Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko imetys viedä voimat näin pahasti?

Vierailija
29.04.2006 |

Viikon verran no tietty " kuivumisen" tunnetta kun lapsi imee kuin sieni, pitää siis itekin juoda tosi paljon, lihaksia pistelee, käsiä särkee, päätä särkee, heikottaa, voimat vähissä, ei jaksa syödä (mut usein se helpottaa tähän oloon), palelee...

Ei kuumetta tms. Ja lapsi on kolmen viikon ikäinen...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ruoka-annokset oli imetyksen aikana suurempia kuin miehen. Joten kyllä se imetys aika lailla energiaa vaatii.

Vierailija
2/3 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina 2 litran vesi kannu keittiön pöydällä. Tykkään huoneenlämpöisestä vedestä.

Täytän kannun 4-5 kertaa päivässä, eli juon 8-10 LITRAA päivän aikana. Jos en juo tuota määrää (ollaan kylässä tms.) voin todella heikosti, huippaa, on " kuiva" olo ja päätä särkee.

Syön aamupalan joka on tosi runsas,

esim. Fitness-muroja iso lautasellinen, 2 leipää päällä tomaattia ja juustoa, kahvia ja jonkun hedelmän.

välipalana esim mikroruoka, lisäksi leipää ja salaattia.

Toisena välipalana hedelmä, kuppi kahvia

Ruokana ISO ANNOS, suurempi kuin miehelläni, lisäksi salaattia ja leipää. Pari-kolme lasia maitoa.

taas välipala.. Leipää ja teetä tai kahvia + hedelmä

Iltapalaksi puuroa tai muroja.

Vielä tämän jälkeen useasti syön ennen nukkumaanmenoa pullaa, piirakkaa, karjalanpiirakoita ja kupin teetä.

Normaalipainoinen olen. Minulla vaan imetys vie hurjasti ravintoa. Normaalisti en syö puoliakaan tuosta määrästä.

MUISTA SYÖDÄ JA JUODA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetys kuluttaa rautavarastoja. Muista siis ottaa rautaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan