Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun on paha olla, ja pitää mennä töihin ja tietää purkavansa pahan olon toisiin?

Vierailija
19.07.2018 |

Saisiko saikkua?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mitä väliä niiden muiden tunteista? Jos he eivät ymmärrä, että toisilla on paha olla, eikä heidän ärstyisyytensä johdu heistä niin mitä se mun päätä kutittaa?

Vierailija
2/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aina paha olo ja purat sitä toisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla vähän helvetin huono itsetunto, jos se, että mulla on paha olla on sulle ihan että nyyhkyti nyyhkyti?

Vierailija
4/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla vakava mt häiriö. Ehkä saat sairaslomaa. Mene lääkäriin

Vierailija
5/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on aina paha olo ja purat sitä toisiin

En ole purkanut, tämä on vain tällainen pohdinta nyt, että mitäs jos purkaisinkin sen vaan ulos.

Vierailija
6/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap kasvaisi aikuiseksi ja tekisi päätöksen, ette pura omaa pahaa oloaan muihin ihmisiin. Ei ole mikään pakko kiukutella muille.

Vierailija
7/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mitä väliä niiden muiden tunteista? Jos he eivät ymmärrä, että toisilla on paha olla, eikä heidän ärstyisyytensä johdu heistä niin mitä se mun päätä kutittaa?

Aivan. Sinäkin tykkäät kun hoitajasi käyttäytyy huonosti sinua kohtaan. Hänellä on vain paha olla

Vierailija
8/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla vakava mt häiriö. Ehkä saat sairaslomaa. Mene lääkäriin

Jos mun paha olo pahenee, niin sitten menenkin. On sietämätöntä koittaa pitää sitä muiden takia sisälläön, jotka eivät ole tehneet mitään hyvää minua ajatellen.

ap

Vierailija
9/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ap kasvaisi aikuiseksi ja tekisi päätöksen, ette pura omaa pahaa oloaan muihin ihmisiin. Ei ole mikään pakko kiukutella muille.

Mitä jos itse kasvaisit aikuiseksi, etkä ottaisi kaikkea aina itseesi?

ap

Vierailija
10/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No!? Onko pakko olla prinsessa, jonka ympärillä muiden paha olo on aina just sun syy?

ap

Vierailija
11/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pahan olon aiheuttaja, oletko keskustellut siitä kenenkään kanssa. Sen sijaan että kiukuttelet sen muille, kannattaisi keskustella asia halki jonkun kanssa. Voisi tulla parempi mieli myös sinulle. Asioiden sisällä pitäminen vaan pahentaa tilannetta jolloin varmasti palat loppuun.

Vierailija
12/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta pätkääkään mikä sun olosi on, kunhan hoidat työsi Hyvin.

Sinkkumies

Vierailija
13/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pahan olon aiheuttaja, oletko keskustellut siitä kenenkään kanssa. Sen sijaan että kiukuttelet sen muille, kannattaisi keskustella asia halki jonkun kanssa. Voisi tulla parempi mieli myös sinulle. Asioiden sisällä pitäminen vaan pahentaa tilannetta jolloin varmasti palat loppuun.

No ooooon keskustellut kuule 6 vuotta terapiassa mutta eihän siellä pahan olon syistä tajuttu paskaakaan. Eihän kaikki psykiatriakaaan osaa hoitaa ihmisten vastaanotolle tulijoiden pahoinvointeja.

On mulla nyt parempi terapia, mutta eihän se sormia naksauttamalla purkaannu ja parane varsinkaan. Vuosien henkinen pahoinpitely äitiní taholta kyseessä.

ap

Vierailija
14/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta pätkääkään mikä sun olosi on, kunhan hoidat työsi Hyvin.

Sinkkumies

Hyvä, eli sulle voin purkaa siinä ohessa paskan olon.

ap

Vierailija
15/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko saikkua?

Ei sun pidä mennä töihin.

Kuka pakottaa ?

Jää pois ja sillä siisti.

Vierailija
16/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä henkilö on oppitunti narsistin ajatteluun.

Vierailija
17/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko saikkua?

Ei sun pidä mennä töihin.

Kuka pakottaa ?

Jää pois ja sillä siisti.

Mooon sitkeä. Kyllä mä vielä menen. Katsotaan lisääntyykö pahoinvointi siellä ja jos, niin en kärsi kauaa, enkä aio räjähtää muiden silmille. Vitttuilla mieli tekisi, mutta oh dear, kai se saikkukin ois parempi. Kunhan pomo maksaa palkan.

ap

Vierailija
18/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ooooon keskustellut kuule 6 vuotta terapiassa mutta eihän siellä pahan olon syistä tajuttu paskaakaan. Eihän kaikki psykiatriakaaan osaa hoitaa ihmisten vastaanotolle tulijoiden pahoinvointeja.

On mulla nyt parempi terapia, mutta eihän se sormia naksauttamalla purkaannu ja parane varsinkaan. Vuosien henkinen pahoinpitely äitiní taholta kyseessä.

ap

Silloin on kyllä ihan ymmärrettävää että paha olosi ei kaikkoonnu pois itsestään. Otsikon perusteella en vaan voinut tietää onko syy tämän kaltainen vai luokkaa ”kynsi katkesi, elämä pilalla”. Jos koet olevasi tuökyvytön niin kyllä silloin kannattaisin saikkua. Joudutko olemaan töissäsi kovan paineen ajka ja stressako se sinua vielä entisestään?

Vierailija
19/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Silloin on kyllä ihan ymmärrettävää että paha olosi ei kaikkoonnu pois itsestään. Otsikon perusteella en vaan voinut tietää onko syy tämän kaltainen vai luokkaa ”kynsi katkesi, elämä pilalla”. Jos koet olevasi tuökyvytön niin kyllä silloin kannattaisin saikkua. Joudutko olemaan töissäsi kovan paineen ajka ja stressako se sinua vielä entisestään?

Koen työoloissa vääryyksiä, sellaista en kestä hetkeäkään. Toki terapian avulla opettelen laittamaan toisesta korvasta sisään, toisesta ulos, koska at the end of the day pomo, hänen huolensa tai työpaikan tulevaisuus ei mua oikeasti kiinnosta pätkääkän, mutta sitä aina toivoisi asioiden olavan parhain päin siellä, missä ikinä kuljenkaan ja aikaani paljon joudun viettämään.

ap

Vierailija
20/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan se 6-vuotinen terapeutti sais maksaa mun sairausajan palkan, jos saikulle joutuisin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme