Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely miehille: Oletko peppu- tai tissimies?

Vierailija
19.07.2018 |

Kumpi merkkaa naisessa enemmän pylly vai tisut?

Kysely miehille: Oletko peppu- tai tissimies?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten mies ov. kirjoitti:

Naisissa minua ei kiinnosta mikään, mutta miehissä minua kiinnostaa kovasti peppu, penis ja kivekset. Näin se on jokaisen tosimiehen kohdalla, kukaan todellinen miehinen mies ei ole kiinnostunut ämmistä.

Khyl näin on, että karvainen persereikä miehen tiellä pitää.

Kyllä, varsinkin tällä säällä! Oikein miehisen hikinen ja mehukas, aijaijai.

Baasha haisee ja balalaikka soi. Normi päivä turussa.

Vierailija
22/30 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen kokovartalomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit ehdottomasti. Itse kiihotun enemmän jopa naisten vatsoista kuin pepuista.

T. ≈Autochorissexual M23.

Autokoriseksuaalisuus, Mitähän seuraavaksi?

Vierailija
24/30 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että peppu kiinnostaa enemmän. Tulee enemmän mahkuja myös meille homoille.

19-v futiskundi

Uskon että homoilla on haave päästä heteromiehen nussimaksi ja heteromiehillä on salainen haave kokeilla homon nussimista ainakin kerran ja sen jälkeen ehkä useinkin, varsinkin jos nainen on pahalla päällä, ei anna koskaan persettä jne.

Homon paneminen ei tunnu pettämiseltäkään naisen mielestä, koska homon kanssa ei voi saada lapsia eli hän ei kilpaile samoilla markkinoilla. Mieheen on vaikeampi samaistuakin, joten nainen ei tiedä, että miltä homosta tuntuu saada kullia ja täten assosiaatio omasta miehestä panemassa miestä jää epämääräiseksi.

Kirjoita vain rohkeasti kirjautuneena.

Vierailija
25/30 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät ovat tunnetusti tissimiehiä.

Vierailija
26/30 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuhun on parasta mällätä, mutta persettä on kivointa katsella. Tästä syystä minulla on ruma nainen, koska sellaiset tekevät mitä vaan miellyttääkseen miestä. Salilla hän käy, tietenkin. :-)

Silloin tällöin huomaan, kun joku kasvoiltaan kaunis nainen kaverinsa kanssa kuiskuttelee jotain ja samalla katselee meitä. Varmaan jotain perus naispaskaa, että onpa siinä epäsuhta pari. Silitän sen jälkeen vähän naiseni persettä ja luiskaperseisen kaunottaren ilme muuttuu sappiseksi. :D

T: Sama

Vierailija
27/30 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että peppu kiinnostaa enemmän. Tulee enemmän mahkuja myös meille homoille.

19-v futiskundi

Uskon että homoilla on haave päästä heteromiehen nussimaksi ja heteromiehillä on salainen haave kokeilla homon nussimista ainakin kerran ja sen jälkeen ehkä useinkin, varsinkin jos nainen on pahalla päällä, ei anna koskaan persettä jne.

Homon paneminen ei tunnu pettämiseltäkään naisen mielestä, koska homon kanssa ei voi saada lapsia eli hän ei kilpaile samoilla markkinoilla. Mieheen on vaikeampi samaistuakin, joten nainen ei tiedä, että miltä homosta tuntuu saada kullia ja täten assosiaatio omasta miehestä panemassa miestä jää epämääräiseksi.

Kirjoita vain rohkeasti kirjautuneena.

En ole M29 + jotain, mutta olen toisinaan huomannut, että viesteissäni on samantyyppistä sisältöä.

Vierailija
28/30 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19-v futiskundi

Tuu pyllistään niin tuuppaan. Enemmän kyllä kiinostaisi suikkari. Sellaista väitetään että homot taitaa sen homman. Enkä ala pihtaamaan, saat kaikkea samaa minkä teet.

Vierailija
29/30 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän perseen voi treenata, mutta tissit ovat aina se naisellisin osa. Ja luomua sen olla pitää. 

Vierailija
30/30 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun kiinteänä nään mä lantion, tulee mieleen heti touhu viidakon". Lantio viehättää minua enemmän kuin tissit. Teini-iässä ihastelin isoja tissejä, mutta nykyään pienet on esteettisesti miellyttävämmät.. m31v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan