Vierailija

Mieheni on aika karu äijä - ainakin noin päältä päin katsoen. Mutta hänellä on herkkä sydän ainakin mitä eläimiin tulee. On aika liikuttavaa katsoa, kun hän lepertelee marsullemme sellaisella vauvaäänellä ja kutsuu itseään marsun "iskäksi" :) "Iskä täällä vaan laittelee sulle ruokaa, älä säiky. Mitä pikkuinen, mitä kuuluu, onko kuuma..."

• ylös 15
  • alas 0

Kommentit (11)

Vierailija

Oma myös reilu 100-kiloinen äijänkörmy joka ei liikaa julkisilla paikoilla tunteile.

Kuitenkin kun nukkuu, niin kääriytyy burritoksi peiton sisään, hymyilee ja hihittää unissaan :D

Siis kikattaa, sellaista hentoa korkeahkoäänistä "hihiihihii" Kerran äänitin sitä niin mies väitti ettei hän varmasti pidä sellaista ääntä :D

• ylös 15
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oma mies on söpö aamuisin vastaheränneenä, kun hymyilee silmät sirrillä tukka sekaisin. Ihana näky mies oli silloinkin, kun hän teki kotilomalta poislähtevälle opiskelijalle matkaeväitä junaan. Niitä voileipiä oli paljon eikä täytteistä ollut pulaa. Leipiä tehdessään mies vielä kyseli lapselta, että onhan tällä tarpeeksi rahaa ja lupasi laittaa tilille ennen kuin lapsi ehti edes vastata.

Vierailija

Silloin kun näkee jotain suloisia eläimiä, vaikka oravia tai sorsanpoikasia. Tai laulellessaan kissallemme, kun luulee että minä en kuule.

Vierailija

Mieheni,iso raavas äijä on todella herkkä.
Liikuttuu usein.Esim.jos telkkarista tulee vaikka eläinpelastustarinoita,lapsiin liittyvää,tai vaikka urheilukisan voitto.
Itse olen samanlainen.Pillitämme usein vaivihkaa yhdessä,milloin millekkin.
Rakastan tätä piirrettä miehessäni.Hänellä on suuri sydän ja aina heikompien puolella!

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Mieheni ei ole mikään yrmy jätkä, vaan meistä kahdesta se tunteensa näyttävä ja asioista intoileva puolisko. Söpö hän on aina, mutta erityisen söpö silloin kun leikillään suuttuu minun jostain kepposesta tai kutittamisesta. ^^

T. N24

Vierailija

Mies joutui ajamaan oravan poikasen päälle pakosta kun ei moottoritiellä rekkaa noin vaan yhtäkkiä pysäytä tai aja sivuun. Kotiin tullessaan hän kertoi tapahtuneesta ja näin että hänen silmäkulmastaan vuoti pari kyyneltä :(

Vierailija

Musta kans tuo eläinten kans, vaikkei nyt miestä olekaan , niin kyllä ukko ku ukko on "söpöimmillän" huomioidessaan eläimiä. Se on myös hyvä "testi treffaillessa.. Jos ukko suhtautuu elukoihin välinpitämättömästi ei siitä tuu mulle miestä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat