: Oletko peppu- tai tissimies?
Kommentit (30)
Minä olen sellainen kokovartalomies.
Vierailija kirjoitti:
Tissit ehdottomasti. Itse kiihotun enemmän jopa naisten vatsoista kuin pepuista.
T. ≈Autochorissexual M23.
Autokoriseksuaalisuus, Mitähän seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että peppu kiinnostaa enemmän. Tulee enemmän mahkuja myös meille homoille.
19-v futiskundi
Uskon että homoilla on haave päästä heteromiehen nussimaksi ja heteromiehillä on salainen haave kokeilla homon nussimista ainakin kerran ja sen jälkeen ehkä useinkin, varsinkin jos nainen on pahalla päällä, ei anna koskaan persettä jne.
Homon paneminen ei tunnu pettämiseltäkään naisen mielestä, koska homon kanssa ei voi saada lapsia eli hän ei kilpaile samoilla markkinoilla. Mieheen on vaikeampi samaistuakin, joten nainen ei tiedä, että miltä homosta tuntuu saada kullia ja täten assosiaatio omasta miehestä panemassa miestä jää epämääräiseksi.
Kirjoita vain rohkeasti kirjautuneena.
Älykkäät ovat tunnetusti tissimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Suuhun on parasta mällätä, mutta persettä on kivointa katsella. Tästä syystä minulla on ruma nainen, koska sellaiset tekevät mitä vaan miellyttääkseen miestä. Salilla hän käy, tietenkin. :-)
Silloin tällöin huomaan, kun joku kasvoiltaan kaunis nainen kaverinsa kanssa kuiskuttelee jotain ja samalla katselee meitä. Varmaan jotain perus naispaskaa, että onpa siinä epäsuhta pari. Silitän sen jälkeen vähän naiseni persettä ja luiskaperseisen kaunottaren ilme muuttuu sappiseksi. :D
T: Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että peppu kiinnostaa enemmän. Tulee enemmän mahkuja myös meille homoille.
19-v futiskundi
Uskon että homoilla on haave päästä heteromiehen nussimaksi ja heteromiehillä on salainen haave kokeilla homon nussimista ainakin kerran ja sen jälkeen ehkä useinkin, varsinkin jos nainen on pahalla päällä, ei anna koskaan persettä jne.
Homon paneminen ei tunnu pettämiseltäkään naisen mielestä, koska homon kanssa ei voi saada lapsia eli hän ei kilpaile samoilla markkinoilla. Mieheen on vaikeampi samaistuakin, joten nainen ei tiedä, että miltä homosta tuntuu saada kullia ja täten assosiaatio omasta miehestä panemassa miestä jää epämääräiseksi.
Kirjoita vain rohkeasti kirjautuneena.
En ole M29 + jotain, mutta olen toisinaan huomannut, että viesteissäni on samantyyppistä sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
19-v futiskundi
Tuu pyllistään niin tuuppaan. Enemmän kyllä kiinostaisi suikkari. Sellaista väitetään että homot taitaa sen homman. Enkä ala pihtaamaan, saat kaikkea samaa minkä teet.
Hyvän perseen voi treenata, mutta tissit ovat aina se naisellisin osa. Ja luomua sen olla pitää.
"Kun kiinteänä nään mä lantion, tulee mieleen heti touhu viidakon". Lantio viehättää minua enemmän kuin tissit. Teini-iässä ihastelin isoja tissejä, mutta nykyään pienet on esteettisesti miellyttävämmät.. m31v
Baasha haisee ja balalaikka soi. Normi päivä turussa.